morgen direct op een veel te vroeg tijdstip, samen met te veel enthousiasme, de baliemedewerker irriteren van het gemeentehuis

Gefeliciteerd.Pim schreef: morgen direct op een veel te vroeg tijdstip, samen met te veel enthousiasme, de baliemedewerker irriteren van het gemeentehuis
Heb haar niets zien inscannen??.. nouja viel me ieder geval nog mee. Kosten 35,40 voor nieuw rijbewijs. Alleen tegenwoordig gewoon 5 werkdagen wachtenGeelhoed schreef:Gefeliciteerd.Pim schreef: morgen direct op een veel te vroeg tijdstip, samen met te veel enthousiasme, de baliemedewerker irriteren van het gemeentehuis
Vraag de dame achter de balie meteen even waarom jij bij de fotograaf een digitale foto moet laten uitprinten, naar het gemeentehuis moet brengen, alwaar het eerste wat zij doet is: het onding inscannen......
Uhm in Amsterdam kost een rijbewijs iets van 45+ euro, en als je hem versneld wilt gewoon fokking 76 euro... Wat een oplichtersPim schreef:Heb haar niets zien inscannen??.. nouja viel me ieder geval nog mee. Kosten 35,40 voor nieuw rijbewijs. Alleen tegenwoordig gewoon 5 werkdagen wachtenGeelhoed schreef:Gefeliciteerd.Pim schreef: morgen direct op een veel te vroeg tijdstip, samen met te veel enthousiasme, de baliemedewerker irriteren van het gemeentehuis
Vraag de dame achter de balie meteen even waarom jij bij de fotograaf een digitale foto moet laten uitprinten, naar het gemeentehuis moet brengen, alwaar het eerste wat zij doet is: het onding inscannen......Als je het dubbele betaald krijg je hem binnen 24h. Vind dat echt ronduit belachelijk
Heb in korte tijd auto, aanhanger en motor gehaald. Als je na 2/3 daagjes belt hebben ze hem al liggen voor je.Pim schreef: Heb haar niets zien inscannen??.. nouja viel me ieder geval nog mee. Kosten 35,40 voor nieuw rijbewijs. Alleen tegenwoordig gewoon 5 werkdagen wachtenAls je het dubbele betaald krijg je hem binnen 24h. Vind dat echt ronduit belachelijk
Heb hem vandaag opgehaald maar het bakje waar die uitkwam, daar paste ook geen pasje meer in zo vol.. Had dus al het idee dat het wel wat sneller klaar ligt dan de opgave..Roy schreef:Heb in korte tijd auto, aanhanger en motor gehaald. Als je na 2/3 daagjes belt hebben ze hem al liggen voor je.Pim schreef: Heb haar niets zien inscannen??.. nouja viel me ieder geval nog mee. Kosten 35,40 voor nieuw rijbewijs. Alleen tegenwoordig gewoon 5 werkdagen wachtenAls je het dubbele betaald krijg je hem binnen 24h. Vind dat echt ronduit belachelijk
Ik weet dat het per gemeente verschilt, maar een belletje wagen kan nooit kwaad toch?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten