Wie heeft dit mailadres voor mij? Die rukkers reageren niet op mijn mail en ik heb verdikke de editie met de ECOTY 2008 (nog) niet ontvangen
Tweede keer al dat ik gezeik heb met de bezorging.
begindatum? welke card heeft nu een begindatum? ik verleng al jaren online en dat gaat altijd zeer soepeltjesallen schreef:Toen nr113 niet kwam heb ik ze gelijk even gemaild waar m'n welkomstpresentje bleef. Inclusief m'n gezeik over het missende tijdschrift is daar nooit op gereageerd. Uiteindelijk een sorry en toen kreeg ik alleen nr113. En idd, met de normale kaft. Maar goed, als de inhoudt maar hetzelfde blijft.![]()
Het verlengen van m'n abonnement dit jaar, heeft me 2 maanden gezeik gekost omdat ik een begin en einddatum moest opgeven terwijl m'n creditcard helemaal geen begindatum heeft. Waarom ik daar moeite voor heb gedaan is me een raadsel!
Of eigenlijk toch niet...
Het verlengen van mijn Evo abonnement gaf vorig jaar zo'n gezeik was ook iets met mijn creditcard datum geloof ik weet het niet meer. Mailen werkte niet dus toen maar gebeld, maar dat bracht nog meer chaos. Uiteindelijk was ik het zat en heb ik de credicard maatschappij het bedrag terug laten vorderen. Maar ik mis hem toch wel de Evo... prachtblad!allen schreef:Het verlengen van m'n abonnement dit jaar, heeft me 2 maanden gezeik gekost omdat ik een begin en einddatum moest opgeven terwijl m'n creditcard helemaal geen begindatum heeft. Waarom ik daar moeite voor heb gedaan is me een raadsel!
Of eigenlijk toch niet...
Inderdaad 8)Nandor schreef:Service in Engeland.Wat zal ik eens zeggen. Net zo beroerd als hier
We gaan wel ff bij ze langs Brambo
EVO vs Autovisie, dat is toch geen vergelijk? Niets ten nadele van Autovisie, maar EVO heeft meer focus, een top team, een groot bereik, een groter budget, minder afhankelijkheid van fabrikanten, etc. etc. Die combinatie is onmogelijk te matchen voor een Nederlandstalig blad. Maar goed, als EVO niet je ding is, dan kan dat natuurlijk.partyondude schreef:Klopt Jochem.
Heb het een paar maanden terug met 2 jaar verlengd, als dit nog vaker voor gaat komen is dit mooi de laatste keer geweest. Ben ook lid van de Autovisie en zo slecht is dat blad nou ook weer niet.
partyondude schreef:Ik weet dat hier een topic over geweest is, maar de zoekfunctie heeft er niet echt zin in.
Wie heeft dit mailadres voor mij? Die rukkers reageren niet op mijn mail en ik heb verdikke de editie met de ECOTY 2008 (nog) niet ontvangen
Tweede keer al dat ik gezeik heb met de bezorging.
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], e30touring1990 en 5 gasten