ow de opening bedoel je? denk het niet, verder nog geen plannen, maar lijkt me zeker leuk binnenkort eens een kijkje te gaan nemen, ben toch wel enthousiast en heb liever (denk ik) een Artega GT dan een Lotus Elise/Exige of Evera (of hoe heet die)Mark Nauta schreef:Zaterdag nog naar Artega René???
Kent 1 van jullie die zakken Kettle Chips? Sommige vinden het niks, ik persoonlijk vind het helemaal geweldig, vooral die SeaSalt & Black Pepper!!!!GTRene schreef:2 uur geleden een zak ships leeg gevreten, ja van die "Cheese mix" Favorites, (Smiths)....damn veels te lekkerzwemmen nog in men buik....ik ga zo maar plat
AH(a) ...ik kom alleen nog bij de DEKA maar zal ook eens opletten (als ik er aan denk) daarFernando schreef:Ze liggen bij de AH in de schappen, gewoon een keer proberen en je wil nooit meer anders.....
Die Metchu liegt hé.....Metchu schreef:DIE HARDER! 8)
daag me niet uit :twisted:Mtechnik schreef:Hoi
Oh if you want it to be on it CAN be ON alright...Metchu schreef:daag me niet uit :twisted:Mtechnik schreef:Hoi
Gebruikers op dit forum: Andreass, erwin20vt, Joost H., krentenbol, Martijn_bmw, Sidney en 15 gasten