Voorbereiding op het facelift model denk ik. Die krijgt natuurlijk ledbalkjes onder de koplampen.Rico schreef:Waarom zitten er eigenlijk neproosters onder de koplampen ? Zoiets heb ik nog nooit eerder gezien.. een nieuwe trend ?

Voorbereiding op het facelift model denk ik. Die krijgt natuurlijk ledbalkjes onder de koplampen.Rico schreef:Waarom zitten er eigenlijk neproosters onder de koplampen ? Zoiets heb ik nog nooit eerder gezien.. een nieuwe trend ?
allen schreef:Voorbereiding op het facelift model denk ik. Die krijgt natuurlijk ledbalkjes onder de koplampen.Rico schreef:Waarom zitten er eigenlijk neproosters onder de koplampen ? Zoiets heb ik nog nooit eerder gezien.. een nieuwe trend ?![]()
Volgens mij is de linker (van voren gezien) aangesloten op een 'systeem'.Mark Nauta schreef:Op een nieuwe M3 zijn ze ook nep toch??
specs staan al wat eerder in dit draadje vermeld, prijs helaas nog niet.Rein schreef:Ziet er gaaf uit! 8)![]()
Zijn er al specs bekend? En de prijs?
indobesar schreef:Valt me nu op dat de groene kleur ruim 1200 CHF meer kost dan RS blauw.
Durf ik al wel te voorspellen. Dit gaat (net als de oude) weer positieve reakties opleveren. Ik ben het wel met Andre eens dat het richting de 50k gaat. Ik heb zelf ooit eens 48k genoemd. Blijf ik nog steeds bij.hugo schreef:indobesar schreef:Valt me nu op dat de groene kleur ruim 1200 CHF meer kost dan RS blauw.
Dat ding in het groen.8)
Ik heb dus nooit dat ik hebberig wordt van dingen als auto's, kleding, horloges, whatever. Het boeit me nooit zo heel veel en ben tevreden met wat ik heb. Maar dit ding?! Damn, geeft mij wel een extreem gevoel van hebberigheid! Ben benieuwd wat de establishment er van vindt in de rijtesten.
CHF 37.650,- voor 3-deurs en CHF 38.350,- voor 5-deurs.SteV6 schreef:Wat kost een Focus ST in Zwitserland? Dat zou een redelijk uitgangspunt kunnen zijn voor een geschatte prijs in NL.
SteV6
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten