Taalgebruik

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Gesloten
M@rcel

Re: Taalgebruik

Bericht door M@rcel » 17 nov 2008, 15:04

Robin schreef:M@rcel ik geloof dat jij bij BMW dealer werkt he? Maar toch niet in de verkoop, of wel? Ik zat en zit dus in de verkoop, al jaren. Dan krijg je dus dit soort assertiviteit mee door de dingen die je 'meemaakt'met (potentiele)klanten, situaties en bedrijven. Anders hou je jezelf niet staande, is mijn beleving....
Ik heb van mijn leven nog nooit één BMW verkocht Robin, zelfs mijn eigen auto's gaat me slecht af 8)

Heb voorheen jaren in de Horeca gezeten. Ik ken de slagen van de zweep aardig, ben ook nog eens op m'n bek gegaan in Azië.
Assertiviteit bezit ik genoeg, maar voel me dus echt niet geroepen om dat dmv bepaalde krachttermen te uitten, niet alleen voor mezelf, ook voor mijn medemens.

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 17 nov 2008, 15:59

ok, nou ja jij doet 't op jouw manier he. Prima. :thumbup:

Dat een aantal mensen mijn gevloek heeft 'geadopteerd' zal best, maar op DF is 't toch echt geen dagelijkse veldslag qua geraas en getier imo. Ik vind dit forum VAAK te tam zelfs.

Kun je nagaan hoe iedereen verschillend tegen dingen aankijkt.

Vind het wel jammer dat jij vindt dat door 'mijn filmpje'jij de beleving hebt dat anderen mij gaan na-apen of hoe ik dit moet uitdrukken. Het zal inderdaad, ben mij er niet van bewust. :bag:

Verder snap ik je wel M@rcel. Wij hebben een joch van 8 en een meid van 14 hier. Ik vind zelf dat ik ze prima met normen en waarden opvoed en m'n vrouw vindt dat ook. Ik ben(was) echt een heel net voorkomend mens, serieus. Maar anno nu red ik 't daar niet mee. M'n klanten veranderen ook, er is een hoop gezeik/gemekker om niks. Ik stuur ze de deur uit als ze zeuren, serieus. Was 10 jaar terug wel anders, nettere mensen, nettere Robin....
tja waar ligt 't aan.

Oh ja:ik lees wel eens de comments op geenstijl etc en comments onder youtube filmpjes. Daar zakt mij de broek van af over gescheld en aggressie gesproken. dan is 't hier op DF toch gewoon pais en vree of niet dan. Mooie club, mooie HUMOR, mooie karren, mooie verhalen.

Mooi forum :clap:

M@rcel

Bericht door M@rcel » 17 nov 2008, 16:19

Robin,

Je laatste post lijkt me een goede afsluiter van dit topic.

Als ik weer eens de centjes heb liggen, kom ik bij jou een klokje halen, heb alleen geen bolide waar jij van uit je dak zal gaan :wink:

Roman

Bericht door Roman » 17 nov 2008, 16:28

Vuil taalgebruik hier op het forum? :hmmm:

Met ziektes smijten etc hoeft niet, maar gvd? Wat daar nou zo erg aan is ontgaat mij volledig. Als religie de reden is vind ik die reden overigens niet goed genoeg.

Metchu

Bericht door Metchu » 17 nov 2008, 16:28

jezus... nog een pagina...

René130i

Bericht door René130i » 17 nov 2008, 17:40

omg care

E60 M5

Bericht door E60 M5 » 17 nov 2008, 17:44

Stelletje hypocrieten! :wink: :)

Niet in god geloven maar wel god vragen om zich te vervloeken.

allen

Bericht door allen » 17 nov 2008, 18:04

Kansloze discussie. Laten we eerlijk zijn. Wie zich aan het taalgebruik stoort zal echt niet serieus genomen worden door diegene die woorden als 'k*nkerblabla' en 'g*dvergeten ...', normaal vinden. Ook niet op Driving Fun. Het is net als met kinderen. Je kunt ze alleen wat bijbrengen als ze daadwerkelijk weten waarom iets niet kan of niet gewenst is. Zo niet, dan houdt het op.
Een nobel streven Marcel, maar het is gewoon zonde van je tijd.
:shithappens:

Berust je in het feit dat ieder beestje z'n nare gewoontes heeft. Ook jij. Niemand is gelukkig perfect.

Peric

Bericht door Peric » 17 nov 2008, 18:55

E60 M5 schreef:Stelletje hypocrieten! :wink: :)

Niet in god geloven maar wel god vragen om zich te vervloeken.
Vier jij kerst dan? :twisted:

Maus335i

Bericht door Maus335i » 17 nov 2008, 18:59

allen schreef:Kansloze discussie. Laten we eerlijk zijn. Wie zich aan het taalgebruik stoort zal echt niet serieus genomen worden door diegene die woorden als 'k*nkerblabla' en 'g*dvergeten ...', normaal vinden. Ook niet op Driving Fun. Het is net als met kinderen. Je kunt ze alleen wat bijbrengen als ze daadwerkelijk weten waarom iets niet kan of niet gewenst is. Zo niet, dan houdt het op.
Een nobel streven Marcel, maar het is gewoon zonde van je tijd.
:shithappens:

Berust je in het feit dat ieder beestje z'n nare gewoontes heeft. Ook jij. Niemand is gelukkig perfect.
Jammer dat zon post dan volstaat met allemaal verwijten naar iedereen die af en toe een keer scheld. Pure minachting wat ik hier lees en zo verziek je inderdaad een forum. Een beetje van het "Marcel ik snap je wel, laat de rest maar lekker dom en overloos lullen. Die (ongelovigen) snappen ons goede mensen toch niet".

Bah.

Laat iedereen gewoon lekker in zn waarde. Marcel heeft een punt gemaakt, niet iedereen deelt die en gaan we vrolijk weer verder waar we gebleven waren. Hoe hoog of laag je ook springt, taalgebruik heb je toch geen invloed op. Dit is nooit een ouwe lullen forum geweest en zal het ook nooit worden. Mods hebben al aangegeven dat ze niet gaan censureren, laat het dan ook lekker verder rusten.

Waar de mens zich tegenwoordig allemaal wel niet druk om kan maken zeg....

Edit: @marcel, je hoeft je op dit forum niet anders te gedragen dan in het echt hoor. Je zou tussen de regels door kunnen lezen of gewoon toch wegblijven van dit forum. Het is een onbegonnen zaak om het hele forum zich te laten aanpassen aan jou. Misschien dat andersom iets logischer zou zijn.

Gijzer

Bericht door Gijzer » 17 nov 2008, 19:09

In dit ene draadje is vaker GVD gezegd dan in de rest van de topics bij elkaar.
Doel voorbij geschoten? :angel:

Dexter

Bericht door Dexter » 17 nov 2008, 19:11

Nou, dan zal ik het maar afsluiten met de mededeling dat de Mods hier uitmaken wat er wél en wat er níet door de beugel kan. :forum: :police:
En als jullie terugkijken dan zie je dat het tot nu toe allemaal wel is meegevallen met het editen dus maak je niet te druk hierover.
Zolang iedereen zich, na het klikken op de 'voorbeeld' knop en de te plaatsen post nogmaals doorlezend, steeds realiseert dat sommige uitdrukkingen kwetsend voor een ander kunnen zijn, denk ik persoonlijk dat het hier allemaal wel los zal lopen.

Gesloten