Robin.. ik denk er steeds vaker over na om een mooie knappe Bullbar op mn auto te laten lassen alla zon Amerikaanse politiebeuksloep..
En dan heerlijk achter zon Italiaansehomokappersbak te gaan rijden en de Pitt manouvre volgens het boekje uit te voeren bij zon 140kmpu...
:jenna:
Advies gevraagd: RS4 Avant B7 of een BMW M3 E92
-
Re: Advies gevraagd: RS4 Avant B7 of een BMW M3 E92
@Rico: Nee, hij is er ondertussen uit. Ik meende dat 'ie alleen nog als cabriolet ofzo te bestellen was.
- RVV
ah oke zou dan om een gebruikte moeten gaan..
Ik zou maar gewoon eens een keer uitgebreid gaan proefrijden in beide.. vind zelf een RS4 trouwens wel superstoer.
Ik zou maar gewoon eens een keer uitgebreid gaan proefrijden in beide.. vind zelf een RS4 trouwens wel superstoer.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Bij Century in Assen staat nog een gele
Maar dat kan ook een S4 zijn?

Maar dat kan ook een S4 zijn?
- Mat Firens
Aankomende zaterdag ga ik proefrijden in een RS4 Avant. Ze zijn niet meer nieuw te krijgen (aldus Audi) dus weet na zaterdag meer. Ik vermoed dat de hardste noot het schakelen gaat worden. Ik rij nu een automaat met flippers in de 335i en dat is wel erg prettig. De audi vind ik wel mooier dan BMW. Let wel: alleen de rs types en de r met uitzondering van de a5. Ik vind het design van BMW minder dan vroeger.... nouja..... over smaak valt niet te twisten dus dan maar de functionele test.
Keep you posted hier en ik zal wat foto's maken. Dank wederom voor de reacties.
Mat
Keep you posted hier en ik zal wat foto's maken. Dank wederom voor de reacties.
Mat