ik ga je inhalenMetchu schreef:gefeliciteerd! ik doe me best voor 4K ! 8)
Klopt dus dit topic is overbodig..... :twisted:Knot schreef:Ik ben onlangs de 8000 gepasseerd.... maarrr... er was ergens een "post count" topic toch?
dat is toch niet normaal :lKnot schreef:Ik ben onlangs de 8000 gepasseerd.... maarrr... er was ergens een "post count" topic toch?
luco hornsveld schreef::banaan: :banaan: :banaan: :banaan:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
8) 8)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:jenna: :jenna: :jenna: :jenna:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:fy: :fy: :fy: :fy: :fy:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een bmw wil ik gratis nog niet hebbenTom van H. schreef:Typisch iets voor renault rijders, beetje de hele dag op df lopen spammen! Ga eens wat nuttigs doen dan kunnen jullie later als je groot bent ook een BMW kopen!![]()
:banaan:
![]()
:jenna:
Tom van H. schreef:Typisch iets voor renault rijders, beetje de hele dag op df lopen spammen! Ga eens wat nuttigs doen dan kunnen jullie later als je groot bent ook een BMW kopen!![]()
:banaan:
![]()
:jenna:
jahwel met mijn eigen forum gaat het ook veel sneller 500 posts in 4 maanden ofzoKnot schreef:Rodney, als je al vanaf dag 1 meedoet dan gaat t vanzelf oplopen
Ben het met je eens Luco zelfs als ik met de Sierra rij haal ik ze in...luco hornsveld schreef:Een bmw wil ik gratis nog niet hebben![]()
![]()
![]()
Die zijn te traag![]()
![]()
ja ik heb geen leven, dus dan maar hierFlatline schreef:pfff lijkt wel of de postcount een soort van compensatiedrang heeft of wil men daarmee aangeven hoe je sociale leven is? In het laatste geval zal ik aanraden om of: je vrouw/vriendin of je auto wat meer aandacht gaan geven....
Maar even serieus, waarom is de postcount zo belangrijk voor velen? Mij boeit het namelijk voor geen meter.
Ik moet eerlijk zeggen, de vinger hing al boven de banknop te zweven... maar zijn race in de 130i heeft alles weer goed gemaaktLaurens schreef:Luco hoe krijg je het voor elkaar om al 3000 posts lang over Renaults te spammen en nog steeds niet geband te zijn![]()
Rico schreef:Ik moet eerlijk zeggen, de vinger hing al boven de banknop te zweven... maar zijn race in de 130i heeft alles weer goed gemaaktLaurens schreef:Luco hoe krijg je het voor elkaar om al 3000 posts lang over Renaults te spammen en nog steeds niet geband te zijn![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten