Hoi Metchu,Metchu schreef:geen parkeeracties Jan ?
Dat had nu echt niet goed gekomen. T was echt ontzettend glad deze keer.
En.............ik miste de vorm van de dag een beetje.
Volgende keer ga ik het nog een keer proberen.

Hoi Metchu,Metchu schreef:geen parkeeracties Jan ?
Nee, we waren veel te druk met rijden.allen schreef: Heeft echt niemand van ons eigenlijk foto's gemaakt gisteren?
He Allen,allen schreef:Nog even een fotootje van de aftermath van Zolder en Spa. Speltip 12: plak nooit de nummers van de organisatie op het lakwerk. Zo makkelijk als het van de ruiten gaat, zo moeilijk krijg je het van de lak.
Heeft echt niemand van ons eigenlijk foto's gemaakt gisteren?
Wie de meeste rondjes hebben gereden waren de rijders, ik heb jou niet op de baan gezien...allen schreef:Neem aan dat wij onder de rijders horen dan?
allen schreef:Tsk, is iedereen het erover eens dat de man met 6028 setjes banden (binnenkort + 1 set regenbanden) eigenlijk de hele dag in z'n tuinstoel zat en de wagen met 4 wielen van de grond had? Krijg je als je teveel keuze hebt. Dan weet je niet meer waar te beginnen! Dat ding was verdomme nog spierwit toen je je gouden blingwielen er weer onderschroefde. Maar bedankt voor de versnapering. Jammer dat de cola op was...
Leuk verslag Ravenraven14 schreef:Ik heb er ook gereden met mijn Pilot Sport Cups, op zaterdag. Ondanks het feit dat het inderdaad erg glibberig was, heb ik eigenlijk een leuke dag gehad zonder incidentjes (wat mijzelf betreft). Ruben nog even gesproken, heb ik ook weinig zien rijden. Ik draaide er tijden rond de 3'30 terwijl ik met de 964 in het droog en met semi's een besttijd van 3'01 heb staan. Het was voornamelijk opletten 'achteraan' het circuit, in Bruxelles, de dubbele linkse en ook wel de Pif-Paf. Met straatbanden had ik in deze omstandigheden net iets sneller geweest dan met de Cups, maar het zal geen 10 seconden verschil geven.
Dit soort dagen zijn erg leuk omdat je veel kan leren op de limiet van de wagen, en ook omdat de wagen niet zo lijdt (tenzij je eraf gaat natuurlijk).
Oja, vertel wat gebeurde er Ruben?Ruben schreef:3.46 was mijn beste tijd. Met een save by dsc in Eau rouge
whahahaallen schreef:Nog even een fotootje van de aftermath van Zolder en Spa. Speltip 12: plak nooit de nummers van de organisatie op het lakwerk. Zo makkelijk als het van de ruiten gaat, zo moeilijk krijg je het van de lak.
Heeft echt niemand van ons eigenlijk foto's gemaakt gisteren?
R.J schreef:Met 180 eau rouge in moet toch kunnen.
Ik bedoel dat doen die knulletjes in die opgevoerde skelters met 305.....
![]()
Vind het altijd wel grappig staan, tekst tussen de roet
Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 1 gast