Taalgebruik

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Gesloten
M@rcel

Taalgebruik

Bericht door M@rcel » 15 nov 2008, 12:22

Het valt me al een tijdje op dat er regelmatig forumleden zijn die graag gvd en sommige ziektes posten om daarmee hun waardering voor iets heel moois of afkeer kracht bij te zetten.
Ik vind dat persoonlijk storend en helemaal niet nodig.
Ik ben verre van gelovig in een soort van god, dus daar heeft het niets mee te maken.

Nu denk ik dat er hier best wel forumleden actief zijn die wel gelovig zijn, of niet natuurlijk....maar die zich er wel aan storen?
Dit forum niet meer bezoeken is geen optie, het is hier veel te leuk voor de rest. Maar ik zou toch graag willen weten of de beheerders en overgebleven cq nieuwe moderators hier het zelfde over denken?

Een keer was die gvd tijdens dat Heereveen-drift filmpje met André nog wel om te lachen....daarna naar mijn idee niet meer nodig.

Knot

Re: Taalgebruik

Bericht door Knot » 15 nov 2008, 12:25

Moet je geen filmpje treffen waar ik 's ochtend op weg naar kantoor 2x achter een tractor beland... ;)

Maargoed, het kan idd wel wat minder hier en daar, ben ik met je eens.

Xave30

Bericht door Xave30 » 15 nov 2008, 12:26

Ik mag van mij eerlijk gezegd meer beschaafd. Tenzij het een rant topic is.

Dexter

Bericht door Dexter » 15 nov 2008, 12:30

Mee eens, ook al wil ik er direct bij zeggen dat het ook in het maatschappelijk verkeer steeds vaker normaal is om het te doen.
Zou je vroeger nooit het woord kut op de TV horen, nu blijkt dat gewoon te kunnen.
Maakt samen met het gebruik van MSN taal en Mocro taal blijkbaar deel uit van de verloedering van de maatschappij en is voor sommige mensen noodzakelijk om 'stoer' over te komen.
Persoonlijk zie ik er wel wat in om daar komende tijd wat meer op te letten en indien nodig dat soort zaken te editen. :police:

HSR

Bericht door HSR » 15 nov 2008, 16:34

Ik vind het an sich wel meevallen. Ik weet van mijzelf dat ik bij tijden nogal grof in de mond kan zijn, al dan niet bedoeld. Maar ik heb liever iemand die '' Godverdomme, fucking mooi!! ' scandeert dan '' Potverdriedubbeltjes! Wat een waanzinnig slip!'' , daar krijg ik namelijk echt kromme tenen van.

Wouter81
Auto: GR86|California|Grand Vitara

Bericht door Wouter81 » 15 nov 2008, 16:39

hugo schreef:Ik vind het an sich wel meevallen. Ik weet van mijzelf dat ik bij tijden nogal grof in de mond kan zijn, al dan niet bedoeld. Maar ik heb liever iemand die '' Godverdomme, fucking mooi!! ' scandeert dan '' Potverdriedubbeltjes! Wat een waanzinnig slip!'' , daar krijg ik namelijk echt kromme tenen van.
+100

Vind het echt reuze meevallen hier, heb zelden een forum meegemaakt waar zo netjes gediscusseerd wordt en waar zo weinig geflamed wordt als hier. Vind dit een beetje als 'fatsoenspolitie' overkomen, lijkt de CDA wel. :please: Als een 'gvd' weggemod zou worden, dan zou ik dat bijzonder triest vinden. Censuur zuigt, op welk vlak dan ook.

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 15 nov 2008, 16:41

Gvd maakt me weinig uit, met ziektes gaan smijten zeker wel, das helemaal niet nodig namelijk.

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 15 nov 2008, 16:47

Ik heb er GVD niets van gemerkt dat er weer leden zijn die er een k.nker t.ering zooi van maken.

Willen die vuile t.fus lijders nu eens snel opfl.kkeren, voordat ik deze site nog verder van str.nt voorzie......................

:mrgreen: :lol: :wink: :banaan:

Serieus; idd niets van gemerkt, valt 100% mee ............................................

RVV

Bericht door RVV » 15 nov 2008, 16:51

Wouterm jij ging toch CDA stemmen ? :bag:

Wouter81
Auto: GR86|California|Grand Vitara

Bericht door Wouter81 » 15 nov 2008, 16:53

Rico schreef:Wouterm jij ging toch CDA stemmen ? :bag:
Dat zouden we onder de tafel houden Rico. :bag:

RVV

Bericht door RVV » 15 nov 2008, 16:58

:mrgreen:

Bert ///M3

Bericht door Bert ///M3 » 15 nov 2008, 17:01

Persoonlijk vind ik het hier juist 100% meevallen qua taalgebruik, ook qua MSN en turbo taal. Ik ken sites waar dat wel anders is.

GTRene

Bericht door GTRene » 15 nov 2008, 17:27

hugo schreef:Ik vind het an sich wel meevallen. Ik weet van mijzelf dat ik bij tijden nogal grof in de mond kan zijn, al dan niet bedoeld. Maar ik heb liever iemand die '' Godverdomme, fucking mooi!! ' scandeert dan '' Potverdriedubbeltjes! Wat een waanzinnig slip!'' , daar krijg ik namelijk echt kromme tenen van.
Die Hugo moet een ban krijgen :hammer: :bignews: :wink:

Op zich valt het wel mee, al zijn er wat mensen die het veelvuldig zeggen, en das niet echt nodig vind ik ook :angel:
je kan ook op een grappige manier iets leuk/mooi vinden, net als je wel eens zegt shit, daar kun je ships van maken :mrgreen: klinkt wat beter met kids around :wink:

voor GVD kun je bv GD van maken iets vriendelijker of met een vrouwelijk lichaamsdeel qua woord gaan smijten, maar ook daar is het beter een kus op te geven :banaan: :hosanna: oke ik ga wel weer :goodnight:

Luco

Bericht door Luco » 15 nov 2008, 17:33

kutzooi :mrgreen: :shithappens:

Hubert D

Bericht door Hubert D » 15 nov 2008, 17:48

Ik ben het wel eens met Marcel, het viel mij ook al negatief op de laatste tijd.
Zelfs in topictitels zie ik het opduiken. Niet echt nodig vind ik.
Zal wel bij de 'geenstijl' traditie horen is mijn vermoeden.
Net als dat irritante +1 :wink:

Luco

Bericht door Luco » 15 nov 2008, 17:50

+1 :mrgreen: :whistle: :whistle:

Shakes

Bericht door Shakes » 15 nov 2008, 18:15

Sorry zal nooit meer shit telecombedrijf zeggen.

*********k**bedrijven.
:mrgreen:

N.

Laurens

Bericht door Laurens » 15 nov 2008, 18:48

Omg rtfm
+1

pls stfu

:bag:

Niels v D

Bericht door Niels v D » 15 nov 2008, 19:09

Dat niveau ook weer in dit topic, typisch :mrgreen:

Gebruik zelf ook wel eens "gvd' ofzo om iets kracht bij te zetten, maar kan me ook wel voorstellen dat mensen daar aanstoot aan nemen..

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 15 nov 2008, 19:23

Marcel, ik ben op het forum als irl(Heerenveen driftfilmpje), ik wil niet met ziektes smijten natuurlijk, maar 'gvd' weglaten zal niet altijd lukken ben ik bang in m'n enthousiasme of afkeer, het is namelijk al 'n afkorting, om de boel wat milder te maken naar mijn idee.

Dat ik lieden tegen 't hoofd stoot zal best, maar dat zullen bepaalde lieden(niet hier hoor) ook wel eens op andere manieren naar mij/jou doen. Dáár stoor IK mij dan weer aan, maar zeg er niks van want dan ben ik voor anderen weer 'een mietje' en 'dat je daar niet tegen kunt' en 'het is maar internet hoor' en dat soort vergoelijking. En gaan we dus gewoon verder met de orde van de dag en vergeet ik 't weer, mij best.

De linkse kerk krijgt hier(want autoforum) er vaak van langs met scheldpartijen en dikke afkeer. Nu ben ik ook verre van links (en het er dus vaak mee eens om ze af te vlammen)maar dat zou ook lieden kunnen storen he?
Of de overheid in 't algemeen, we geven ambtenaren er vaak van langs. Misschien zitten hier wel 10tallen ambtenaren te lezen/posten? Weet jij veel? Ik ook niet.

Zoals gezegd is't hier prima, verre van geenstijl gelul en weinig geflame. Her en der een afgekort scheld en vloekwoordje moet gewoon kunnen op een leuke manier. Het zet kracht bij en het is hier geen eo jongerendag, want als dat zo is is dit m'n laatste post, je begrijpt me wel.

Tom V

Bericht door Tom V » 15 nov 2008, 20:02

hugo schreef: Potverdriedubbeltjes! Wat een waanzinnige slip!''
Toen ik dat gister tegen je vriendin riep was ze anders erg blij met me!

indobesar
Auto: M3P, 130i

Bericht door indobesar » 15 nov 2008, 20:08

Tom944 schreef:
Hugo is gay. :sealed:

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 15 nov 2008, 21:48

Robin schreef:Marcel, ik ben op het forum als irl(Heerenveen driftfilmpje), ik wil niet met ziektes smijten natuurlijk, maar 'gvd' weglaten zal niet altijd lukken ben ik bang in m'n enthousiasme of afkeer, het is namelijk al 'n afkorting, om de boel wat milder te maken naar mijn idee.

Dat ik lieden tegen 't hoofd stoot zal best, maar dat zullen bepaalde lieden(niet hier hoor) ook wel eens op andere manieren naar mij/jou doen. Dáár stoor IK mij dan weer aan, maar zeg er niks van want dan ben ik voor anderen weer 'een mietje' en 'dat je daar niet tegen kunt' en 'het is maar internet hoor' en dat soort vergoelijking. En gaan we dus gewoon verder met de orde van de dag en vergeet ik 't weer, mij best.

De linkse kerk krijgt hier(want autoforum) er vaak van langs met scheldpartijen en dikke afkeer. Nu ben ik ook verre van links (en het er dus vaak mee eens om ze af te vlammen)maar dat zou ook lieden kunnen storen he?
Of de overheid in 't algemeen, we geven ambtenaren er vaak van langs. Misschien zitten hier wel 10tallen ambtenaren te lezen/posten? Weet jij veel? Ik ook niet.

Zoals gezegd is't hier prima, verre van geenstijl gelul en weinig geflame. Her en der een afgekort scheld en vloekwoordje moet gewoon kunnen op een leuke manier. Het zet kracht bij en het is hier geen eo jongerendag, want als dat zo is is dit m'n laatste post, je begrijpt me wel.
Kijk, de linkse kerk uitschelden is niet zo erg....................................die zijn dat namelijk wel gewend :mrgreen:

Voor de CU ers onder ons is het even slikken, maar ach, ga rustig stage lopen bij de linkse jongens, de praktijk leert het snelst nietwaar :mrgreen:
Voor de rest; sla maar een kruisje, en bedenk dat ze niet beter wisten, en blijf vooral bidden om kracht en verbetering...........................dat doe ik ook altijd ( maar dan vraag ik dus om PK`s en NM`s :mrgreen: :wink: )

Dexter

Bericht door Dexter » 15 nov 2008, 22:03

Robin schreef:Het zet kracht bij en het is hier geen eo jongerendag, want als dat zo is is dit m'n laatste post, je begrijpt me wel.
Dus je geeft eindelijk een keer toe dat je gewoon ook een ouwe zak bent ? :twisted: :mrgreen:

HSR

Bericht door HSR » 16 nov 2008, 01:44

indobesar schreef:
Tom944 schreef:
Hugo is gay. :sealed:

mocht je willen, :fy: :fy: :fy:

Gesloten