Tussen de exotics reden de IVA-studenten indeed;)Kees Bunk schreef:Klopt jaHunter schreef:Lees net op het rally forum dat Jos V. dezelfde ochtend met een Carrera GT de grindbak is ingegledenHeeft volgens mij wel verder kunnen rijden die dag.
Trouwens, volgens mij is het een misverstand dat de IVA studenten die dag rijden. Zijn allemaal professionals die rijden. Perridon heeft trouwens een racelicentie heb ik me laten vertellen.
Veyron vs. Zandvoort
-
Re: Veyron vs. Zandvoort
-
Oh toch wel.Erik Stoffelsen schreef:Tussen de exotics reden de IVA-studenten indeed;)Kees Bunk schreef:Klopt jaHunter schreef:Lees net op het rally forum dat Jos V. dezelfde ochtend met een Carrera GT de grindbak is ingegledenHeeft volgens mij wel verder kunnen rijden die dag.
Trouwens, volgens mij is het een misverstand dat de IVA studenten die dag rijden. Zijn allemaal professionals die rijden. Perridon heeft trouwens een racelicentie heb ik me laten vertellen.
Nouja ik ken ze niet, dus ook geen vooroordelen

-
LOL
Ben een echte hater hoor, zeer afgunstig ik geef het toe.
Ben een echte hater hoor, zeer afgunstig ik geef het toe.

HAHA zulke grote onzin heb ik nog nooit gehoord.Tom van H. schreef:Vind het ook jammer dat hier met zoveel afgunst gereageerd wordt. Ik zeg: hulde voor iemand die z'n Bugatti gewoon hard over het circuit stuurt ipv met 20 over de boulevard! Geeft toch een beetje aan of iemand een echte liefhebber is of een patser.
Heb je al eens goed gekeken wat er op het circuit rond rijdt?
Sommige ego's zijn groter dan heel nederland

En patsers rijden er ook genoeg rond hoor.
De liefhebber rijd meestal netjes en dan blijft die heel.
De patser wil vaak patsen en zet hem in de vangrail of grindbak.
- GTRene
frankv schreef:BPM € 451.000,-

-
Waar het volgens mij op neerkomt, is dat je met een dikke portemonnee wel een dikke en supersnelle auto kunt kopen, maar géén rijderskwaliteiten!
En voor iemand die dat laatste wél heeft maar het eerste niet, is het leedvermaak dan duidelijk aanwezig in dit soort gevallen.
En dat komt dan weer voort uit een latent aanwezige vorm van afgunst, omdat iemand zeker wéét dat de eigenaar met de dikke portemonnee nooit zo goed kan rijden als hij, maar wel die geile auto in zijn bezit heeft.
Het Calimero effct zeg maar.....'zij zijn groot en ik is klein'
Persoonlijk laat ik iedereen in zijn waarde, ook al zie ik met lede ogen aan dat sommige mensen een auto bezitten waar ze nooit het aanwezige potentieel uit zullen kunnen halen.
Dat denk ik ook wel eens enigszins gefrustreerd 'ik wou dat ik dat ding had' maar daar blijft het tegenwoordig verder wel bij.
Een dikke 30 jaar terug zou ik ook vol leedvermaak hebben gereageerd, want toen kon ik een stuk 'beter' sturen dan nu.
Wees eens eerlijk; wie van jullie heeft ooit wel eens gedacht dat hij zelf ook best een F1 auto zou kunnen rijden en zelfs voor het wereldkampioenschap zou kunnen gaan?
Toen ik een jaar of 25 was is mij dat regelmatig gebeurd. Jeugdige overmoed, maar wist ik veel.....
Nu ik 52 ben zijn niet alleen de cijfers van mijn leeftijd, maar ook die inschatting volledig omgedraaid.
Ik ben minder snel in reactievermogen, maar heb meer ervaring en dat maakt dat ik menige automobilist in mijn Caddy gewoon volledig het snot voor zijn ogen kan rijden.
Je moest eens weten hoe leuk dát is..... :banaan:
En voor iemand die dat laatste wél heeft maar het eerste niet, is het leedvermaak dan duidelijk aanwezig in dit soort gevallen.
En dat komt dan weer voort uit een latent aanwezige vorm van afgunst, omdat iemand zeker wéét dat de eigenaar met de dikke portemonnee nooit zo goed kan rijden als hij, maar wel die geile auto in zijn bezit heeft.
Het Calimero effct zeg maar.....'zij zijn groot en ik is klein'

Persoonlijk laat ik iedereen in zijn waarde, ook al zie ik met lede ogen aan dat sommige mensen een auto bezitten waar ze nooit het aanwezige potentieel uit zullen kunnen halen.
Dat denk ik ook wel eens enigszins gefrustreerd 'ik wou dat ik dat ding had' maar daar blijft het tegenwoordig verder wel bij.
Een dikke 30 jaar terug zou ik ook vol leedvermaak hebben gereageerd, want toen kon ik een stuk 'beter' sturen dan nu.

Wees eens eerlijk; wie van jullie heeft ooit wel eens gedacht dat hij zelf ook best een F1 auto zou kunnen rijden en zelfs voor het wereldkampioenschap zou kunnen gaan?
Toen ik een jaar of 25 was is mij dat regelmatig gebeurd. Jeugdige overmoed, maar wist ik veel.....

Nu ik 52 ben zijn niet alleen de cijfers van mijn leeftijd, maar ook die inschatting volledig omgedraaid.

Ik ben minder snel in reactievermogen, maar heb meer ervaring en dat maakt dat ik menige automobilist in mijn Caddy gewoon volledig het snot voor zijn ogen kan rijden.
-
luco hornsveld schreef: De patser wil vaak patsen en zet hem in de vangrail of grindbak.
dat is natuurlijk ook onzin

Nou vooruit jij bent de uitzondering :banaan: :banaan:Metchu schreef:luco hornsveld schreef: De patser wil vaak patsen en zet hem in de vangrail of grindbak.
dat is natuurlijk ook onzin![]()
- StefanW
- Auto: 106 Rallye S2
Waren altijd mooie dagen, die IVA circuitdagen.
Ik vind het gewoon vet dat er met zo'n Veyron over het circuit gereden wordt. Kan gebeuren de grindbak.
-
Mooi is dat, die zie je ook veel voor de stoplichten oude opaatjes die dan met me gaan racen met hun td met rode i enzo. Je ziet dan alleen het gezicht dat ze een stoplicht sprint aan het doen zijn dan doe ik zogenaamd ook mn uiterste best laat de motor wat meer toeren maken met 1/100 gas ofzoDexter schreef:Nu ik 52 ben zijn niet alleen de cijfers van mijn leeftijd, maar ook die inschatting volledig omgedraaid.![]()

Je ziet dan het gerimpelde gezicht helemaal stralen! Oja en meneer van 52 ik praat in het algemeen hoor

's Avonds vertellen ze dan aan hun vrouw dat hun td met rode i zo snel is en dat ze iedereen eruit trekken bij het stoplicht

Maar die veyron is juist door iemand bereden die goed kon sturen, daardoor is die uit de bocht gevlogen

- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Kolere zegErik Stoffelsen schreef:Ja, en een grandsport heeft ie ook besteld :banaan:![]()
Ding heeft trouwens 60K schade![]()

-
Jij bent vast en zeker 25!achterwielaandrijfventje schreef:Mooi is dat, die zie je ook veel voor de stoplichten oude opaatjes die dan met me gaan racen met hun td met rode i enzo. Je ziet dan alleen het gezicht dat ze een stoplicht sprint aan het doen zijn dan doe ik zogenaamd ook mn uiterste best laat de motor wat meer toeren maken met 1/100 gas ofzoDexter schreef:Nu ik 52 ben zijn niet alleen de cijfers van mijn leeftijd, maar ook die inschatting volledig omgedraaid.![]()
Je moest eens weten hoe leuk dát is..... :banaan:En laat ze dan net winnen.
Je ziet dan het gerimpelde gezicht helemaal stralen! Oja en meneer van 52 ik praat in het algemeen hoor
's Avonds vertellen ze dan aan hun vrouw dat hun td met rode i zo snel is en dat ze iedereen eruit trekken bij het stoplicht
![]()

Ooohhh, is dat het!achterwielaandrijfventje schreef:Maar die veyron is juist door iemand bereden die goed kon sturen, daardoor is die uit de bocht gevlogen
Dus als je goed kan sturen (lees goed aan het stuur draaien) ga je de grindbak in?
Misschien moet ie de volgende keer wat minder aan het stuur draaien dan, kost een stuk minder aan schade en levert meer plezier op.

- Hubert D
LOLDexter schreef:Misschien moet ie de volgende keer wat minder aan het stuur draaien dan, kost een stuk minder aan schade en levert meer plezier op.

25 betwijfel ik, 18/19 en nog veel te leren.....
- Opa
- Auto: Ford Fiesta ST
Je mag 't tegen me proberen hoor en ik heb niet eens een rode i.......je hoeft me niet te laten winnen.achterwielaandrijfventje schreef:die zie je ook veel voor de stoplichten oude opaatjes die dan met me gaan racen met hun td met rode i enzo.

-
Ja, das een mooie E46 M3 CS oid......partyondude schreef:Kolere zegErik Stoffelsen schreef:Ja, en een grandsport heeft ie ook besteld :banaan:![]()

Niet normaal wat een prijzen...
-
Tja, waar maak je je druk om vraag ik me dan af. Als je 4 ton aan BPM aftikt is die 60K sigaretten geld.Erik Stoffelsen schreef:Ja, das een mooie E46 M3 CS oid......partyondude schreef:Kolere zegErik Stoffelsen schreef:Ja, en een grandsport heeft ie ook besteld :banaan:![]()
![]()
Niet normaal wat een prijzen...
-
De volgende Veyron dan maar op blauwe platen he.... ( met een smart kan dat uiteindelijk ook, is ook 2-persoons..GTRene schreef:frankv schreef:BPM € 451.000,-een deel van de begroting gedicht

BPM krijg je dan weer terug.
- Macboy
Gaaf dat er met dit soort auto's op Zandvoort gereden wordt en natuurlijk kunnen de meeste van die chauffeurs niet goed omgaan met al dat vermogen, maar desondanks petje af.
Beter dan wegstoffen in een garage
Beter dan wegstoffen in een garage