Het lekkerste biertje vind ik deze:

Maar ik heb er net zo één achter m'n kiezen.....ook erg goed:

Deze is ook erg lekker trouwens:
Nog meer liefhebbers hier?
Ik mocht het altijd graag drinken maar de laatste tijd drink ik helaas niet zoveel meer. Die Rochefort is inderdaad super. Ik had vroeger van die pakketten met zes flesjes 6, 8 en 10. Liefst nog Rochefort kaas erbij! Ik weet nu niet eens of je het nog zo kan kopen bij de slijter.Opa schreef:Drinken jullie in de 'koude' maanden ook weleens een apart biertje?
Het lekkerste biertje vind ik deze:
Maar ik heb er net zo één achter m'n kiezen.....ook erg goed:
Deze is ook erg lekker trouwens:
Nog meer liefhebbers hier?
Mijn standaard biertje is al sinds een jaar of 10 Palm......vind ik lekkerder dan Heineken, Grolsch, enz.Hunter schreef:Vroeger was het altijd Heineken, maar tegenwoordig vind ik het niks meer.
Ik ben juist meer van de Dubbeltjes.RutgerK schreef:Van Chimay en La Trappe kunnen de Tripels mij ook bekoren.
GTRene schreef:iemand met drank op in de nwe 3-serie...............een zuip-schuit
alle beamers zijn boten, dus dat geld voor elke bmw rijderLaurens schreef:GTRene schreef:iemand met drank op in de nwe 3-serie...............een zuip-schuit![]()
Hier in 't Westland hebben ze nu ook een eigen biertje, al wordt 't niet hier gebrouwen......ik vind er trouwens weinig aan:Jeroen van Emmerik schreef:Als goede Haarlemmer drink ik natuurlijk " ons eigen" Jopen Bier!
Dat bocht schonken ze hier vroegâh ook in de kroeg en voor die tijd hadden ze Skoll......ook al niet te zuipen, maar na 4 glazen was je d'r aan gewend.Bert ///M3 schreef:Beter als het Oranje Boom bocht wat ze daarvoor hadden.
Mijn pa vind Heineken export weer lekkerder dan wat hier in Nederland verkrijgbaar is. Hij kan het weten want hij heeft een goede tijd van zijn leven bij de brouwerij in Zoeterwoude gewerktHunter schreef:Vroeger was het altijd Heineken, maar tegenwoordig vind ik het niks meer.
Idd. Zo gaat dat met Dommelsch ook. Ga er zometeen maar een paar halen denk ikOpa schreef:Dat bocht schonken ze hier vroegâh ook in de kroeg en voor die tijd hadden ze Skoll......ook al niet te zuipen, maar na 4 glazen was je d'r aan gewend.Bert ///M3 schreef:Beter als het Oranje Boom bocht wat ze daarvoor hadden.
Das ook een heel best biertje.Sjoerd schreef: Heb er altijd wel wat 'speciaals' naast; bijvoorbeeld Grolsch kanon
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 5 gasten