Passagier gooit tiener met harde muziek uit tram

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Metchu

Passagier gooit tiener met harde muziek uit tram

Bericht door Metchu » 14 nov 2008, 12:00

Uitgegeven: 14 november 2008 11:15
Laatst gewijzigd: 14 november 2008 11:28

AMSTERDAM - Een 49-jarige trampassagier heeft donderdagochtend in Den Haag een tiener hardhandig uit een tram gegooid omdat hij zich stoorde aan de harde muziek die de 15-jarige had aanstaan.
ANP

De jongen liep een hersenschudding op omdat hij hard op de grond belandde.

De knaap werd rond 09.00 uur op de Herman Costerstraat uit de tram gegooid. De man die dat deed is opgepakt, meldt de politie. De Hagenaar moet zich voor de rechter verantwoorden.
(c) Novum
Bron: http://www.nu.nl/news/1839313/13/Passag ... _tram.html" onclick="window.open(this.href);return false;

LOL, soms wil ik het ook wel doen hoor :mrgreen: Maar ik spreek ze dan aan ipv meteen de tram uitsmijten, maar ik vind het wel een actie 8) Ik vraag me af of hij het eerst netjes gevraagd heeft...

Het is in ieder geval zeer irritant als het zich voordoet, ik spreek die vlegels dan meestal aan :protest: Daar wordt altijd wel gehoor aan gegeven...

GTRene

Re: Passagier gooit tiener met harde muziek uit tram

Bericht door GTRene » 14 nov 2008, 12:06

weet niet wat er aan vooraf is gegaan, maar neem aan dat die man wel eerst ff wat gezegd had? en toen dacht wie niet luisteren wil moet maar voelen haha strakke actie die ik wel kan toejuichen als het zo gegaan is, alleen dat letsel is wat minder voor die jonge vent, een schrik actie was voldoende geweest.

Xave30

Bericht door Xave30 » 14 nov 2008, 12:07

Damn :? In het tram/metro van de grotere steden stoor ik me heel erg soms met die rare/vervelende jonglui. Die neigingen heb ik ook wel's maar dan denk ik..je weet niet wie gekker is. Voordat je weet wordt je neergestoken/geschoten e.d.

Klinkt ook als het verhaal van een huildende baby in het vliegtuig laatst. Die persoon gooide drank in het baby z'n gezict. Werd toen een internationale hot item.
Laatst gewijzigd door Xave30 op 14 nov 2008, 12:45, 1 keer totaal gewijzigd.

Anton

Bericht door Anton » 14 nov 2008, 12:11

Pech voor de beste man dat ZKH Bernard er niet meer is, anders was ie kandidaat geweest voor het betalen van de boete door de prins zaliger.....

:angel:

HSR

Bericht door HSR » 14 nov 2008, 12:11

Metchu schreef:
Uitgegeven: 14 november 2008 11:15
Laatst gewijzigd: 14 november 2008 11:28

AMSTERDAM - Een 49-jarige trampassagier heeft donderdagochtend in Den Haag een tiener hardhandig uit een tram gegooid omdat hij zich stoorde aan de harde muziek die de 15-jarige had aanstaan.
ANP

De jongen liep een hersenschudding op omdat hij hard op de grond belandde.

De knaap werd rond 09.00 uur op de Herman Costerstraat uit de tram gegooid. De man die dat deed is opgepakt, meldt de politie. De Hagenaar moet zich voor de rechter verantwoorden.
(c) Novum
Bron: http://www.nu.nl/news/1839313/13/Passag ... _tram.html" onclick="window.open(this.href);return false;

LOL, soms wil ik het ook wel doen hoor :mrgreen: Maar ik spreek ze dan aan ipv meteen de tram uitsmijten, maar ik vind het wel een actie 8) Ik vraag me af of hij het eerst netjes gevraagd heeft...

Het is in ieder geval zeer irritant als het zich voordoet, ik spreek die vlegels dan meestal aan :protest: Daar wordt altijd wel gehoor aan gegeven...
En terecht. Van die simpele lieden die dan uit hun gsm speakertje van die takke herrie draaien. Ik moet daar niet van meegenieten. Nu reis ik sowieso al bijna nooit met het OV dus dat scheelt gelukkig.

RVV

Bericht door RVV » 14 nov 2008, 12:11

Kan natuurlijk niet wat die vent heeft gedaan.. maar het verhaal zal wel meer dan 2 kanten kennen..

Gooien is ook "relatief"... mischien wel stevig bij de mouw gepakt.. en er uit gezet.,, ventje struikelde... en voila een sensatieverhaal...

En een hersenschudding had ie al van de harde muziek :mrgreen:

GTRene

Bericht door GTRene » 14 nov 2008, 12:17

De jongen liep een hersenschudding op omdat hij hard op de grond belandde
Hij mag nu blij zijn, te weten dat ie hersens heeft, nu moet ie ze nog leren te gebruiken :hmmm:

Maus335i

Bericht door Maus335i » 14 nov 2008, 12:34

Mtechnik schreef:Damn :? In het tram/metro van de grotere steden stoor ik me heel erg soms met die rare/vervelende jonglui. Die neigingen heb ik ook wel's maar dan denk ik..je weet niet wie gekker is. Voordat je weet wordt je neergestoken/geschoten e.d.

Klinkt ook als het verhaal van een huildende baby in het vliegtuig laatst. Die persoon gooide drank in het baby z'n gezict. Werd in een internationale hot item.
Moet er ook niet aan denken dat ik 8 uur in het vliegtuig zit met zon huilend kreng naast me. Ik zou helemaal GEK worden!

Vliegtuigmaatschappijen zouden vluchten moeten aanbieden voor 12+ers only oid. Ik zeg het je, gat in de markt!

Marco R.

Bericht door Marco R. » 14 nov 2008, 12:40

Ik had de eerste keer naar Turkije een alcoholiste (serieus) naast me, jammer dat ik die er niet uit kon gooien.
Tweede keer naar Turkije had ik een oud stel die de HELE reis hebben lopen snurken, van 5 minuten na take-off tot landing. En af en toe een baby die moest huilen, maar dat luchtdruk verschil schijnt niet zo lekker te zijn voor jonge baby's, dus daar kan k dan wel begrip voor opbrengen. Maargoed, je hebt altijd van die kansloze jongeren (en ik zeg dit als 'jongere') die met de telefoon op standje ruizige muziek bij hun hoofd door het centrum lopen of in het OV ermee banjeren. Wat denk je van de andere dingen die ze doen? Kennis van me zat een keer rustig met zijn laptop in de trein toen er een pakje frisdrank over de rugleuning werd gegooid + op zijn laptop terecht kwam. En hun maar stoer doen en lachen erom. Was hun grootste fout overigens aangezien hij niet bepaald klein is en zijn vrienden al op het station stonden waar hij+ die raddraaiers uit moesten stappen :) Needless to say, sometimes they need some reality-check..

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 14 nov 2008, 13:14

Die harde muziek is van alle tijden. Ik heb ook weleens met een koptelefoon opgezeten vroeger, maar hield altijd wel rekening met 't geluid voor mensen om me heen, omdat ik er toen al een tyfus hekel aan had als je dan dat geruis hoort. Nu met die speakers en koptelefoons die nog slechtere muziek laten tetteren, sta ik ook weleens op 't punt om gewoon iemand op z'n smoel te rammen (zonder waarschuwing). Maar ja, dat doe je niet he? :) Geweldig dat deze man het wel durft.

Bert ///M3

Bericht door Bert ///M3 » 14 nov 2008, 13:22

Maurice Graber schreef:
Mtechnik schreef:Damn :? In het tram/metro van de grotere steden stoor ik me heel erg soms met die rare/vervelende jonglui. Die neigingen heb ik ook wel's maar dan denk ik..je weet niet wie gekker is. Voordat je weet wordt je neergestoken/geschoten e.d.

Klinkt ook als het verhaal van een huildende baby in het vliegtuig laatst. Die persoon gooide drank in het baby z'n gezict. Werd in een internationale hot item.
Moet er ook niet aan denken dat ik 8 uur in het vliegtuig zit met zon huilend kreng naast me. Ik zou helemaal GEK worden!

Vliegtuigmaatschappijen zouden vluchten moeten aanbieden voor 12+ers only oid. Ik zeg het je, gat in de markt!
Heb ik al eens meegemaakt idd, vlucht uit Houston met zo'n jankend kind naast je, echt een drama.

Meestal al vraag je of ze geen andere plek hebben dan kunnen ze wel wat regelen maar dat konden ze niet.

Ook al eens naast een bezopen fransman gezeten die echt oervervelend was. Ik ook die stewardess geroepen. Wat denk je, zetten ze hem in buisnessclass ipv van mij, had hij nog mazzel ook.

Xave30

Bericht door Xave30 » 14 nov 2008, 13:37

Bert ///M3 schreef:.....Wat denk je, zetten ze hem in buisnessclass ipv van mij, had hij nog mazzel ook.
:? :shock:

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 14 nov 2008, 13:59

Luistern kon ook niet natuurlijk met die harde muziek...........................nou dan maar voelen :mrgreen:

RutgerK

Bericht door RutgerK » 14 nov 2008, 14:01

Het is een mooie golfbeweging. In de tijden van HDTV/Blu-Ray/digitaal geluid wordt de jeugd opgevoerd met youtube kwaliteit beeld en geluid uit gsm speakertjes. :roll:

Ik snap ook echt niet dat mensen, helemaal als ze alleen zijn, via een speaker muziek luisteren ipv via een koptelefoon.

Als ik langs zo iemand loop zeg ik vaak even dat hun telefoon volgens mij overgaat.

In de tram in Amsterdam werd ik er vaak gek van. Van CS richting Marnixstraat met 7/10/17 had je meerdere groepjes scholieren die naar hun muziek stonden te luisteren in de tram. Met een beetje 'mazzel' hoorde je via vier gsm's de top40 van die week langskomen in een kwartier.

allen

Bericht door allen » 14 nov 2008, 14:21

Sneu dat het knaapje iets meer is overkomen dan de bedoeling was maar de 'dader' verdient alsnog een staande ovatie.
:clap:

GTRene

Bericht door GTRene » 14 nov 2008, 15:21

allen schreef:Sneu dat het knaapje iets meer is overkomen dan de bedoeling was maar de 'dader' verdient alsnog een staande ovatie.
:clap:
we noemen de "dader" vanaf nu de "doener" :mrgreen: wie niet horen wil (behalve naar luide muziek) moet maar voelen :roflol:

MartijnGizmo

Bericht door MartijnGizmo » 14 nov 2008, 16:41

hugo schreef:En terecht. Van die simpele lieden die dan uit hun gsm speakertje van die takke herrie draaien. Ik moet daar niet van meegenieten. Nu reis ik sowieso al bijna nooit met het OV dus dat scheelt gelukkig.
http://fuckingirritant.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Maurice Graber schreef:Moet er ook niet aan denken dat ik 8 uur in het vliegtuig zit met zon huilend kreng naast me. Ik zou helemaal GEK worden!

Ik heb deze zomer tijdens m'n vlucht naar Thailand uitzonderlijk veel plezier gehad van een compacte AKG-koptelefoon met gesloten design:
Afbeelding

Heerlijk geluid bij een normaal volume en niks hoorbaar van de omgeving. Ook ideaal in een volle Thaise bus of veerboot. 8)

Mack

Bericht door Mack » 14 nov 2008, 16:45

Ik heb zelden last van andere passagiers in de tram of metro...

...daar staat m'n i-pod veel te hard voor :mrgreen:

:bag:

Niels v D

Bericht door Niels v D » 14 nov 2008, 17:15

Mack schreef:Ik heb zelden last van andere passagiers in de tram of metro...

...daar staat m'n i-pod veel te hard voor :mrgreen:

:bag:
En de enkele keren dat je wel hinder ondervind wordt je er uit gegooid?
:mrgreen:

HSR

Bericht door HSR » 14 nov 2008, 18:25

Martijn Koevoets schreef:
hugo schreef:En terecht. Van die simpele lieden die dan uit hun gsm speakertje van die takke herrie draaien. Ik moet daar niet van meegenieten. Nu reis ik sowieso al bijna nooit met het OV dus dat scheelt gelukkig.
http://fuckingirritant.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Maurice Graber schreef:Moet er ook niet aan denken dat ik 8 uur in het vliegtuig zit met zon huilend kreng naast me. Ik zou helemaal GEK worden!

Ik heb deze zomer tijdens m'n vlucht naar Thailand uitzonderlijk veel plezier gehad van een compacte AKG-koptelefoon met gesloten design:
Afbeelding

Heerlijk geluid bij een normaal volume en niks hoorbaar van de omgeving. Ook ideaal in een volle Thaise bus of veerboot. 8)
kwanta kostda?

Rein

Bericht door Rein » 14 nov 2008, 19:17

Ik ben ook tiener, maar ik kan me er ook enorm aan storen aan dat soort lui :? . Tegenwoordig lopen ze ook gewoon door de winkelstraat met die herrie uit de GSM speaker, ongelooflijk hoe asociaal.
In de trein/bus/metro/vliegtuig/enz luister ik ook erg veel muziek, maar ik heb van die In-ear dingen, daarbij moet je je geluid wel errrrg hard hebben willen anderen het horen.

@Martijn, AKG is idd erg fijn :D ik heb de AKG K 324 P in-ear oordoppen. Hele fijne kwaliteit.

MartijnGizmo

Bericht door MartijnGizmo » 14 nov 2008, 19:19

hugo schreef:kwanta kostda?
Was 40 piek geloof ik bij Saturn, het is de K416P van AGK, beste aankoop van/voor de hele vakantie. :D Er is voor €120 ook een versie die actief tegengeluiden maakt, vooral effectief bij monotone geluiden zoals een vliegtuigmotor.

Peric

Bericht door Peric » 14 nov 2008, 19:58

Rein schreef:, maar ik heb van die In-ear dingen, daarbij moet je je geluid wel errrrg hard hebben willen anderen het horen.
En nóg zijn er die het met in-ear-dopjes presteren dat je letterlijk kunt horen waar ze naar luisteren.
Bén je dan al doof of wil je het worden? Want het lijkt me dat het dan zo retehard staat dat ht pijn doet aan je oren.

Ik vind het trouwens niet fijn om met koptelefoon of dopjes in op straat te lopen. Dan weet ik niet wat er om me heen gebeurt, hou ik niet van.

Rein

Bericht door Rein » 14 nov 2008, 20:03

Peric schreef:
Rein schreef:, maar ik heb van die In-ear dingen, daarbij moet je je geluid wel errrrg hard hebben willen anderen het horen.
En nóg zijn er die het met in-ear-dopjes presteren dat je letterlijk kunt horen waar ze naar luisteren.
Bén je dan al doof of wil je het worden? Want het lijkt me dat het dan zo retehard staat dat ht pijn doet aan je oren.
Klopt, dat soort lui heb ik ook op school, idd dan kan je ook letterlijk horen wat ze luisteren. Gister had ik nog gezegd tegen een klasgenoot dat ik benieuwd was wanneer hij doof zou worden, want hij heeft ALTIJD dat ding loei hard staan... maarja heb hem al meerdere keren gewaarschuwd, maar hij wil het niet horen volgens mij :hmmm:

Tom V

Bericht door Tom V » 14 nov 2008, 20:19

Rein schreef:
Peric schreef:
Klopt, dat soort lui heb ik ook op school, idd dan kan je ook letterlijk horen wat ze luisteren. Gister had ik nog gezegd tegen een klasgenoot dat ik benieuwd was wanneer hij doof zou worden, want hij heeft ALTIJD dat ding loei hard staan... maarja heb hem al meerdere keren gewaarschuwd, maar hij wil het niet horen volgens mij :hmmm:
Of zou hij inmiddels al niet meer horen gewoon, is het te laat?

Plaats reactie