Een grijze Colt die volgens mij niet lang te leven heeft, ding maakte zo'n kabaal
Zat een oudje achter het stuur hehe.
Gaaf, misschien kom ik hem ook nog wel eens tegen.Martijn Koevoets schreef:Vandaag in Groningen een E36 M3 GT... althans, hij had de achterspoiler en wat groen, zag ook een Nordschleife-sticker achterop.
Fucking geniale route man!! Die ga ik zeker nog vaker rijden.....ik kom volgende week weer langsHans GP schreef:@mark, ben je niet van de dijk afgedonderd gister!![]()
Mooie route he, zelfs in het donker..
Nee, zou toch kunnen he? in de buurt.Kees Bunk schreef:Fraai!
Dat verhaal heb ik vaker gehoord, inderdaad. Hier in de omgeving rijdt ook wel 'ns een Duitse F40, misschien die ook wel 'ns gezien?
Azure is trouwens altijd convertibleStéphane schreef:Staat hier nu een Bentley Azure Convertible in de parkeergarage bij mijn appartement. Dat ding is echt groot
De foto kwam bij mij niet door. Overigens een heel mooi exemplaar! Wat is zo'n Smart toch klein heStéphane schreef:Had ondertussen de vraag (nieuwe/oude type) ook beantwoordWe zaten tegelijkertijd in het draadje te prutsen
Ja, hij ziet er goed uit. Beige lederen interieur erbij en verder netjes ook. Roadster is inderdaad maar klein, zeker vergeleken met zo'n sloepAdje ///M3 schreef:De foto kwam bij mij niet door. Overigens een heel mooi exemplaar! Wat is zo'n Smart toch klein he
Gebruikers op dit forum: dave van marion, MarcF, Peter-Paul, Roy RS, Will F. en 3 gasten