Veyron vs. Zandvoort
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Re: Veyron vs. Zandvoort
Moet zeggen dat ik het wel stoer vind dat je met een auto van 1,8 miljoen euri het circuit opgaat. 8) 99,9% van de Veyrons ziet waarschijnlijk niet veel meer dan de boulevards en de binnenkant van een airconditioned garage.
-
Geen idee inderdaad waar dat sleepoog zitMarcel H. schreef:Ik denk dat ie aan het kieken is of en zo ja waar ie een sleepoog heeft.Kees Bunk schreef:Dan kijk je toch gewoon even in de handleiding hoe-het-beste-je-veyron-uit-de-grindbak-te-halen!

Erik, lijkt me leuk ik stuur je dadelijk een PM
- Peric
Juist Marcel, ik vroeg me hetzelfde af. Waar hang je de kabel aan om zo'n ding zonder al te veel schade uit het grind te krijgen?Marcel H. schreef:Ik denk dat ie aan het kieken is of en zo ja waar ie een sleepoog heeft.Kees Bunk schreef:Dan kijk je toch gewoon even in de handleiding hoe-het-beste-je-veyron-uit-de-grindbak-te-halen!
Fotootje

Is ook geen raceautootje van 1000 kilo die eruit gesleept moet worden.
- RutgerK
Komt er geen helikopter van Bugatti om de Veyron uit de grindbak te tillen? Waardeloze service!
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Steven Nauta schreef:Ik zeg rood-wit verven en lekker laten staan!
2x LOLRutgerK schreef:Komt er geen helikopter van Bugatti om de Veyron uit de grindbak te tillen? Waardeloze service!

- Downforce Hans
Hoezo kansloos?Nandor schreef:Welgestelden pesten? Kan mij het nou schelen wat die vent maakt. Vind het kansloos zo'n ding in het grind te parkeren. Heeft inderdaad de kans om hem over te spuiten. Doe maar matzwart oid.
N.
Net alsof je met een dure auto niet van de baan kan raken.
Kennelijk geeft hij gewoon gas met dat ding zoals het hoort.Ik wil zo`n ding ook wel eens over het circuit zien gaan dan dan niet met een slakkengang.
Jammer alleen dat ik die rare ondertoon bespeur wanneer iemand zijn peperdure bolide in de grindbak parkeert, en dat op een autoforum

- Pescatore
+1, dat is eigenlijk veel kanslozer.HANZ06 schreef: Jammer alleen dat ik die rare ondertoon bespeur wanneer iemand zijn peperdure bolide in de grindbak parkeert, en dat op een autoforum![]()
-
Wat een saaie neus heeft dat ding het lijkt wel een Seat.
:banaan:
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Allemaal LOL dit qua FAIL en sleepoog roodwit skitterend.
Lullig voor de kar/man.
Morgen bij de opticien:"M'neer ik heb 'n sleepoog, hebt u daar wat voor?"

Lullig voor de kar/man.
Morgen bij de opticien:"M'neer ik heb 'n sleepoog, hebt u daar wat voor?"
+1 (het is feitelijk een erg dure Seat qua familiepraktijken)achterwielaandrijfventje schreef:Wat een saaie neus heeft dat ding het lijkt wel een Seat.
-
+1achterwielaandrijfventje schreef:Wat een saaie neus heeft dat ding het lijkt wel een Seat.
Ligt ook aan de saaie kleurstelling.
-
Het lijkt me nog veel erger om een Macca F1 diep in het grind te zetten. Niet alleen omdat het een veel zaliger auto is, maar vooral vanwege die live homelink met de fabriek. Je zal 'm maar einde Tarzan even ingraven, en dat dan de telefoon in de auto gaat.
"Pardon me Sir, this is the factory speaking. I couldn't help but notice there's a slight issue concerning kittylitter. This might not be the time to bring this up, but I hope you don't mind me informing you that only black Z-06's can pass the 100m sign at 270km/h and still make the turn. Shall we send a team to recover the car or just a mechanic to your house to check her over in morning?"
Brrrrrrr

"Pardon me Sir, this is the factory speaking. I couldn't help but notice there's a slight issue concerning kittylitter. This might not be the time to bring this up, but I hope you don't mind me informing you that only black Z-06's can pass the 100m sign at 270km/h and still make the turn. Shall we send a team to recover the car or just a mechanic to your house to check her over in morning?"
Brrrrrrr

- frankv
scherp hoor!Marcel H. schreef:Ik denk dat ie aan het kieken is of en zo ja waar ie een sleepoog heeft.
en ik vind het stoer dat de eigenaar "probeert" er hard in te rijden [alhoewel het er niet op lijkt dat het goed lukt], en dan niet eens op de openbare weg waar je tenslotte een aardig bedrag voor hebt mogen aftikken zo te zien:
Voertuigsoort personenauto
Merk BUGATTI
Handelsbenaming BUGATTI VEYRON 16.4
Brandstof Benzine
Vervaldatum APK 21-03-2011
Overzicht
Datum aanvang tenaamstelling 21-03-2007
BPM € 451000
-
Ja, en een grandsport heeft ie ook besteld :banaan:
Ding heeft trouwens 60K schade

Ding heeft trouwens 60K schade

- MartijnGizmo
Ik zeg het je, rechtuitbranders die Veyron's... 

-
Respect voor die vent! 8)
-
Da's toch de afgunst die stiekem meespreekt Hans.HANZ06 schreef:Jammer alleen dat ik die rare ondertoon bespeur wanneer iemand zijn peperdure bolide in de grindbak parkeert, en dat op een autoforum![]()

-
steve smith schreef: black Z-06's can pass the 100m sign at 270km/h

-
Pescatore schreef:+1, dat is eigenlijk veel kanslozer.HANZ06 schreef: Jammer alleen dat ik die rare ondertoon bespeur wanneer iemand zijn peperdure bolide in de grindbak parkeert, en dat op een autoforum![]()
Aahjoh,
Lachen toch... Ik lach er ook om als een E30 racer in de grindbak staat;)
Het word minder als ze in de vangrail parkeren.. Dat is niet om te lachen..
Was meer IVA + dikke bakken = lomp gedrag + veel schade.......
Je wil niet weten hoeveel er schade hebben gereden, niet normaal///

- RVV
Dexter schreef:Da's toch de afgunst die stiekem meespreekt Hans.HANZ06 schreef:Jammer alleen dat ik die rare ondertoon bespeur wanneer iemand zijn peperdure bolide in de grindbak parkeert, en dat op een autoforum![]()

-
Lees net op het rally forum dat Jos V. dezelfde ochtend met een Carrera GT de grindbak is ingegleden 

-
- Auto: Fun Damn Mentally
Jos Vrink, leeft ie dan nog joh?

- Niels v D
Ik snap niet wat er zo erg aan is een auto de grindbak in te parkeren, Om de limiet op te zoeken moet je erover heen gaan zeggen ze toch?
Of het nou een veyron is of een 130i, zulke dingen gebeuren nou eenmaal. Buiten dat, ding wordt in ieder geval gebruikt, schat dat 90% van de veyron's alleen langs de boulevard worden gereden..
Of het nou een veyron is of een 130i, zulke dingen gebeuren nou eenmaal. Buiten dat, ding wordt in ieder geval gebruikt, schat dat 90% van de veyron's alleen langs de boulevard worden gereden..
-
Klopt, ik zeg dat ook altijd. Zo werd er ook een tijd terug lacherig gedaan dat ik en andere op Zolder een keer de grindbak ingingen. Ik vind dat altijd betrekkelijk jammer. De beste stuurlui staan altijd nog aan wel en als het regent rijden ze vaak niet eens meer het circuit over.Neluhz schreef:Ik snap niet wat er zo erg aan is een auto de grindbak in te parkeren, Om de limiet op te zoeken moet je erover heen gaan zeggen ze toch?
Gewoon gassen en een keer die grindbak induiken. Dat hoort erbij, anders word je nooit beter en je kan maar beter een keer in een gecontroleerde omgeving te ver gaan dan op de openbare weg. Liever een kras in mijn lak dan iemand aanrijden met alle vreselijke gevolgen van dien!
-
Klopt jaHunter schreef:Lees net op het rally forum dat Jos V. dezelfde ochtend met een Carrera GT de grindbak is ingegleden

Trouwens, volgens mij is het een misverstand dat de IVA studenten die dag rijden. Zijn allemaal professionals die rijden. Perridon heeft trouwens een racelicentie heb ik me laten vertellen.
- Tom van H.
Vind het ook jammer dat hier met zoveel afgunst gereageerd wordt. Ik zeg: hulde voor iemand die z'n Bugatti gewoon hard over het circuit stuurt ipv met 20 over de boulevard! Geeft toch een beetje aan of iemand een echte liefhebber is of een patser.
Dat het dan een keertje fout gaat is zonde, kan iedereen gebeuren. Schadebedrag is natuurlijk relatief aan de waarde van de auto, maar dat zal de inhoud van zijn portomonee ook wel zijn
Dat het dan een keertje fout gaat is zonde, kan iedereen gebeuren. Schadebedrag is natuurlijk relatief aan de waarde van de auto, maar dat zal de inhoud van zijn portomonee ook wel zijn