Lefgozer (vmax alpina B5)
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Lefgozer (vmax alpina B5)
Gezien de drukte ? 330 is aardig hard met die auto's op de middenbaan, oke wij klapte ook flink maar 270 is nog geen 330 natuurlijk.

- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
- Erik K.
- Berichten: 7209
- Lid geworden op: 27 mei 2006, 12:16
Het vreemde vind ik tussen beide foto's dat de tijd, 6:36, op beide foto's hetzelfde is, alleen de auto's er om heen niet. Of zie ik het verkeerd?
Misschien 2 foto's kort achter elkaar genomen. Rijd ie aardig wat meters in de tussentijd met 330km/u
Dat ie het kan de Alpina geloof ik graag, op Nardo ging de Touring ook al dik 300km/u!
Misschien 2 foto's kort achter elkaar genomen. Rijd ie aardig wat meters in de tussentijd met 330km/u

Dat ie het kan de Alpina geloof ik graag, op Nardo ging de Touring ook al dik 300km/u!
Laatst gewijzigd door Erik K. op 06 sep 2006, 14:30, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 406
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 15:05
- Mari Oh Oh!
- Berichten: 3055
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:58
- Locatie: Assen
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Re: Lefgozer (vmax alpina B5)
Lefgozer.. deel 2.. met 342 km/h langs 2 vrachtwagens (vanaf 1.30)
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=tYqs1vOo ... r_embedded[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=tYqs1vOo ... r_embedded[/youtube]
-
- Berichten: 18302
- Lid geworden op: 26 apr 2006, 22:46
Re: Lefgozer (vmax alpina B5)
En wat is het verschil als je een vrachtwagen met 270 of 330 raakt? In beide gevallen ben je morsdood. Je opmerking suggereert verder dat 270 nog wel ok is maar 330 not done?Rico schreef:Gezien de drukte ? 330 is aardig hard met die auto's op de middenbaan, oke wij klapte ook flink maar 270 is nog geen 330 natuurlijk.

- stefan740
- Berichten: 1419
- Lid geworden op: 28 jan 2008, 12:48
- Locatie: Nijmegen
Re: Lefgozer (vmax alpina B5)
Nog een B5je

Re: Lefgozer (vmax alpina B5)
allen schreef:En wat is het verschil als je een vrachtwagen met 270 of 330 raakt? In beide gevallen ben je morsdood. Je opmerking suggereert verder dat 270 nog wel ok is maar 330 not done?Rico schreef:Gezien de drukte ? 330 is aardig hard met die auto's op de middenbaan, oke wij klapte ook flink maar 270 is nog geen 330 natuurlijk.
niet zo mekkeren Alan, wij kunnen er ook niets aan doen dat jouw koekblik de 200 niet haalt

- stefan740
- Berichten: 1419
- Lid geworden op: 28 jan 2008, 12:48
- Locatie: Nijmegen
Re: Lefgozer (vmax alpina B5)
Ik bekijk het M5 342kmh filmpje nu pas maar wat een mongool. Het is niet eens zijn eigen auto en na een halve minuut haalt hij al met 160 over de vluchtstrook in en later snijdt hij een busje omdat hij iemand inhaalt terwijl toen hij aan de inhaalactie begon alles achter hem leeg was. Meneer opsluiten graag.
342 rijden doe je op een zondagochtend 05:00 op een 6 baans FFS.
342 rijden doe je op een zondagochtend 05:00 op een 6 baans FFS.
-
- Berichten: 18302
- Lid geworden op: 26 apr 2006, 22:46
Re: Lefgozer (vmax alpina B5)
LOL@Paultje. Volgens mij begrijp je niet helemaal wat ik Rico duidelijk wil maken. 300 Haalt m'n sigaar idd niet. 

- Knot
- Berichten: 40199
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29
Re: Lefgozer (vmax alpina B5)
Beetje wazig en neppe klokkenwinkel, 330 op digi is ook 330 analoog.. right.....
- Knot
- Berichten: 40199
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29
Re: Lefgozer (vmax alpina B5)
Als we dan toch rap gaan...
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Bc8TktKC ... re=related[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Bc8TktKC ... re=related[/youtube]
- Downforce Hans
- Berichten: 12608
- Lid geworden op: 05 jan 2007, 10:36
- Locatie: Waterloo
Re: Lefgozer (vmax alpina B5)
Er zit gewoon weer eens kortsluiting in die klokkenwinkel van die beemer en alles staat dan gelijk op de max waarde.
Die electronica van zo`n m5 is niet zijn sterkste punt.
De (sterke)verhalen van die m5 piloten is dus ook meestal gebaseerd op een kortsluiting in het dashbord en niet op de werkelijkheid.....
Die electronica van zo`n m5 is niet zijn sterkste punt.
De (sterke)verhalen van die m5 piloten is dus ook meestal gebaseerd op een kortsluiting in het dashbord en niet op de werkelijkheid.....

- duifjes.com
- Berichten: 8490
- Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
- Locatie: Fryslan
Re: Lefgozer (vmax alpina B5)
Dat geluid bij die flyby........pfffff...
Wat een kermis van lampen gaan er branden op het dashboard
motorkap open?, stuurpomp etc
Wat een kermis van lampen gaan er branden op het dashboard



Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Edwin de Haas, MarcF, SlowCo en 3 gasten