Er is niets waar ik meer verdrietig en woest van kan worden dan zoiets. Heb zelf een kleine meid van 6 maand, ik kan me niet voorstellen dat je zo'n kleine uk zoiets aandoet. De ergste straf is nog te goed voor zulk ongedierte. Wordt er gewoon koud van als ik dit bericht lees.In Groot-Brittannië is grote beroering ontstaan over de gruwelijke mishandeling van een baby die aan zijn verwondingen overleed.
De zaak was voor de Britse premier Gordon Brown aanleiding om tijdens het wekelijkse vragenuurtje in het parlement zijn afschuw uit te spreken, meldden Britse media woensdag.
Het kind, bekend als baby P, overleed augustus vorig jaar, maar de zaak is nu pas aan het licht gekomen. In de zeventien maanden dat de kleine leefde, werd hij voortdurend geslagen door de 32-jarige partner van de moeder.
Sociaal werkers, de politie en gezondheidszorgmedewerkers merkten tijdens meer dan zestig bezoeken kennelijk niet op dat hij talloze verwondingen had.
Baby P was zo hard geslagen dat hij een gebroken ruggetje en acht gekneusde ribben had en vanaf zijn middel verlamd was. Ook waren zijn oren en lippen gescheurd en miste hij vingernagels en vingertoppen.
Waarschijnlijk is het jongetje uiteindelijk overleden door ademhalingsproblemen na een harde klap in zijn nek.
"Ik geloof dat ik voor het hele land spreek als ik zeg niet alleen geschokt en bedroefd te zijn, maar ook ontsteld en kwaad'', zei Brown.
De partner van de moeder is dinsdag schuldig bevonden aan de dood van het kind, maar vrijgesproken van moord. De man, een verzamelaar van nazi-memorabilia, werd in de rechtbank beschreven als "sadistisch en gefascineerd door pijn''.
De 27-jarige moeder is ook schuldig omdat ze niets deed om haar baby te beschermen en mogelijk zelf betrokken was bij de mishandelingen.
God Verdoem Me
-
Wouter81
- Auto: GR86|California|Hilux/CS35+
God Verdoem Me
Laatst gewijzigd door Wouter81 op 16 nov 2008, 12:25, 1 keer totaal gewijzigd.
- Dennis Cavallino
Re: Gvd
Te gruwelijk voor woorden zoiets. Arm kind! Die machteloosheid van zo'n baby! Hoe durf je zoiets te doen?
brrrrrrrrrr krijg er echt een naar gevoel bij en dat heb ik niet zo snel bij nieuwsberichten
brrrrrrrrrr krijg er echt een naar gevoel bij en dat heb ik niet zo snel bij nieuwsberichten
- Fasteddie2
...het is voor de veiligheid van dit soort mensen echt beter, dat ik er NOOIT achterkom waar zo iemand woont...
Hopelijk wordt ie in de gevangenis elke dag in elkaar gemept.....and again and again and again...
Ben misselijk....
Hopelijk wordt ie in de gevangenis elke dag in elkaar gemept.....and again and again and again...
Ben misselijk....
- Tim Schuurman
Heel ziek! Zo'n kerel zal je toch wat aan willen doen 
- Niall
Gisteren was er een patholoog aan het woord op de BBC. Volgens hem zijn zulke verwondingen normaal alleen mogelijk als je als voetganger bv aangereden wordt met 60 km/h.
Ongeloofelijk triest dat mensen dat doen, laat staan dat een huisgenoot ervan weet en niets doet
En dan te bedenken dat 8 jaar geleden in dezelfde londense gemeente een meisje van 8 op een soortgelijk manier overleden is. 
Ongeloofelijk triest dat mensen dat doen, laat staan dat een huisgenoot ervan weet en niets doet
- MX5T
en ook zij keken met zijn allen de andere kant op..........wat kwamen ze daar eigenlijk doen ?Wouter81 schreef:Sociaal werkers, de politie en gezondheidszorgmedewerkers merkten tijdens meer dan zestig bezoeken kennelijk niet op dat hij talloze verwondingen had.
- InjectTheVenom
Exact hetzelfde flikken als zij met hun kind geflikt hebben en vervolgens aan diverse verlammingen laten sterven, geen geouwehoer gewoon doen.