Porsche CGT Spelen
- Michel P
Porsche CGT Spelen
Sound is geil!
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Re: Porsche CGT Spelen
Aah....nice.
De bekende Carrera GT met straight pipes van VRAlexander.
De bekende Carrera GT met straight pipes van VRAlexander.
- Stéphane
Damned! Ik had het ook een tijdje geleden al eerder gezien, maar dit is echt stoer! Ik wil ook meer tunnels 8)
- RutgerK
En ze rijden er met een Golf IV R32 met dikke turbo achteraan?
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Ik zie een 996/997turbo Cabrio of wat?RutgerK schreef:En ze rijden er met een Golf IV R32 met dikke turbo achteraan?
Bekend filmpje, licht narcistisch(constant die cam op het langslopende volk gericht), maar wel mooi schuin zo'n boulevard optrekkend, THAT'S MORE LIKE IT.

RutgerK schreef:En ze rijden er met een Golf IV R32 met dikke turbo achteraan?
Uhmm met alle respect maar die vriendjes van die VRAlexanderr, die rijden niet in Golfjes hoor... alleen maar dik exotisch spul...knakker heeft echt geld teveel.. doet overal aan mee.. Texas mile.. etc etc
- RutgerK
Golfjes? Een Eip tuned R32 doet 600+pk. Vanaf 1.25 denk ik toch wel het dashboard van de Golf IV te herkennen en hoor ik een hele dikke turbo. Vanaf 3.05 zie ik ook en Golf IV staan waar ze langs de kant van de weg staan te filmen.Paul schreef:RutgerK schreef:En ze rijden er met een Golf IV R32 met dikke turbo achteraan?
Uhmm met alle respect maar die vriendjes van die VRAlexanderr, die rijden niet in Golfjes hoor... alleen maar dik exotisch spul...knakker heeft echt geld teveel.. doet overal aan mee.. Texas mile.. etc etc
Begrijp met niet verkeerd.. dingen zullen vast wel te zien zijn bij in,op,langs,tussen en om zijn filmpjes.. deze kerel heeft geen golf nodig.. heeft nog genoeg ander snel speelgoed staan... en tis wel duidelijk dat die een showoff eerste klas is.. dus die cruised echt niet in een golfje..
Dat zon ding als camera auto gebruikt word is een ander verhaal..
Dat zon ding als camera auto gebruikt word is een ander verhaal..
-
Narcist? Grotere eigengeiler is er zo'n beetje niet, volgens mij.
Heb zelf ooit een filmpje gezien van een zilveren CGT met straights en die klonk een heel stuk mooier. Nagenoeg als een V10 F1 wagen.

Heb zelf ooit een filmpje gezien van een zilveren CGT met straights en die klonk een heel stuk mooier. Nagenoeg als een V10 F1 wagen.