hoorde gister dat die vriendin van me niet mee kan

lijkt me wel leuk als er een leuke DF ploeg aanwezig is

kan je trouwens ook alleen smiddags?
Dat kan.GTRene schreef:@Allen![]()
lol.
hoorde gister dat die vriendin van me niet mee kan...dacht dat het de 14d was maar tis de 15d Zaterdag dan doet ze sminken voor Sinterklaasfeest gedoe grr die pieten e.d., hm...weer wat moeilijker maar ik hou het in de gaten, wordt een last call, ligt eraan hoe ik me voel en de kar natuurlijk, maar denk dat het oliekoel "probleem" wel is opgelost...
![]()
lijkt me wel leuk als er een leuke DF ploeg aanwezig is
kan je trouwens ook alleen smiddags?
Hou op man, die Nauta rijd alleen maar voor je in de wegallen schreef:Wim, het is gelukt. Ik heb me ingeschreven hoor. 8)
@nauta: het wordt tijd dat je die camera weggooid en dat paarse hok uitlaat op het circuit. Het is toch geen boulevardcruiser?!! :twisted:
allen schreef: Is voor een F1 auto ook een hardtop verplicht?![]()
Hahahaha........Ik draai rondjes om die Corvette man......ik ga niet rijden omdat ik het zo zielig vind voor jou anders HansHANZ06 schreef:Hou op man, die Nauta rijd alleen maar voor je in de wegallen schreef:Wim, het is gelukt. Ik heb me ingeschreven hoor. 8)
@nauta: het wordt tijd dat je die camera weggooid en dat paarse hok uitlaat op het circuit. Het is toch geen boulevardcruiser?!! :twisted:![]()
Grtz,Hanz06
Veel plezierRuben schreef:Yes, yes yes!
Goh Rene, waarom verbaast dit mij niet...GTRene schreef:Ik ben der uit, haal mij maar van de twijfel lijst, ik ga Zaterdag toch maar niet mee...heeft verschillende redenen.
A. voel me niet sterk genoeg en zeker niet de hele dag.
B. helaas kan het niet alleen smiddags maar dan nog.
C. euhm de kosten al met alheb al redelijk wat uitgaven gehad de laatste tijd...eneuh heb maar heel weinig te besteden dus goed uitkijken waar ik het in stop...misschien nog een trackday middag in NL dat zou nog kunnen maar verder wacht ik wel tot volgend jaar.
Voor de mensen die wel gaan heel veel plezieren hou het heel, het kan in deze tijd verradelijk glad zijn, be careful
BETERSCHAPwimprezawrx schreef:Goh Rene, waarom verbaast dit mij niet...GTRene schreef:Ik ben der uit, haal mij maar van de twijfel lijst, ik ga Zaterdag toch maar niet mee...heeft verschillende redenen.
A. voel me niet sterk genoeg en zeker niet de hele dag.
B. helaas kan het niet alleen smiddags maar dan nog.
C. euhm de kosten al met alheb al redelijk wat uitgaven gehad de laatste tijd...eneuh heb maar heel weinig te besteden dus goed uitkijken waar ik het in stop...misschien nog een trackday middag in NL dat zou nog kunnen maar verder wacht ik wel tot volgend jaar.
Voor de mensen die wel gaan heel veel plezieren hou het heel, het kan in deze tijd verradelijk glad zijn, be careful
![]()
volgende keer beter, als je meer geld hebt, geen koelings problemen, je je beter voelt enz enz..![]()
Plezier gaat wel lukken , hoor :drinking:
Wordt mooi weer en droog... dus...![]()
Ik haal je van de lijst... sterkte en beterschap
Dan zal een nachtje sexen met een lekker wijf ook wel niet meer lukken.GTRene schreef:A. voel me niet sterk genoeg en zeker niet de hele dag.
Opa tochOpa schreef:Dan zal een nachtje sexen met een lekker wijf ook wel niet meer lukken.GTRene schreef:A. voel me niet sterk genoeg en zeker niet de hele dag.
En hij zegt net dattie goed moet uitkijken waar hij 'm instopt...Opa schreef:Dan zal een nachtje sexen met een lekker wijf ook wel niet meer lukken.GTRene schreef:A. voel me niet sterk genoeg en zeker niet de hele dag.
Of wij vinden het niet erg ( ik persoonelijk hou er wel van ,zo recht door zee), dus als je er een probleem mee hebt , zal je het zelf moeten doenallen schreef:Michiel schreef:Dan wil je zeker weer in het midden liggen?Joy Jolliffe schreef:Allen... :fy:
Michiel, mocht de reservering niet lukken dan komen we bij jou op de kamer. Dat je het even weet.![]()
Ben benieuwd wanneer Elmar eens commentaar krijgt dat hij humeurig reageert. Of is iedereen bang dat hij iets te Heysterisch terug mauwt?
Ja volgend jaar mag ik voorop rijdenallen schreef:Zeg Aad, heeft Elmar een ergens een deurtje voor je openstaan dat je zo zit te slijmen?!![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten