[img
[img
[img
[img
Ziet er goed uit.
Iemand al gespeeld?
Zit wel wat in mario, maar wellicht loop je dan tegen 2 problemen op. Het eerste is bugs bij online racen omdat niet iederen de zelfde updates/mods heeft geinstalleerd. Ten tweede denk ik dat de oplage van deze race sims relatief beperkt zijn, en ze derhalve vanuit een bedrijfseconomisch oogpunt voor deze optie hebben gekozen. We willen natuurlijk in de toekomst ook genieten van race sims. Wellicht dat een optie voor betaalde updates een mooie copromis zou kunnen zijn, zeker voor de loyale kopers, doch wellicht commercieel niet interesant. GTR heb ik gekocht, maar amper gespeeld, want grip te laag, en slip/uitbreken amper op te vangen en in mijn ogen onrealistisch. GTL is subliem, en daar geniet ik 100x meer van. GTR2 demo is erg goed, en heb ik in pre-order, WTTC als toerwagen fan koop ik ook graag.Mari Oh Oh! schreef:Maar dat is wel mijn probleem met produkten van Simbin. Ik vind het niet erg om voor een sim te betalen, maar in iets meer dan een jaar tijd 3x een zeer vergelijkbare core-engine(naast regen kan ik zo niet op een verschil tussen GTR2 en GTL komen, naast parameter files) met andere wagens en waarschijnlijk gedeeltelijk gedeelde banen uitbrengen en allemaal voor het volle pond gaat mij te ver. Zeker aangezien ze mede daarom geen geld meer stoppen in hun 'oudere' produkten. Er is welgeteld één patch voor GTL uitgekomen en daarin is zeker nog niet alles opgelost. De support is beneden standaard(op EA niveau).
Dus nee, mods hoeven voor mij niet gratis te zijn(vergeet niet dat de baan die je in GTR2 wil zien dus ook 'gewoon' een mod is), maar betaalde mods/add-on packs(FS style) vind ik een betere oplossing dan een compleet nieuw produkt veinzen. Bijkomend voordeel zou zijn dat je dan in één sim met alle banen en alle auto's op die banen kan rijden i.p.v. een afgekaderde set(goh waar ken ik dat van).
Yes 't is. Echt een aanrader(als je hem nog niet hebt).Tom schreef:GTL=GT Legends?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten