Auto verzekeringen
-
Auto verzekeringen
Hoeveel schadevrije jaren hebben de forumleden?
En hoe zou jouw ideale autoverzekering er uit zien, als het anders kon?
En hoe zou jouw ideale autoverzekering er uit zien, als het anders kon?
- Erik K.
Zit op 70% no-claim, is een jaar of 5 schadevrij geloof ik.
Bij mijn verzekering is 75% max, dus veel zal mijn premie niet zakken. Dat is iets wat van mij nog wel wat verhoogd mag worden net als dat er meerdere verzekeringen zouden moeten zijn die het taxeren van auto's moeten kunnen toestaan zodat de dagwaarde wat hoger blijft van de wat oudere 2e hands auto's. Dit als de auto in goede staat verkeerd natuurlijk.
EDIT: woordje toegevoegd
Bij mijn verzekering is 75% max, dus veel zal mijn premie niet zakken. Dat is iets wat van mij nog wel wat verhoogd mag worden net als dat er meerdere verzekeringen zouden moeten zijn die het taxeren van auto's moeten kunnen toestaan zodat de dagwaarde wat hoger blijft van de wat oudere 2e hands auto's. Dit als de auto in goede staat verkeerd natuurlijk.
EDIT: woordje toegevoegd
Laatst gewijzigd door Erik K. op 05 sep 2006, 22:30, 2 keer totaal gewijzigd.
- Jelmer850i
55% no claim
3 schadevrije jaren
Vanaf 18 jaar autorijbewijs.. soms wel eens wat dom gewisselt van verzekerings maatschappij. Kost snel een half jaartje.
Vindt het verder wel best zo!
Alleen mochten de prijzen wel iets lager.
Nu voor de 850i rond de 350 per jaar ! (max 7500km)
En voor de 320d bijna 85 per maand
(wa+)
3 schadevrije jaren
Vanaf 18 jaar autorijbewijs.. soms wel eens wat dom gewisselt van verzekerings maatschappij. Kost snel een half jaartje.
Vindt het verder wel best zo!
Alleen mochten de prijzen wel iets lager.
Nu voor de 850i rond de 350 per jaar ! (max 7500km)
En voor de 320d bijna 85 per maand

Laatst gewijzigd door Jelmer850i op 05 sep 2006, 22:11, 1 keer totaal gewijzigd.
- Mari Oh Oh!
Inderdaad. Als ik een auto voor bedrag x verzeker, wil ik ook verzekeringspremie voor bedrag x betalen. Zolang de dagwaarde en taxatiewaarde niet te ver uit elkaar lopen(grote kans op fraude door een 'oeps'ongeluk) zie ik het probleem niet. Je betaalt tenslotte een bedrag voor een verzekerde waarde. Of die auto nou meer of minder waard is maakt niet zoveel uit. Het is sowieso kolder dat je net zoveel betaalt voor een nieuwe wagen als een 5 jaar oude wagen bij allrisks/casco. De verzekeringsmaatschappij schroeft elk jaar de verzekerde waarde omlaag terwijl jij hetzelfde blijft betalen(zonder rekening te houden met de B/M treden), of zelfs iets meer(veranderde maatschappeijke omstandigheden bla bla bla). Je reinste oplichting en alleen leuk voor mensen die nog wel het volledige bedrag uitgekeerd krijgen. Wat dat betreft zijn klassieker verzekeringen wel fijn(sowiesoErikKramer schreef:Dat is iets wat van mij nog wel wat verhoogd mag worden net als dat er meerdere verzekeringen zouden moeten zijn die het taxeren van auto's moeten kunnen toestaan zodat de dagwaarde wat hoger blijft van de wat oudere 2e hands auto's. Dit als de auto in goede verkeerd natuurlijk.

Ik zit zelf trouwens op 75% als ik het goed heb. Al sinds mijn eerste wagen schadevrij(bijna 9 jaar).
- Ruud Hulsegge
- RVV
Beide auto's 75 procent korting. M3 1375 Euro pj 325i 775 Euro pj. beide de goedkoopste van Nederland. TIP ga naar MRfinch.nl en vraag de goedkoopste offertes aan, er belt vanzelf een verzekeringsmannetje die voor jou de goedkoopste verzekering regelt. kun je ook direct controleren. met de touring heb ik 300 Euro bespaart en bij de M3 scheelde het maar liefst 1600 Euro tov de vorige maatschapi
- RVV
Zou het? M3 is bij Turien verzekerd. had ik nog nooit van gehoord. blijkt nota bene de huisverzekeraar van BMW NL te zijn. zeker niet de minste. bij uitkering zijn het allemaal boeven.Rebel schreef:goedkoop is duurkoop .....zei mijn opa vroeger 8)
maar ik denk dat de meeste wel ergens bij een collectieve verzekering zitten via hun werk, toch?
- Arthur
- Auto: Nr.51
Ik zit op 75%, 1 na hoogste B/M trede.
Ik betaal €88,- voor al mijn verzekeringen.
Dus auto, woning, brand, rechtsbijstand, WA enzo.
Wel collectief via m'n werk.
Mijn hypotheekadviseur is ook verzekeringen mannetje en die heeft het laatst eens doorgelicht en zei dat het nog goedkoper kon.
Ik moet alleen ff m'n jaren afwachten om over te stappen.
Mijn hypotheekadviseur is ook verzekeringen mannetje en die heeft het laatst eens doorgelicht en zei dat het nog goedkoper kon.
- Jelmer850i
Hee dat is leuk om te weten!Rico v Velzen schreef:Zou het? M3 is bij Turien verzekerd. had ik nog nooit van gehoord. blijkt nota bene de huisverzekeraar van BMW NL te zijn. zeker niet de minste. bij uitkering zijn het allemaal boeven.Rebel schreef:goedkoop is duurkoop .....zei mijn opa vroeger 8)
maar ik denk dat de meeste wel ergens bij een collectieve verzekering zitten via hun werk, toch?
Ik heb mijn 850i er ook verzekerd, semi klassieker met max 7500 km's.
Lekker goedkoop zo!
+/- 350 incl. rechtsbijstand per jaar!
Dit zouden ze moeten doen:
Inschalen op rijvaardigheid.
Iedereen voor een soort rijexamen uitnodigen, en de rijvaardigheid en behendigheid testen. Op basis daarvan korting verstrekken.
- Mari Oh Oh!
- Jelmer850i
- Mari Oh Oh!
- Jelmer850i
-
- Stefan R
- Auto: Vakantievoertuig
Ik betaal €103,= in de maand, En daar zitten al mijn verzekeringen in.Arthur schreef:Ik zit op 75%, 1 na hoogste B/M trede.
woning
inboedel
WA
Rechtsbijstand
2 auto's Beide 75% no-claim en 2 na hoogste B/M
Doorlopende reisverzekering.
Dit alles gebaseerd op 2 volwassenen en 2 kinderen
-
Stefan R schreef:Ik betaal €103,= in de maand, En daar zitten al mijn verzekeringen in.Arthur schreef:Ik zit op 75%, 1 na hoogste B/M trede.
woning
inboedel
WA
Rechtsbijstand
2 auto's Beide 75% no-claim en 2 na hoogste B/M
Doorlopende reisverzekering.
Dit alles gebaseerd op 2 volwassenen en 2 kinderen
Dit is natuurlijk niet all-risk, maar gewoon wa+ verzekering voor beide auto's...