de A2....wat een RAMP !

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Fasteddie2

de A2....wat een RAMP !

Bericht door Fasteddie2 » 11 nov 2008, 10:27

De A2 en dan vooral het stuk Amsterdam-Utrecht is echt de grootste wegenramp die met het belastinggeld wordt aangelegd !
Waarom komt er niemand in opstand tegen deze ramp.....?
1. het veroorzaakt MEGA files elke dag weer.....en...
2. met nat weer, regen, is er gewoon NIET fatsoenlijk op deze weg te rijden.....aqua planning en mega plassen, geen goed afwateringssysteem enz. enz....heb echt te doen met de motorrijders die in de regen over dit wegdek moeten :cry:

Ben er zelf ook vaak met de motor overheen gereden, gelukkig maar 1 keer met regen...en dan staat de toerenteller al in het rood bij de eerste plas :roll: ...gewoon een KLOTE weg !
Gisterenavond met die regen in de auto is het gewoon een schande hoe je over die weg moet glijden....
Wat mij betreft mogen al die knutselsmurfen ergens anders gaan knutselen, maar een fatsoenljk stuk weg aanleggen kunnen ze niet.... :hammer: :hammer: :hammer:

Wouter81
Auto: GR86|California|Grand Vitara

Re: de A2....wat een RAMP !

Bericht door Wouter81 » 11 nov 2008, 11:06

Fryslân Boppe :)

Ar
Auto: Prius

Bericht door Ar » 11 nov 2008, 11:32

Gelukkig hoef ik er niet vaak overheen. Een van de afritten is verdwenen en dan kom je op een industrieterrein waar ook flink gebouwd wordt. Vorige week heb ik daar flink wat rondjes gereden.

Kun je nog steeds niet inloggen op je oude account?

Fasteddie2

Bericht door Fasteddie2 » 11 nov 2008, 13:30

Nope, er staat:
"Het was niet mogelijk je wachtwoord te convertren tijdens de forum conversie. Gelieve een nieuw wachtwoord aan te vragen. Als dit probleem zich blijft voordoen, contacteer dan de beheerder."

Luuk

Bericht door Luuk » 11 nov 2008, 13:33

Traject Utrecht - Den Bosch / Vught is ook áltijd knudde :hammer:

Dexter

Bericht door Dexter » 11 nov 2008, 13:36

Fasteddie2 schreef:Nope, er staat:
"Het was niet mogelijk je wachtwoord te convertren tijdens de forum conversie. Gelieve een nieuw wachtwoord aan te vragen. Als dit probleem zich blijft voordoen, contacteer dan de beheerder."
[Off-topic] Ik zal Peter even op de hoogte brengen zodat het geregeld wordt..... :forum:

Plaats reactie