Een 600cc is denk ik de mooiste klasse (indien je er niet met 2 man op gaat). Meer dan snel zat en het spul stuurt gewoon verschrikkelijk goed. Ben je erg ervaren dan zou ik eerder de stap naar een 750 doen dan naar 1000cc. Ik denk dat een R1 o.i.d. gaat vervelen op de openbare weg vanwege het surplus aan vermogen, dat had ik wel met de TL1000S in ieder geval. Met zo'n ding hoef je niet op je toerenteller te kijken en je zit hoogstends een versnelling te hoog waardoor het ding bokt. Anders is het gewoon gasgeven al zit je er met 10 man op

Die TL was het voor mij dan ook niet. Blinkt niet uit in stuur -en remwerk en boven de 6000RPM kom je niet omdat je dan zo godsgruwelijk hard er vandoor gaat dat je verschrikkelijke risico's neemt m.b.t. overig verkeer en rijbewijs. Met een 600cc ga je veel bewuster hard rijden, de stappen van een 1000cc zijn echt niet meer normaal. Ooit kwam ik eens een vervelend ventje in een Alfa tegen waarna ik het gas even openschroefde en echt in no-time zat ik op 250km/h.......met m'n vriendin achterop

En ook 270km/h op de teller bleek geen probleem
Nee een 600cc is echt mooi zat

Ik heb ook veel meer kilometers gemaakt met mijn GSXR600Srad dan met de TL1000S, echt factor 3-4 ofzo

Op het circuit verlang je wel naar meer vermogen maar dat komt ook omdat die dingen gewoon ZO verschrikkelijk goed sturen en daardoor ook verschrikkelijk veel vertrouwen geven! In de tijd van de GSXR600 Cup (1998-99) waren er een aantal gasten die sneller Assen rondgingen op hun standaard Cup GSXR 600 dan op hun geoptimaliseerde GSXR 750Srad

Terwijl het in de basis dezelfde fiets was en de 750 een veel beter voorvork en beter voorremmen had :!:
@Wouter

Wat heb je toen gebaald zeg, wat een kans!! Dat was echt briljant geweest

:banaan: