Rita Verdonk heeft in haar periode als minister voor Vreemdelingenzaken circa 1150 maal gebruikgemaakt van haar bevoegdheid om in schrijnende gevallen alsnog een verblijfsvergunning te geven aan afgewezen asielzoekers.
Wilders na prinsjesdag
- Ar
- Auto: Prius
Re: Wilders na prinsjesdag:)
- Peric
En dat maakt het allemaal in orde?
Dat Rita Verdonk dat gedaan heeft vind ik ook niet kunnen.
Gooi dan de hele procedure overboord, zijn er tenminste ook geen kosten voor rechters.
Dat Rita Verdonk dat gedaan heeft vind ik ook niet kunnen.
Gooi dan de hele procedure overboord, zijn er tenminste ook geen kosten voor rechters.
-
Wouter81
- Auto: GR86|California|Hilux/CS35+
Blijkt een hoax te zijn, mea culpa.
De vrouw die donderdag in Den Haag op een weerzinwekkende manier zou zijn beroofd, heeft het hele verhaal verzonnen. Dat liet de politie maandag weten. De 21-jarige Haagse zei met het mes op de keel van haar pincode te zijn beroofd. De dieven dreigden zelfs haar 2-jarige dochtertje te ontvoeren.
De vrouw deed aangifte, maar de politie ontdekte afgelopen weekeinde dat haar verhaal van A tot Z verzonnen was. „De vrouw heeft toegegeven dat de beroving nooit heeft plaatsgevonden. Politie Haaglanden zal de kosten van het onderzoek op haar verhalen”, aldus een woordvoerder
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
115 Teletekst ma 10 nov
Haagse straatroof blijkt verzonnen
` De aangifte van een opzienbarende
straatroof in Den Haag blijkt van A tot
Z verzonnen.Een 21-jarige vrouw zei dat
twee mannen haar donderdagmiddag kort
voor 16.00 uur in het winkelgebied de
Haagse Bluf met het mes op de keel
dwongen haar portemonee af te geven.
Vervolgens zou ze ook haar pincode
hebben gegeven omdat de twee dreigden
haar 2-jarige dochter te ontvoeren.
De politie zette vijf rechercheurs op
de zaak.Maar op beveiligingsbeelden was
niets te zien en getuigen waren niet te
vinden.De vrouw gaf ten slotte toe dat
ze het verhaal had verzonnen.De politie
wil de kosten op haar verhalen.
Haagse straatroof blijkt verzonnen
` De aangifte van een opzienbarende
straatroof in Den Haag blijkt van A tot
Z verzonnen.Een 21-jarige vrouw zei dat
twee mannen haar donderdagmiddag kort
voor 16.00 uur in het winkelgebied de
Haagse Bluf met het mes op de keel
dwongen haar portemonee af te geven.
Vervolgens zou ze ook haar pincode
hebben gegeven omdat de twee dreigden
haar 2-jarige dochter te ontvoeren.
De politie zette vijf rechercheurs op
de zaak.Maar op beveiligingsbeelden was
niets te zien en getuigen waren niet te
vinden.De vrouw gaf ten slotte toe dat
ze het verhaal had verzonnen.De politie
wil de kosten op haar verhalen.
-
HSR
stomme trut.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Cry for help...
-
Marco R.
Neemt niet weg dat er nog steeds een kutvolk in Nederland rondloopt.
Wat voor formulieren moet je invullen om tijdelijk marinier te worden
Wil wel eens met de vuilniswagen door Nederland karren hoor
Wat voor formulieren moet je invullen om tijdelijk marinier te worden
Wil wel eens met de vuilniswagen door Nederland karren hoor
- Alain
Beetje pamperen en sussende woordjes.. wat een zachte eitjes allemaal zeg, want stel je voor dat ze het op mij gemunt hebbenWouter81 schreef:Godverd... niet best dit... kinderen terroriseren die met lampionnen lopen. Een buurthuis binnenvallen waar kinderen chocolademelk zitten te drinken. Een zwaar bewaakte optocht... waar gaat dit over?Een groep Marokkaanse jongeren heeft de toch al zwaarbewaakte lampionnenoptocht van woensdagavond door de Haagse Transvaalbuurt volledig verziekt.
Zo werden eieren gegooid naar de kinderen die met hun felgekleurde lampjes achter de muziekband aanliepen. Een vrouw die met haar hond stond te kijken, werd getreiterd terwijl de jongeren haar hond wilden schoppen. Agenten die hierop in actie wilden komen, werden bekogeld. Alleen een van de jongens (15) kon na een flinke achtervolging in de kraag worden gevat.
De organiserende stichting Haagse Hopjes is het aanhoudende gepest van de groep meer dan zat en hoopt dat er eindelijk eens iets aan wordt gedaan. "Ze krijgen hier van de gemeente steeds een aai over hun bol. Maar ze moeten allemaal worden opgepakt en mét hun ouders naar een opvoedingskamp worden gestuurd", zegt Joke van den Boomen van de organisatie fel.
Volgens ooggetuigen begon de groep van zeker twintig Marokkaanse pubers al meteen bij het verzamelen van de tochtlopers de boel te versjteren. Zo wilden ze het buurthuis binnenstormen waar de kleintjes een kopje chocolademelk kregen. Van de Boomen: "Het is al te erg dat we door ervaring weten dat we tientallen agenten, bewakers en toezichthouders bij een lampionnentocht moeten hebben. Die konden de meeste jongens nog net tegenhouden. Maar buiten gingen ze alsnog los."
Volgens de weldoenster van de buurt was het afgelopen weekeinde tijdens een evenement voor de groep oudere jongeren in de Haagse achterstandswijk ook al flink raak. "We hadden straatvoetbal en dat ging wel leuk. Na afloop zou iedereen een T-shirtje krijgen. Maar voordat dat zover was, waren ze allemaal al uit de kraam gejat." De stichting Haagse Hopjes heeft al eens gedreigd met het stoppen van alle evenementen, zoals ook de intocht van Sinterklaas voor de jeugd. "Maar we willen de kleintjes dit niet afpakken. We laten ons ook niet wegjagen. Ik vrees alleen dat we straks geen vrijwilligers meer overhouden."
Mijn mening inmiddels: leger erop af en shoot to kill. Afmaken dat tuig.
http://www.rtvwest.nl/nieuwsitem/23701?rss=true" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Shakes
Ik zou het zelf nooit doen.... maar het zou me niet verbazen als zo'n jochie een keer helemaal kapot wordt geslagen......
- Fernando
Voordat ik daar toch m'n zoontje op school zou doen..... :Gerri Eickhof is multicul-geneuzel ZAT
En daar gaat er weer eentje. Een enthousiaste believer van de linkse kerk die na een aantal negatieve ervaringen met islamitisch Nederland zomaar opeens klaar is met zijn multicul-geloof. Gerri Eickhof is de naam, reporter bij het Staatsjournaal. Gerri is zelf ook een beetje allochtoons en dus woont hij uit principe in een Vogelaarwijk en stuurt hij zijn kroost naar een zwarte school. De Eickhofjes zijn namelijk 'overtuigd politiek correct' zo schrijft hij. "Niet omdat we denken dat het zo hoort maar omdat we zo nu eenmaal in elkaar zitten." Of ja, in elkaar záten dus. Want de maat is helemaal VOL voor Gerri. Tijdens de nieuwjaarsborrel '08 ergerde hij zich al kapot aan het ingevoerde frisdrankverbod op de basisschool van zijn zoon, omdat sommige moslimouders vonden dat aardbeienbubbels teveel op champagne leken en 'ook het proosten wees op verboden liederlijkheid'. En dat terwijl de kinderen van deze ouders enkele weken eerder nog op het schoolplein rondbazuinden dat Sinterklaas niet bestond. Maar daar hoorde je toen niemand over, ook Gerri niet. Want zo zijn multicul-mensen, die houden zich koest. Tot nu dan. Het omslagpunt kwam tijdens het kerstdiner van vorige maand. Kleine Gerri werd op pad gestuurd met een zak 100% halal worst, om de moslimjeugd tevreden te houden. Zonder succes want worst = worst = onrein zo redeneert groep 5 anno 2009 en de worst kon terug. Maar helemaal de tyfus schrok Gerri zich pas toen zijn eigen non-islamitische kind ook opeens meldde geen worst meer te blieven. Gewoon, is 'jekkie'. Islamisering in de praktijk, en dat gaat zelfs een NOS-journalist te ver. "Wat voor voortgezet onderwijs het straks ook wordt, het wordt geen zwarte middelbare school. Politieke correctheid heeft zelfs voor de ware gelovigen grenzen." Was getekend, Gerri Eickhof.
bron:GS
-
Wouter81
LOL, PVV de grootste partij in de laatste peiling van Maurice de Hond
Zou wel een stunt zijn, als dat bij de verkiezingen nog zo is. Wilders als premier, zie je het voor je. Kan 'ie iig. niet op staatsbezoek in Groot Britannië.
Nieuw Haags Peil van 1 maart 2009
Verk.
in zetels Tweede Kamer TK 2006
CDA 41 27 26
PvdA 33 22 21
SP 25 18 18
VVD 22 18 17
PVV 9 25 27
Groen Links 7 11 11
ChristenUnie 6 5 5
D66 3 18 19
SGP 2 2 2
PvdDieren 2 2 2
Trots op NL 2 2
Totaal 150 150 150
Landelijke peiling politieke voorkeur
De verschuivingen deze week - PVV weer 2 zetels gestegen en het CDA 1 zetel gedaald - leidt tot een unieke situatie: PVV is
voor het eerst de grootste partij in de peilingen. Het is trouwens niet de hoogste score van de PVV. Eind november 2004, kort na
de moord op Van Gogh stond Wilders op 29 zetels en het CDA trouwens op haar laagste punt: 25 zetels. Toen stond de PvdA
echter rond de 50 zetels en nu nog maar op 21 zetels. De score van 19 zetels van D66 is ook de hoogste in meer dan 12 jaar.
Sinds de jaarwisseling is de PVV met 12 zetels gestegen. Na het besluit van het hof in Amsterdam inzake de vervolging van
Wilders -half januari- is de stijging 10 zetels geweest. De drie regeringspartijen zijn nu sinds de jaarwisseling 14 zetels gedaald.
Met 52 zetels behalen de drie regeringspartijen de laagste score sinds het aantreden van het kabinet.
Naast de circa 18% van de Nederlanders die nu zegt PVV te stemmen, is er nog circa 5% dat aangeeft de PVV een kans te
geven. Dat houdt in dat op dit moment meer dan drie kwart van de potentiele PVV kiezers zegt PVV te stemmen. Bij de meeste
andere partijen zien we dat van de potentiele kiezers veel minder dan de helft zegt de bewuste partijen te kiezen.
Van alle PVV-kiezers uit 2006 geeft nu nog 85% aan PVV te kiezen (ook een veel beter resultaat dan de andere grote partijen op
dit moment scoren). Onder de VVD-kiezers uit 2006 geeft nu bijna 25% aan PVV te kiezen en onder de CDA-kiezers uit 2006 is
dat bijna 20%. Bij SP-kiezers ligt dat percentage op 10% en bij de PvdA op 7%. Omgerekend kan gesteld worden dat de PVV
de 18 zetels winst op de volgende manier heeft gekregen: 7 zetels van het CDA, 5 van de VVD, 3 van de SP en 2 van de PvdA.
-
Metchu
Ok, het moet echt niet gekker worden met wilders
Meneer weet maar weer goed in de picture te komen met deze rariteiten... Alles over de prinsjesdag, de beschouwingen daargelaten... is dit toch wel een hele vreemde bijdrage
wil je zo iemand echt je stem geven vraag ik me dan af!!??Wilders wil hoofddoekjesbelasting
Uitgegeven: 16 september 2009 17:43
Laatst gewijzigd: 16 september 2009 17:44
DEN HAAG - Geert Wilders heeft woensdag de invoering van een 'hoofddoekjesbelasting' bepleit. In het debat over de rijksbegroting voor 2010 stelde hij voor om zo'n belasting à 1000 euro per jaar in te voeren.
© AFP
Wie een hoofddoekje wil dragen, moet eerst een vergunning vragen, aldus Wilders.
De PVV-leider noemde zijn belasting een 'kopvoddentax'. Als die wordt ingevoerd, gaan we eindelijk wat terugverdienen aan de islam, zei Wilders.
Volgens hem vervuilen de moskeeën, de hoofddoekjes, de mannen met baarden en lange jurken het beeld in de Nederlandse straten.
- JohanH
Wat maakt het je uit? Ik lig er ook niet wakker van dat een kennis van me de voorgaande verkiezingen op de Partij van de Dieren heeft gestemd omdat zijn hond net overleden was, dat is blijkbaar zijn al dan niet weloverwogen keuze voor de daaropvolgende vier jaar. Zolang een partij standpunten heeft waar mensen in voldoende mate bereid zijn op te stemmen moet je dat m.i. respecteren, hoe oneens je het ook kunt zijn met die standpunten.Metchu schreef:wil je zo iemand echt je stem geven vraag ik me dan af!!??
Als ik het gequote stukje zo lees is het eerder een parodie op de grote hoeveelheid onzinbelastingen die de regerende partijen ons al jaren opleggen, ik zou het alleen niet direkt uit de mond van Wilders verwachten maar eerder in cabaretvorm door Erik van Muiswinkel oid
-
Roy
Ach die vent spoort niet. Totaal niet realistisch en heeft maar één visie; alle buitenlanders het land uit.
Hoofddoekjesbelasting, koran verbieden etc... pff
Doe dan ook een petjes- en hoedenbelasting
Hoofddoekjesbelasting, koran verbieden etc... pff
Doe dan ook een petjes- en hoedenbelasting
- GTRene
maar wat vinden jullie dan van die geestelijk leiders die invloed hebben op de mensen/volgelingen die haat zaaien en of vrouw onvriendelijk zijn...
denk dat ie alleen dat hoofddoekje weer bespreekbaar wil maken, af dat ding ! wapperen met die mooie zwarte haren, feel free
denk dat ie alleen dat hoofddoekje weer bespreekbaar wil maken, af dat ding ! wapperen met die mooie zwarte haren, feel free
-
Roy
Ach wat maakt het nou allemaal uit? Van mijn part loopt iemand rond met een drol op zn hoofd, als ie dat wil 
- Michel P
Metchu schreef:Ok, het moet echt niet gekker worden met wilders![]()
Meneer weet maar weer goed in de picture te komen met deze rariteiten... Alles over de prinsjesdag, de beschouwingen daargelaten... is dit toch wel een hele vreemde bijdrage
Ja, en dan gelijk alle uiterlijke vertoon van welk geloof dan ook in de openbare ruimte verbieden. Geloof is een prive zaak, en hoort geen rol te spelen op scholen, werkplekken en andere openbare ruimtes. Dat hij de hoofddoek benoemt is simpel weg omdat de hoofdoek steeds meer de politieke islam vertegenwoordigd. Moslima's die jaren geen hoofdoek droegen lopen er weer mee rond. In Turkije is de hoofdoek ook op veel plekken verboden, en terecht!Wilders wil hoofddoekjesbelasting
Uitgegeven: 16 september 2009 17:43
Laatst gewijzigd: 16 september 2009 17:44
DEN HAAG - Geert Wilders heeft woensdag de invoering van een 'hoofddoekjesbelasting' bepleit. In het debat over de rijksbegroting voor 2010 stelde hij voor om zo'n belasting à 1000 euro per jaar in te voeren.
© AFP
Wie een hoofddoekje wil dragen, moet eerst een vergunning vragen, aldus Wilders.
De PVV-leider noemde zijn belasting een 'kopvoddentax'. Als die wordt ingevoerd, gaan we eindelijk wat terugverdienen aan de islam, zei Wilders.
Volgens hem vervuilen de moskeeën, de hoofddoekjes, de mannen met baarden en lange jurken het beeld in de Nederlandse straten.
Geloof prima, maar doe dat verder lekker thuis, of in de kerk, moskee e.d.
Geloof maakt meer kapot dan je lief hebt, en drijft mensen uit elkaar.
Michel
wil je zo iemand echt je stem geven vraag ik me dan af!!??
- GTRene
Roy schreef:Ach wat maakt het nou allemaal uit? Van mijn part loopt iemand rond met een drol op zn hoofd, als ie dat wil
vind wel op scholen en werk e.d. niet toestaan van burka's of hoofddoekjes of petjes als dat niet bij je werk hoort dan...of aangepast natuurlijk zoals een conducteur of mac donalds mensen om maar wat voorbeelden te noemen
achja als iedereen lief en aardig en goedbedoelend is naar elkaar is er niks aan de hand...maja het heeft te maken met de godsdienst/geloof en dat moet je maar thuis doen/laten, maar vooral niet mensen opdringen, ook niet in hun "eigen" land...geloof is iets persoonlijks voor jezelf, laat anderen met rust
edit: Michel snapt het ook
Laatst gewijzigd door GTRene op 16 sep 2009, 19:50, 2 keer totaal gewijzigd.
-
allen
Hoorde Wilders en Pechtelt net over de radio. Kan Jochem Meijer nog niet eens tegenop. Eersteklas caberatier die witte pipo. 
- Michel P
http://www.dumpert.nl/mediabase/632481/ ... lders.html" onclick="window.open(this.href);return false;
geweldig!
geweldig!
- wjn
Als die sukkel een half uur lult over hoofddoekjes, kost het ook al veel gemeensschapsgeld, omdat er niet over serieuze zaken gesproken wordt. Op bepaalde punten heeft ie gelijk, laat ie zich daarop richten.
Daarbij kent ie zijn eigen "cultuur" niet, zie diverse Nederlands klederdrachten, die zijn inclusief hoofddoekjes
Daarbij kent ie zijn eigen "cultuur" niet, zie diverse Nederlands klederdrachten, die zijn inclusief hoofddoekjes
- Brava
Van die SGP types die de ongelijkheid tussen man en vrouw bepleiten? Die hun kinderen niet laten inenten tegen ziekten? Die lijfstraffen tegen hun kinderen bepleiten?GTRene schreef:maar wat vinden jullie dan van die geestelijk leiders die invloed hebben op de mensen/volgelingen die haat zaaien en of vrouw onvriendelijk zijn...
Die geestelijk leiders?
- Niels v D
Hoofddoekjes? Oke, ik woon in een dorp waar hoofddoekjes misschien eens per jaar te zien zijn,.
Maar ik kan mij niet voorstellen dat iemand daar iets tegen zou hebben.
Verder was het een verdomd goede toespraak, hoewel Geert niet overal even gelijk heeft, Radicalisering, Islamisering, steeds meer asielzoekers?
De islam wordt toch al jaren almaar zwakker en kleiner, in zowel Europa als Nederland.
Het lastige is nou dat het bestaande kabinet hier geen fatsoenlijk weerwoord op zal geven, maar er met een paar smoesjes en zwakke uitwegen omheen zal draaien.
Wilders is een persoonlijkheid, een man waar je achter kan staan.Dit wordt ook door hem veelvuldig gepromoot door uitspraken als dit land is het zat, nederland wil stemmen(©Pim) en voorbeelden wat betreft de hangjongeren e.d.
Balkenende heeft dat niet, die vertelt het verhaal van zijn Partij en dat is het.
Maar ik kan mij niet voorstellen dat iemand daar iets tegen zou hebben.
Verder was het een verdomd goede toespraak, hoewel Geert niet overal even gelijk heeft, Radicalisering, Islamisering, steeds meer asielzoekers?
De islam wordt toch al jaren almaar zwakker en kleiner, in zowel Europa als Nederland.
Het lastige is nou dat het bestaande kabinet hier geen fatsoenlijk weerwoord op zal geven, maar er met een paar smoesjes en zwakke uitwegen omheen zal draaien.
Wilders is een persoonlijkheid, een man waar je achter kan staan.Dit wordt ook door hem veelvuldig gepromoot door uitspraken als dit land is het zat, nederland wil stemmen(©Pim) en voorbeelden wat betreft de hangjongeren e.d.
Balkenende heeft dat niet, die vertelt het verhaal van zijn Partij en dat is het.
- DownforceJan
allen schreef:Hoorde Wilders en Pechtelt net over de radio. Kan Jochem Meijer nog niet eens tegenop. Eersteklas caberatier die witte pipo.
Eindelijk iemand hier die het begrijpt.
De tijden veranderen snel.
Ik kreeg ooit een pbtje van een van de moderators vanwege politieke uitspraken.
Toen gaf ik hen gelijk. Hoort hier niet thuis. Politiek = spam.
Nu snap ik er echt niets meer van.
Autoforum?
Rico, gooi die zooi eraf joh.
-
Wouter81
Ja goed idee, trap die zooi eraf. Nog meer censuur, daar houden we van.