[Merijn] Renault 21 Turbo erbij!
-
Re: [Merijn] Renault 21 Turbo erbij!
Hoe is zo'n wagen eigenlijk kwa techniek ? Is het zoals bij de japanse en duitse collega's dat je gewoon, eens warm, echt kunt rammen zoals je wilt of moet er toch met wat meer beleid mee om gaan?
-
De motorblokken zijn over het algemeen ijzersterk. Zorg dat de olie op temperatuur is en je kunt er aardig gas mee blijven geven!
Of de rest van de auto betrouwbaar is, zal nog moeten blijken. Vaak is het de carrosserie die het af laat weten bij Renault, maar gelukkig is dat bij deze niet het geval.

- Dennis van der Schoot
Leuke aparte auto,die kom je dus echt nooit tegen "in het wild".
- Joy
Leuke auto. Toevallig van de week nog een Citroën BX GTi 16V voorbij zien knallen. Ook al zo een zeldzame verschijning.
-
Joy Jolliffe schreef:Leuke auto. Toevallig van de week nog een Citroën BX GTi 16V voorbij zien knallen. Ook al zo een zeldzame verschijning.
sjonnie flodder.

- Niels
- Auto: Prius+
Dat was een BX Sport met dubbele Webers
Nog gaver 8)

-
haha... Die zie je inderdaad heel weinig! Het zijn ook geen technische hoogstandjes (qua betrouwbaarheid), geloof ik. Wel cool, zo'n echte oude jaren 80 bak! Laatst zag ik ook ergens een Citroen CX GTI Turbo II. Da's toch ook wel een monster! 

- Sumo
Altijd leuk om te zien zulke auto's, mooi exemplaar heb je!
. De betrouwbaarheid was inderdaad ver te zoeken.
In het verleden hebben wij thuis een Citroen CX 25 GTI Turbo II gehad, vond het toentertijd geweldig achterin, meestal zat ik mij te vergapen aan alle knopjes en display's. Het leek wel een ruimteschipMerijn schreef:haha... Die zie je inderdaad heel weinig! Het zijn ook geen technische hoogstandjes (qua betrouwbaarheid), geloof ik. Wel cool, zo'n echte oude jaren 80 bak! Laatst zag ik ook ergens een Citroen CX GTI Turbo II. Da's toch ook wel een monster!