'Joran van der Sloot bekent moord Holloway'
- Arthur
- Auto: Nr.51
Re: 'Joran van der Sloot bekent moord Holloway'
Heb het nog niet gezien, wel opgenomen.
Moeite van het kijken waard?
-
Kansloze l*l is het.
Vraag me overigens af hoe hij daar voor langere tijd kan verblijven zonder serieus werk te hebben? Toen ik de zaak verkocht mocht ik nog precies 2 maanden van mijn verblijfsvergunning genieten..daarna gewoon een toeristen-visum die slechts één maand geldig was.
Vraag me overigens af hoe hij daar voor langere tijd kan verblijven zonder serieus werk te hebben? Toen ik de zaak verkocht mocht ik nog precies 2 maanden van mijn verblijfsvergunning genieten..daarna gewoon een toeristen-visum die slechts één maand geldig was.
- RVV
Laatste kwartiertje kijken is genoeg.. de rest zijn oude herhalingen... De Vries blijft het goed uitmelken...Arthur schreef:Heb het nog niet gezien, wel opgenomen.
- Alain
Precies, dat was mijn gedachte ook !!indobesar schreef:Zo hoort het. Laten ze hem daar maar arresteren, die idioot.
-
Denk niet dat ze iets hebben om hem voor te arresteren. Hij reageerde vrij kalm tegen Peter R. toen hij gebeld werd en eigenlijk heeft hij gelijk.
Hij heeft nog niets strafbaars gedaan lijkt mij............. Dat het een hele foute gast is lijkt me duidelijk, maar lijkt me niet dat hij hier voor gestraft kan worden.
Vond het zeer vermakelijke TV, maar wederom een veel meer op sensatie gerichte uitzending dan Peter R. in het verleden maakte. Het is niet objectief, het doel is van tevoren vastgesteld (Joran zwart maken) en vervolgens wordt er alles aan gedaan dit doel te behalen. Het is meer een persoonlijke vete tussen Peter en Joran dan goede journalistiek.
Het ergste vond ik de eerste 5 minuten. Korte situatieschets:
Peter R. komt aanrijden in zijn dikke 6-serie
Peter R. praat uitgebreid over zijn eigen succesen, hoe is hij gekomen waar hij nu is
Peter R. laat zijn emmy award zien.
Wat een vreselijk stuk zelf verheerlijking was dat zeg. Dit is het gevoel wat bij mij de laatste tijd overheerst als ik hem zie. Het is geen objectieve misdaadjournalist meer (wat hij zeker wel was), maar iemand die geobsedeerd is door aandacht. Het doel is niet meer om zaken op te lossen en een objectief beeld te scheppen, maar het doel is om zo veel mogelijk persoonlijke publiciteit te halen.
Kortom, Joran is een foute gast maar ik vond het wederom een journalistiek ZEER zwakke (maar wel zeer vermakelijke) uitzending.
Hij heeft nog niets strafbaars gedaan lijkt mij............. Dat het een hele foute gast is lijkt me duidelijk, maar lijkt me niet dat hij hier voor gestraft kan worden.
Vond het zeer vermakelijke TV, maar wederom een veel meer op sensatie gerichte uitzending dan Peter R. in het verleden maakte. Het is niet objectief, het doel is van tevoren vastgesteld (Joran zwart maken) en vervolgens wordt er alles aan gedaan dit doel te behalen. Het is meer een persoonlijke vete tussen Peter en Joran dan goede journalistiek.
Peter R. praat uitgebreid over zijn eigen succesen, hoe is hij gekomen waar hij nu is
Wat een vreselijk stuk zelf verheerlijking was dat zeg. Dit is het gevoel wat bij mij de laatste tijd overheerst als ik hem zie. Het is geen objectieve misdaadjournalist meer (wat hij zeker wel was), maar iemand die geobsedeerd is door aandacht. Het doel is niet meer om zaken op te lossen en een objectief beeld te scheppen, maar het doel is om zo veel mogelijk persoonlijke publiciteit te halen.
Kortom, Joran is een foute gast maar ik vond het wederom een journalistiek ZEER zwakke (maar wel zeer vermakelijke) uitzending.
- Paskal
- Auto: meerdere
Eens en daarom ga ik het nog niet eens bekijken. Het geheel heeft voor mijn gevoel wederom een te hoog SBS-gehaltek33z schreef:Wat een vreselijk stuk zelf verheerlijking was dat zeg. Dit is het gevoel wat bij mij de laatste tijd overheerst als ik hem zie. Het is geen objectieve misdaadjournalist meer (wat hij zeker wel was), maar iemand die geobsedeerd is door aandacht. Het doel is niet meer om zaken op te lossen en een objectief beeld te scheppen, maar het doel is om zo veel mogelijk persoonlijke publiciteit te halen.

- Fabian
Van mij mag Peter. Laat hem lekker zichzelf verheerlijken om zn 25-jarige jubileum te vieren. Hij heeft het nog verdiend ook door de jaren heen. Zolang hij dit soort gasten maar pakt, naait en zorgt dat de schuldigen achter de tralies komen.
Vuile smeerlap die Joran. Een smerige crimineel, en dat al op zn 21-ste, gesteund door zn pa die notabene rechter wil worden. Lekker familie, ze lossen het voorelkaar wel op. Optiefen met dit soort volk, afmaken!
Vuile smeerlap die Joran. Een smerige crimineel, en dat al op zn 21-ste, gesteund door zn pa die notabene rechter wil worden. Lekker familie, ze lossen het voorelkaar wel op. Optiefen met dit soort volk, afmaken!
-
Ben het helemaal met je eens dat hij een stuk erkenning verdient voor al het objectieve werk wat hij gedaan heeft.Fabian schreef:Van mij mag Peter. Laat hem lekker zichzelf verheerlijken om zn 25-jarige jubileum te vieren. Hij heeft het nog verdiend ook door de jaren heen. Zolang hij dit soort gasten maar pakt, naait en zorgt dat de schuldigen achter de tralies komen.
Maar het lijkt me dat iedereen moet zien dat hij zijn focus behoorlijk heeft verlegd van objectieve journalistiek naar sensatie journalistiek.
Joran is inderdaad een vreselijk figuur, maar waar dit over ging is 'kruimel criminaliteit'. Als iemand anders naar hem toe gekomen was met dit verhaal over mogelijke vrouwenhandel op hele kleine schaal, dan had hij dit naast zich neer gelegd. Doel is om Joran zwart te maken, door de persoonlijke vete die hij met hem heeft.
- RVV
Ik denk dat vrouwenhandel/mensen handel een beetje onderschat word.. Het is één van de meest criminele handelingen die je kunt plegen, het is namelijk gewoon een vorm van slavernij.. mensen die vinden dat ze andere mensen bezitten en deze verhandelen... alsof het een dier is.
-
In één regel:Opzettelijke uitlokking van een fantasierijke jongen met weinig volwassen verstand die 100% voldoet aan het profiel van Rouvoet.
Na het bekijken van het stuk uitzending wat interessant en to the point was, kom ik tot de conclusie dat Joran een jongen is die in een zelf gefantaseerde waanwereld leeft.
Hij 'studeert' in Thailand en kan daardoor doen waar hij zin in heeft.
Geld verdienen doet hij met online pokeren (al een aantal jaren blijkbaar) en hij zal als de nood hoog is wel wat van pappie en mammie krijgen.
Hij ziet het leven eigenlijk als één groot fantasie avontuur en dat zie je als hij niet kan waarmaken wat hij belooft.
Hij neemt twee meiden mee naar de undercover clubeigenaren, waarbij dient te worden opgemerkt dat de meisjes zich totaal niet bewust zijn van wat hij eerder heeft besproken met die mannen.
Die denken dat ze in een normaal gesprek met vier rijke Nederlanders zitten, wat onder andere gaat over de mogelijkheid voor hun om in Nederland te werken.
Niet zo vreemd want in Thailand kun je nu eenmaal niet verdienen wat je in Nederland kunt verdienen.
Oftwel: Het gras is altijd groener......
Wanneer een van hen echter aangeeft dat ze niet naar Nederland wil / kan (de reden waarom de andere niet wil / kan zien we niet) is dat voor Joran reden om zich bij het afscheid uitgebreid te excuseren en stoer te melden dat er nog andere mooiere meiden zijn die wél willen.
Uiteraard doet hij dat om voor vol aangezien te worden want iets anders is voor hem geen optie.
Kort en goed denk ik dat het nu niet anders is als vorige keer: Veel opschepperij van een jongen die verre van volwassen is en nodig een schop onder zijn reet moet hebben om hem in de werkelijke wereld te laten belanden.
Triest is wel dat hij door dit soort uitzendingen steeds meer zal worden gezien als een crimineel en uiteindelijk ook op dat pad terecht zal komen als niemand hem verder helpt om uit zijn fantasiewereld te stappen.
Nog triester is het feit dat er in ons land nog duizenden meer van dit soort figuren rondlopen.....voor je het weet zijn dat soort figuren ineens Loverboy of straatrover en is het voorgoed te laat.
In meer regels zie ik het zo:"Een meisje wordt gezien als gebruiksartikel en seks als ruilmiddel. Het begrip liefde speelt bij deze jongeren geen rol meer."
Na het bekijken van het stuk uitzending wat interessant en to the point was, kom ik tot de conclusie dat Joran een jongen is die in een zelf gefantaseerde waanwereld leeft.
Hij 'studeert' in Thailand en kan daardoor doen waar hij zin in heeft.
Geld verdienen doet hij met online pokeren (al een aantal jaren blijkbaar) en hij zal als de nood hoog is wel wat van pappie en mammie krijgen.
Hij ziet het leven eigenlijk als één groot fantasie avontuur en dat zie je als hij niet kan waarmaken wat hij belooft.
Hij neemt twee meiden mee naar de undercover clubeigenaren, waarbij dient te worden opgemerkt dat de meisjes zich totaal niet bewust zijn van wat hij eerder heeft besproken met die mannen.
Die denken dat ze in een normaal gesprek met vier rijke Nederlanders zitten, wat onder andere gaat over de mogelijkheid voor hun om in Nederland te werken.
Niet zo vreemd want in Thailand kun je nu eenmaal niet verdienen wat je in Nederland kunt verdienen.
Oftwel: Het gras is altijd groener......
Wanneer een van hen echter aangeeft dat ze niet naar Nederland wil / kan (de reden waarom de andere niet wil / kan zien we niet) is dat voor Joran reden om zich bij het afscheid uitgebreid te excuseren en stoer te melden dat er nog andere mooiere meiden zijn die wél willen.
Uiteraard doet hij dat om voor vol aangezien te worden want iets anders is voor hem geen optie.
Kort en goed denk ik dat het nu niet anders is als vorige keer: Veel opschepperij van een jongen die verre van volwassen is en nodig een schop onder zijn reet moet hebben om hem in de werkelijke wereld te laten belanden.
Triest is wel dat hij door dit soort uitzendingen steeds meer zal worden gezien als een crimineel en uiteindelijk ook op dat pad terecht zal komen als niemand hem verder helpt om uit zijn fantasiewereld te stappen.
Nog triester is het feit dat er in ons land nog duizenden meer van dit soort figuren rondlopen.....voor je het weet zijn dat soort figuren ineens Loverboy of straatrover en is het voorgoed te laat.
Volledig mee eens!k33z schreef:Maar het lijkt me dat iedereen moet zien dat hij zijn focus behoorlijk heeft verlegd van objectieve journalistiek naar sensatie journalistiek.
Joran is inderdaad een vreselijk figuur, maar waar dit over ging is 'kruimel criminaliteit'. Als iemand anders naar hem toe gekomen was met dit verhaal over mogelijke vrouwenhandel op hele kleine schaal, dan had hij dit naast zich neer gelegd. Doel is om Joran zwart te maken, door de persoonlijke vete die hij met hem heeft.
- GTRene
Uit dit alles en dat op 21 jarige leeftijd, blijkt maar weer dat het gewoon een erg foute gast is...hij gaat gewoon door, wel knap op 21 jarige leeftijd veel in z'n uppie? of heeft ie handlangers, immers hoe regel je alles in een vreemd land...hij doet veel alleen? uitzending helaas gemist...
Net op het nieuws nog een onthulling van een ex? vriendinnetje van hem..die zegt dat hij alles over de moord aan haar bekent heeft..maja die vriendin kan ook wraak nemen haha je weet het niet, maar waar rook is kan vuur zijn, en zoals hij doet mensonterend en raar gedrag op die leeftijd lijkt hij mij in elk geval wel zwaar verdacht, een erg koele kikker dus levensgevaarlijk...
Net op het nieuws nog een onthulling van een ex? vriendinnetje van hem..die zegt dat hij alles over de moord aan haar bekent heeft..maja die vriendin kan ook wraak nemen haha je weet het niet, maar waar rook is kan vuur zijn, en zoals hij doet mensonterend en raar gedrag op die leeftijd lijkt hij mij in elk geval wel zwaar verdacht, een erg koele kikker dus levensgevaarlijk...

- Arthur
- Auto: Nr.51
Terecht zal komen?Dexter schreef:Triest is wel dat hij door dit soort uitzendingen steeds meer zal worden gezien als een crimineel en uiteindelijk ook op dat pad terecht zal komen als niemand hem verder helpt om uit zijn fantasiewereld te stappen.
Volgens mij zit hij er lang op en is niet meer te redden.
Anders doe je dit toch niet?
Hij belandt er zo wel steeds dieper in, maar da's z'n eigen schuld.
Dat hij geestelijk niet helemaal okee is dat merk je zo wel.
-
Dit staat compleet los van deze uitzending. Als hij een inhoudelijke uitzending had willen maken over vrouwenhandel had hij dit niet met Joran moeten doen.Rico schreef:Ik denk dat vrouwenhandel/mensen handel een beetje onderschat word.. Het is één van de meest criminele handelingen die je kunt plegen, het is namelijk gewoon een vorm van slavernij.. mensen die vinden dat ze andere mensen bezitten en deze verhandelen... alsof het een dier is.
Het is duidelijk dat dit echt op kleine schaal is. Niets was voorbereid van de kant van Joran, hij weet niet wat hij doet.
Wil je een inhoudelijke uitzending maken over vrouwenhandel (wat ik me goed kan voorstellen), dan ga je op zoek naar de grote vissen en niet naar dit soort figuren.
Het blijft gewoon heel simpel, het is een persoonlijke vete (en het scoort zeer goed aangezien, sensatie journalistiek), geen misdaadverslaggeving.
-
Was een entertainment weer gisteravond vrijwel een hele uur de kijker herinneren en overtuigen over het Aruba stuk.
whatever. Maar ja ...
Het is wel voor mij ook duidelijk geworden dat hij echt de limelight zoek en bekend wil worden als stoer/hard-ass. Hij vertrouwd onbekenden ook te snel!
It's a big baby met ander woorden.
whatever. Maar ja ...
Het is wel voor mij ook duidelijk geworden dat hij echt de limelight zoek en bekend wil worden als stoer/hard-ass. Hij vertrouwd onbekenden ook te snel!
It's a big baby met ander woorden.
-
Arthur,Arthur schreef:Terecht zal komen?Dexter schreef:Triest is wel dat hij door dit soort uitzendingen steeds meer zal worden gezien als een crimineel en uiteindelijk ook op dat pad terecht zal komen als niemand hem verder helpt om uit zijn fantasiewereld te stappen.
Volgens mij zit hij er lang op en is niet meer te redden.
Anders doe je dit toch niet?
Hij belandt er zo wel steeds dieper in, maar da's z'n eigen schuld.
Dat hij geestelijk niet helemaal okee is dat merk je zo wel.
Het lijkt erop of hij dit doet maar een echte vrouwenhandelaar gaat wel wat professioneler te werk.
Luister maar eens goed naar al zijn smoesjes en opschepverhalen.
Vroeger zeiden we dan simpelweg: "je moet eens niet zoveel naar de TV kijken!"

Het kan zo gebruikt worden n een goedkope B-film of televisie-serie of komt er juist uit.........kies maar.....

Allemaal een teken dat hij een heel levendige fantasie heeft die hem (jammer voor hem) steeds weer in de problemen brengt.
Tot het een keer écht fout gaat......

- RutgerK
Rico, daar kan je best gelijk in hebben. Er zijn hier op het forum topics geweest over het sluiten van wat panden op de wallen en daar waren de mening best verdeeld over. Vrouwenhandel is een heel groot probleem binnen de prostitutie en het is ook niet voor niets dat de gemeente Amsterdam de Wallen als speciaal beleidsgebied op de agenda heeft. Onder- en bovenwereld zit daar zo dicht op elkaar dat we ook weer zo naiëf moeten zijn dat een verhuurder van ramen niets van criminele activiteiten weet in die wereld die hij faciliteert, hoe mooi dat pak ook is dat hij aan heet voor de camera. Hoewel de Wallen een trekpleister zijn voor toeristen zijn de Wallen ook het gebied waar de georganiseerde criminaliteit (drugs en vrouwenhandel) in de jaren zeventig in Nederland is geïntroduceerd.Rico schreef:Ik denk dat vrouwenhandel/mensen handel een beetje onderschat word.. Het is één van de meest criminele handelingen die je kunt plegen, het is namelijk gewoon een vorm van slavernij.. mensen die vinden dat ze andere mensen bezitten en deze verhandelen... alsof het een dier is.
-
Hij doet niets alleen Rene....hij doet gewoon helemaal niks als het erop aankomt.GTRene schreef:Uit dit alles en dat op 21 jarige leeftijd, blijkt maar weer dat het gewoon een erg foute gast is...hij gaat gewoon door, wel knap op 21 jarige leeftijd veel in z'n uppie? of heeft ie handlangers, immers hoe regel je alles in een vreemd land...hij doet veel alleen? uitzending helaas gemist...
En dat ex-vriendinnetje van hem denkt zo ook nog een graantje mee te pikken van de publiciteitsgolf.
Nu niet herkenbaar in beeld willen en over een paar weken in de Nieuwe Revue of de Panorama in full-colour.
Lekker effe cashen met een lulverhaal ten koste van Joran die toch al aangeschoten wild is.

-
Het is geen persoonlijke vete. Het is de Vries goes commercial. Met succes! Aan labiele kruimelcrimineeltjes valt veel geld te verdienen. Heel sensatiebelust Nederland zit daarvoor thuis voor de buis. Peter zou zeggen: "Joran, je moet het niet persoonlijk zien, maar die Beierse 6 lust een aardige slok, weet je..."
- GTRene
Zou ook zo maar kunnen natuurlijk...chaos scheppen, en op een gegeven moment zijn er zoveel halve zaken die maar half "bewezen" kunnen worden en er dus met een handige advocaat vrijwaring blijft/komt en ze dus dan pas weer actie kunnen ondernemen tot er een echt zwart op wit bewijs komt....en dat lijken ze te weten(en dat bewijs is erg moeilijk natuurlijk), immers op hun thuiseiland kwam dat ook al zover...we wachten af, tis voldoende materiaal nu al voor een film ala de film van die meesteroplichter met Leonardo di CaprioDexter schreef:Hij doet niets alleen Rene....hij doet gewoon helemaal niks als het erop aankomt.GTRene schreef:Uit dit alles en dat op 21 jarige leeftijd, blijkt maar weer dat het gewoon een erg foute gast is...hij gaat gewoon door, wel knap op 21 jarige leeftijd veel in z'n uppie? of heeft ie handlangers, immers hoe regel je alles in een vreemd land...hij doet veel alleen? uitzending helaas gemist...
En dat ex-vriendinnetje van hem denkt zo ook nog een graantje mee te pikken van de publiciteitsgolf.
Nu niet herkenbaar in beeld willen en over een paar weken in de Nieuwe Revue of de Panorama in full-colour.
Lekker effe cashen met een lulverhaal ten koste van Joran die toch al aangeschoten wild is.

-
Ik had het zo niet beter kunnen verwoorden... Heb het dan ook niet helemaal af gekeken.k33z schreef:maar wederom een veel meer op sensatie gerichte uitzending dan Peter R. in het verleden maakte. Het is niet objectief, het doel is van tevoren vastgesteld (Joran zwart maken) en vervolgens wordt er alles aan gedaan dit doel te behalen. Het is meer een persoonlijke vete tussen Peter en Joran dan goede journalistiek.
Kortom, Joran is een foute gast maar ik vond het wederom een journalistiek ZEER zwakke uitzending.
Overigens lijkt mij dat Joran niet de enige is die aan dit soort praktijken doet in deze landen?
-
E-x-a-c-t-l-y.Hunter schreef: Overigens lijkt mij dat Joran niet de enige is die aan dit soort praktijken doet in deze landen?
Peter R. moest kunnen bewijzen dit hij in het verleden al Thaise vrouwen naar NL heeft verstuurd.
Laatst gewijzigd door Xave30 op 10 nov 2008, 15:18, 1 keer totaal gewijzigd.
-
goeie entertainment :spin:
-
Peter R de Vries :fy:
Joran :fy:
Dat was het wel!
N.
Joran :fy:
Dat was het wel!
N.
- Peric
Heb 't niet gezien, ga 't ook niet kijken.
Vond vorige week Freek de Jonge wel lachen bij Pauw en Witteman. En de paniek-reactie van Peter Rrrr de Vries sprak boekdelen.
Iedereen valt weer over Joran heen.
Een collega van me ook, 'zie je wel, vuile moordenaar, kijk nou 's wat 'ie nu weer doet!!'
Punt 1, het is nooit bewezen dat 'ie het gedaan heeft. Okay, zal er een ongeluk gebeurt zijn. Heeft 'ie d'r nog steeds niet vermoord.
Punt 2, hoeveel anderen doen die vrouwenhandel op veeeeeeel grotere schaal dan Joran? (als het al waar is)
Daar moet die grote bek 's achteraangaan, kijken of 'ie dan nog steeds zo'n grote muil heeft. Want Freek zei wel rake dingen. Hij gaat nooit achter echt grote criminelen aan. Broekepoeperd.
Maar wat er al eerder geschreven is, het is een persoonlijke vete geworden van (denkt 'ie zelf) HET kijkcijferkanon de Vries.
Verbaast me helemaal niks dat De Vries z'n Emmy laat zien. Maar wat heeft dat met z'n werk te maken? Hij maakt toch programma's om de waarheid aan het licht te brengen? Niet om Emmy's te verdienen. Vind het wel lachen dat 'ie er in NL helemaal niks voor krijgt, geen prijsje, niks.
Ik vind het maar een eigenzinnige kwal die de Vries. Ik mot 'm nie..
Is van der Eem eigenlijk al miljonair?
Vond vorige week Freek de Jonge wel lachen bij Pauw en Witteman. En de paniek-reactie van Peter Rrrr de Vries sprak boekdelen.
Iedereen valt weer over Joran heen.
Een collega van me ook, 'zie je wel, vuile moordenaar, kijk nou 's wat 'ie nu weer doet!!'
Punt 1, het is nooit bewezen dat 'ie het gedaan heeft. Okay, zal er een ongeluk gebeurt zijn. Heeft 'ie d'r nog steeds niet vermoord.
Punt 2, hoeveel anderen doen die vrouwenhandel op veeeeeeel grotere schaal dan Joran? (als het al waar is)
Daar moet die grote bek 's achteraangaan, kijken of 'ie dan nog steeds zo'n grote muil heeft. Want Freek zei wel rake dingen. Hij gaat nooit achter echt grote criminelen aan. Broekepoeperd.
Maar wat er al eerder geschreven is, het is een persoonlijke vete geworden van (denkt 'ie zelf) HET kijkcijferkanon de Vries.
Verbaast me helemaal niks dat De Vries z'n Emmy laat zien. Maar wat heeft dat met z'n werk te maken? Hij maakt toch programma's om de waarheid aan het licht te brengen? Niet om Emmy's te verdienen. Vind het wel lachen dat 'ie er in NL helemaal niks voor krijgt, geen prijsje, niks.
Ik vind het maar een eigenzinnige kwal die de Vries. Ik mot 'm nie..

Is van der Eem eigenlijk al miljonair?

-
GTRene schreef:.....
Is de linker zijn ex-vriendin waar je het over hebt?