Na hier al een aantal maanden rond te hebben gehangen en het hele forum van voor tot achter te hebben gelezen, zal ik me ook maar eens voorstellen:
Mijn naam is Jurriaan, ik ben 22 jaar en ben opgegroeid in Raamsdonksveer.
Momenteel woon ik in Eindhoven omdat ik daar de opleiding commerciële economie automotive volg bij Fontys.
Een erg leuke studie, gewone commerciële economie overgoten met een flinke scheut benzine

De autoliefhebberij is me met de palepel ingegoten, m'n vader werkt al zolang ik me kan herinneren bij Louwman&Parqui en ik was daar vroeger regelmatig in en rond het museum en de showroom te vinden.
Mijn eerste auto was een uiterst saaie standaard Toyota corolla1.6 Gtsi uit 1996, momenteel heb ik geen auto.
Het op mezelf wonen en autorijden zou toch wel een tikkie duur worden, daar komt nog bij dat ik in Eindhoven op de fiets sneller ben dan met de auto, dankzij de grote stoplichtdichtheid rondom het centrum

Het plan is wel om komend voorjaar weer een auto aan te schaffen, er staan van de zomer nog wat tripjes op de planning (Goodwood Festival of Speed, Autostadt, BMW museum, e.d.) waarbij het wel makkelijk is om niet afhankelijk te zijn van openbaar vervoer of de grillen van vliegmaatschappijen.
Dat was het wel zo'n beetje, erg veel zal ik niet posten maar lezen des te meer

Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het wel