Even voorstellen mijn Golf IV TDI 245 pk en 490 NM UPDATE !!

Hier kun je jezelf voorstellen.
Plaats reactie
RutgerK

Re: Even voorstellen mijn Golf IV TDI 245 pk en 490 NM UPDATE !!

Bericht door RutgerK » 07 nov 2008, 20:00

Mooie streefwaarde! Ik heb tijdens de Time Attack het één en ander gehoord over de route naar de pk's. 8)

De nieuwe remmen passen dus net aan in 18 inch velgen begrijp ik? Mmmm, ik wil niet verder gaat dan 17 inch en vrees dat ik een 15 inch set met winterbanden al kan vergeten bij een eerste upgrade van de remmen.

onlyvik

Bericht door onlyvik » 07 nov 2008, 20:07

RutgerK schreef:Mooie streefwaarde! Ik heb tijdens de Time Attack het één en ander gehoord over de route naar de pk's. 8)

De nieuwe remmen passen dus net aan in 18 inch velgen begrijp ik? Mmmm, ik wil niet verder gaat dan 17 inch en vrees dat ik een 15 inch set met winterbanden al kan vergeten bij een eerste upgrade van de remmen.
Voor die remmenset is minimaal 17 inch nodig. :wink:

Voor in Nederland toch niet nodig joh winterbanden, ik rij al auto vanaf 1991 en nog nooit een winterband gehad.

Op de time attack hoor je idd veel . :)

RutgerK

Bericht door RutgerK » 07 nov 2008, 20:20

onlyvik schreef:
RutgerK schreef:Mooie streefwaarde! Ik heb tijdens de Time Attack het één en ander gehoord over de route naar de pk's. 8)

Voor in Nederland toch niet nodig joh winterbanden, ik rij al auto vanaf 1991 en nog nooit een winterband gehad.

Mooi dat 17 inch ook mogelijk is. Na jouw opmerking over de TT remmen heb ik namelijk mijn bedenkingen of ik dan niet liever wat door spaar voor een andere remmenset.

Winterbanden is meer voor Duitsland. Vorige week in de Eifel werden we 's ochtends wakker met sneeuw en op de 17 inch wielen kan ik geen kettingen leggen. Gelukkg zette de sneeuw niet door.

Ik moet binnenkort een verzwaarde koppeling en ander vliegwiel laten zetten en zal het dan gaan hebben over een 230pk set-up. Het pionieren richting 280-300pk mogen jullie lekker doen. :mrgreen:

onlyvik

Bericht door onlyvik » 07 nov 2008, 20:21

Erik schreef:Ik zal mijn ervaringen met JD zijn software hier maar niet posten
:fy:
Ik ben helemaal klaar met chippen enzo
E
Ik vind het jammer dat je niet meer reageert, je bent zo toch bezig om een bedrijf een slechte naam te geven vind ik, als je A zegt moet je ook B zeggen. Ik kan me niet voorstellen dat je bij een bedrijf zoals JD niet tot een oplossing kan komen.

Ik zelf rij al meer dan 200000 km met een setup van Jeroen, waarvan intussen nu 55000 km met deze extreme setup , en nog nooit problemen gehad, en om mij heen zie ik genoeg positieve mensen die van Jeroen af komen.

Tunen blijft altijd een risico, wie zegt dat bv je blok wel helemaal goed is geweest?? kortom het kan van alles zijn geweest.

RutgerK

Bericht door RutgerK » 07 nov 2008, 20:25

Dit gaat denk ik over een Leon II 2.0TDi 170pk met roetfilter problemen.

onlyvik

Bericht door onlyvik » 07 nov 2008, 20:28

RutgerK schreef:
onlyvik schreef:

Mooi dat 17 inch ook mogelijk is. Na jouw opmerking over de TT remmen heb ik namelijk mijn bedenkingen of ik dan niet liever wat door spaar voor een andere remmenset.

Winterbanden is meer voor Duitsland. Vorige week in de Eifel werden we 's ochtends wakker met sneeuw en op de 17 inch wielen kan ik geen kettingen leggen. Gelukkg zette de sneeuw niet door.

Ik moet binnenkort een verzwaarde koppeling en ander vliegwiel laten zetten en zal het dan gaan hebben over een 230pk set-up. Het pionieren richting 280-300pk mogen jullie lekker doen. :mrgreen:

Ik zeg doorsparen, je zal er geen spijt van krijgen en de set is ook nog eens een stuk mooier en ook wel belangrijk, veel lichter. :D

230 pk is ook echt super met een diesel dat kan ik je garanderen, hiervoor ging ik van 170 pk naar de 230 pk en wat een verschil :hosanna:

Voor de rest, de combi JB Autoservice en JD is gewoon super en er rijden genoeg mensen met een big :thnx:

onlyvik

Bericht door onlyvik » 07 nov 2008, 20:31

RutgerK schreef:Dit gaat denk ik over een Leon II 2.0TDi 170pk met roetfilter problemen.
:o OK.. die dingen zijn gewoon klote, standaard idd al een hoop gezeur mee.

RutgerK

Bericht door RutgerK » 11 nov 2008, 14:38

onlyvik schreef:
Kevin20v schreef:Geweldig om zo'n vermogen uit een tdi blokje te trekken! TOP!

Passen de R32 velgen er nog omheen zonder spacers??
:D Dank je, we zijn nog niet klaar, zoals het er gaat uit zien moet 280 pk tot 300 mogelijk worden, dat heeft wat tijd nodig met ontwikkelingen. :wink: meer kan ik er ff nog niet over zeggen.

Wat betreft die velgen het ging idd net goed, spacers hoefde er niet op gelukkig. :shakeit:
:wink:
Afbeelding

onlyvik

Bericht door onlyvik » 11 nov 2008, 15:03

RutgerK schreef:
onlyvik schreef:
Kevin20v schreef:Geweldig om zo'n vermogen uit een tdi blokje te trekken! TOP!

Passen de R32 velgen er nog omheen zonder spacers??
:D Dank je, we zijn nog niet klaar, zoals het er gaat uit zien moet 280 pk tot 300 mogelijk worden, dat heeft wat tijd nodig met ontwikkelingen. :wink: meer kan ik er ff nog niet over zeggen.

Wat betreft die velgen het ging idd net goed, spacers hoefde er niet op gelukkig. :shakeit:
Afbeelding
:hosanna: ik ga de 25e weer naar Jos dan krijg ik weer ff een update :D ziet er erg vet uit !!! Deze is voor de TT neem ik aan??

RutgerK

Bericht door RutgerK » 11 nov 2008, 15:30

onlyvik schreef:

:hosanna: ik ga de 25e weer naar Jos dan krijg ik weer ff een update :D ziet er erg vet uit !!! Deze is voor de TT neem ik aan??
Ja, de eerste proefkilometers worden met de TT gemaakt.

onlyvik

Bericht door onlyvik » 12 nov 2008, 20:44

RutgerK schreef:
onlyvik schreef:

Ja, de eerste proefkilometers worden met de TT gemaakt.

Ziet er veel belovend uit i.i.g :thumbup: ben erg benieuwd naar het resultaat, als dat goed is ga ik er ook voor. :df:

Plaats reactie