Info nieuwe 1 serie!!!
-
Info nieuwe 1 serie!!!
Hier de eerste getekende shots.

- Stefan R
- Auto: Vakantievoertuig
Re: Info nieuwe 1 serie!!!
X6 in het klein? 

- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Je kan altijd zo weinig zeggen van dit soort platen.
Maar die van de achterkant ziet er wel errg lekker uit.
Maar die van de achterkant ziet er wel errg lekker uit.
- RVV
2009/2010..nouja nog mooi een jaar of anderhalf doorrijden in de 130i en dan de nieuwe !
- Ar
- Auto: Prius
Ziet er in ieder geval beter uit dan de huidige. Zo moeilijk is dat dan ook niet....
- RutgerK
Mooie concurrent

-
Hele vroege schetsen, maar als hij zo gaat worden ben ik ERG benieuwd!
- Francisco
dit gaat em helemaal worden. GT-R en GT3 overbodig 

- RVV
Francisco schreef:dit gaat em helemaal worden. GT-R en GT3 overbodig
Die zijn nu toch al overbodig ?!

Zo'n 130i'tje.. heerlijk wagentje :banaan: (rent hard weg)
- RutgerK
Schetsen zijn er mooi uit. Ik ben benieuwd of de 1-serie gaat groeien qua maten. Gezien de druk op de emissies en het algehele sentiment op de automarkt denk ik dat de trend naar kleinere auto toch blijft doorzetten. BMW zou er marketingtechnisch vertandig aandoen om de afvallers bij de 3-serie beter te kunnen opvangen in de 1-serie.
Dat laatste denk ik omdat er de laatste tijd vrij veel kopers zijn die van een A4 B7/8 niet meer de overstap hebben gemaakt naar de huidige A4 maar voor de A3 Sportback hebben gekozen. Een goed aangeklede 1-serie is nog niet een echt alternatief voor een kale 3-serie.
Dat laatste denk ik omdat er de laatste tijd vrij veel kopers zijn die van een A4 B7/8 niet meer de overstap hebben gemaakt naar de huidige A4 maar voor de A3 Sportback hebben gekozen. Een goed aangeklede 1-serie is nog niet een echt alternatief voor een kale 3-serie.
Laatst gewijzigd door RutgerK op 07 nov 2008, 15:08, 1 keer totaal gewijzigd.
-
OnlineWill F.
herfst 2011 lees ik op het duitse schweinchenfickersforum:Rico schreef:2009/2010..nouja nog mooi een jaar of anderhalf doorrijden in de 130i en dan de nieuwe !
intern wird der nachfolger f20 heißen und in 3 jahren (herbst 2011) an den start gehen. hybrid soll kommen, das dkg-getriebe soll kommen und neben dem 3-türer ist angeblich ein echter shooting-brake nach z4-qp-muster geplant.
autobild:
http://www.autobild.de/artikel/auto-bil ... 02804.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Dat vind ik ook gelden voor a4 vs a3.RutgerK schreef:Schetsen zijn er mooi uit. Ik ben benieuwd of de 1-serie gaat groeien qua maten. Gezien de druk op de emissies en het algehele sentiment op de automarkt denk ik dat de trend naar kleinere auto toch blijft doorzetten. BMW zou er marketingtechnisch vertandig aandoen om de afvallers bij de 3-serie beter te kunnen opvangen in de 3-serie.
- RutgerK
Helemaal mee eens Ernst. De Sportback past voor velen wel in dat 'gat' blijkbaar.ErnstV schreef:Dat vind ik ook gelden voor a4 vs a3.RutgerK schreef:Schetsen zijn er mooi uit. Ik ben benieuwd of de 1-serie gaat groeien qua maten. Gezien de druk op de emissies en het algehele sentiment op de automarkt denk ik dat de trend naar kleinere auto toch blijft doorzetten. BMW zou er marketingtechnisch vertandig aandoen om de afvallers bij de 3-serie beter te kunnen opvangen in de 3-serie.
-
De kofferbakruimte is "iets" ruimer van Sportback tov a3. Op de achterbank blijft het behelpen. Maar hij toont wel wat meer. Een 1 serie kan toch ook voller gemaakt worden... maar voor vele blijft het een damesauto.
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Begrijp nooit niet helemaal waarom men zo ingaat op zulke photoshopprojecten. 99 Van de 100 keer ziet de daadwerkelijke versie er behoorlijk anders uit.
Maar goed, om er dan toch op in te gaan... ziet er aardig uit, iig beter dan het huidige zwijntje. Dat was echter ook niet zo moeilijk.
Maar goed, om er dan toch op in te gaan... ziet er aardig uit, iig beter dan het huidige zwijntje. Dat was echter ook niet zo moeilijk.

- RVV
Ach die sjopjes doe ik niet zoveel op. 2011 ook prima.. tot die tijd blijf ik gewoon rijden in het lekkerste hatchbackie van dit moment. En iedereen die klaagt over het uiterlijk die wil zelf ook wel zo'n 130i'tje rijden :twisted:

Echt buiten kekke sportwagentjes en dikke M/AMG/RS blaffers om is er geen auto die zoveel DF bied als een 130i'tje.
:jenna:

Echt buiten kekke sportwagentjes en dikke M/AMG/RS blaffers om is er geen auto die zoveel DF bied als een 130i'tje.

-
OnlineMark 320iS
Bij mijn weten komt de nieuwe 1 serie pas in 2011. Helaas... want ik mag eind 2010 een nieuwe auto uitzoeken.
Er wordt nu al gereden met een mule. De nieuwe 1 serie zal wel groeien, wat de wielbasis is een stuk langer.
Zie ook dit stukje in Autocar: http://www.autocar.co.uk/News/NewsArtic ... rs/232858/
Er wordt nu al gereden met een mule. De nieuwe 1 serie zal wel groeien, wat de wielbasis is een stuk langer.
Zie ook dit stukje in Autocar: http://www.autocar.co.uk/News/NewsArtic ... rs/232858/
-
OnlineErik dB
Hier te zien net na een testrit:Mark 320iS schreef:Bij mijn weten komt de nieuwe 1 serie pas in 2011. Helaas... want ik mag eind 2010 een nieuwe auto uitzoeken.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... 3/Mule.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

- Peric
Hihi, schweinchenfickersforum.. 

- Niels v D
Nou ja, veel lelijker kan het niet dus ik wil hem wel een klein kansje geven.
- Niall
Heb altijd van onze klant begrepen dat ie eerder zou komen. Zal volgende week vragen wanneer die komt
- RutgerK
Of is dit een foto van een bordeel in Columbia?Erik de Boer schreef:Hier te zien net na een testrit:Mark 320iS schreef:Bij mijn weten komt de nieuwe 1 serie pas in 2011. Helaas... want ik mag eind 2010 een nieuwe auto uitzoeken.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... 3/Mule.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
- Sperdy
Welnee, dit is een door Joran geronselde hoer uit Thailand. Allemaal kijken he, zondagavond!
- Joop
Hier een grotere afbeelding van het titelblad van AutoBild nr. 45:
http://download.autobild.de/dl/526244/A ... Inhalt.pdf
Als ie zo gaat worden (en dat is altijd afwachten met dergelijke afbeeldingen); dan gaat ie goed op vooruit en op weg naar één van moeders mooiste (in de BMW-stal).
http://download.autobild.de/dl/526244/A ... Inhalt.pdf
Als ie zo gaat worden (en dat is altijd afwachten met dergelijke afbeeldingen); dan gaat ie goed op vooruit en op weg naar één van moeders mooiste (in de BMW-stal).
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
1 er BMW scharf wie nie !
Heerlijk zo`n uitspraak, wie zei dat Duiters geen gevoel voor humor hebben?
Anyway, maak er een coupe van, lijkt me wel wat...............................zit dan wel weer een Z4 in de weg, althans nav bovenstaand plaatje.........................FWIW
Heerlijk zo`n uitspraak, wie zei dat Duiters geen gevoel voor humor hebben?

Anyway, maak er een coupe van, lijkt me wel wat...............................zit dan wel weer een Z4 in de weg, althans nav bovenstaand plaatje.........................FWIW