Overigens, in de catagorie 'ik heb overal schijt aan':
(Niet mijn foto's..)
Wat zal de eigenaar blij zijn dat 'ie geen 62S heeft gekocht!!
Klopt! 8)Stéphane schreef:Ik zat ongeveer op hetzelfde percentage te denkenDDX schreef:klopt, is tunneltje onder spoor door (99,9999999% zekerStéphane schreef:@Metchu: Die Peug is in Beverwijk toch? Ik ben daar regelmatig langs gereden als ik met mijn roadster vanuit Heemskerk kwam)
Luuk schreef:Ongetwijfeld dat die even lekker ging blazen in de tunnel 8)
Overigens, in de catagorie 'ik heb overal schijt aan':
![]()
![]()
(Niet mijn foto's..)
Wat zal de eigenaar blij zijn dat 'ie geen 62S heeft gekocht!!
mijn 1e keer zandvoort was een colt 1.3 8)Kees Bunk schreef:Die Colt die er naast staat hebben wij heeeeel vroeger hier thuis ook nog als auto gehad. Best nog redelijk rap met een leuke motor :Y
Zoiets heb ik ooit meegemaakt met de 360 Challenge Stradale en da's iets wat ik nooit meer vergeet... dat ding heeft echt indruk gemaakt....Fabian schreef:Een Corvette vanmiddag op kantoor, maar later op de middag nog wat leuker:
Veel, heel veel, mooi en hard geluid, kwam een F430 Scuderia voorbij op groene platen. Zwart met zwarte velgen. Dus ik dacht een autohandelaar die bij ons moest zijn ofzo Maar nee, hij ging naar de buurman. Staat me daar een partij gas te geven, tussen de gebouwen, vol in de begrenzer en keer of 5. WAT EEN GELUID!!! Even de auto aan iedereen daar laten zien en toen dus weer VOL weg tot de 3e versnelling. De traction control klinkt net als in de F1, wat is dat gaaf zo'n Scuderia.,
Zoiets:luco hornsveld schreef:Net op de A27 een Venturi![]()
![]()
Arthur schreef:Nou, ogen dicht dan![]()
Ooit eens op een ander forum gezien...![]()
Ik ken iemand die drie wagens uit bovenstaand rijtje bezit, hij racet ook dus grote kans dat er een van hem was. Misschien een leuke klant voor wat fotoshootjes Mark?Mark Nauta schreef:Vandmiddag op de paddock van CPZ tijdens de Zandvoort 500 was het ook bingo.
- Mercedes CL65 AMG
- Mercedes S63 AMG
- Aston Martin Vanquish S
- Ferrari F430 Spider
- Ferrari F430
- Porsche 996 GT3 Mk II
- 3x Audi S8
- Rolls Royce Phantom Coupé
- Porsche Carrera GT
Was gister op scheveningen.. mooi weertjeindobesar schreef:
Volgens mij zie je hem daarachter nog staan met z'n parachute.
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], dave van marion, MarcF, Peter-Paul, Roy RS, Will F. en 3 gasten