De koopjeshoek: Leuke autokoopjes + alle aanverwante zaken!
-
Re: De koopjeshoek: Leuke autokoopjes + alle aanverwante zaken!
Zojuist deze advertentie geplaatst op marktplaats:
http://link.marktplaats.nl/205925427
Subaru Impreza GT Turbo (goedkoopste van marktplaats)
Wil een auto uit in het buitenland gaan kopen vandaar de zeer aantrekkelijke prijs.
Wil een auto uit in het buitenland gaan kopen vandaar de zeer aantrekkelijke prijs.
Laatst gewijzigd door danielvanderwoude op 05 nov 2008, 14:00, 1 keer totaal gewijzigd.
- GTRene
das wel een koopje inderdaad...die zal waarschijnlijk snel een nwe eigenaar krijgen...
- Jelmer850i
jammer dat het een station is
-
http://link.marktplaats.nl/196929912" onclick="window.open(this.href);return false;
die is veel mooier
die is veel mooier

- Elmar
Nou, het is allemaal niks....
hoe jullie dit forum gebruiken.

- PeerH
+1Elmar schreef:Nou, het is allemaal niks....

Flikker toch op met die rotzooi, jullie hebben nog niet eens het fatsoen om je voor te stellen...
http://www.Marktplaats.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- GTRene
niet iedereen kent de "regels" maar inderdaad stel je eerst netjes voor met ook je auto e.d. en plaats dan pas een auto te koop...anders wordt DF zo'n goedkoop iets, terwijl het meer een grote familie moet blijven qua omgang 

- Remko
Daar heb je wel een punt. Met m'n 80 posts kom ik net kijken maar even voorstellen is wel het minste wat je even kunt doen. Nadat je je voorgesteld heb mag je los, eerder niet. Dus wie ben je, wat voor auto heb je nu, wat voor auto's had je voor deze auto, waarom rijd je deze auto, wat verwacht je van een auto, etc, wil je een 2.8 24v in plaats van de huidige 2.5 12v, moet er nog een sperdiff. onder, ander onderstel, veerpootbrug, weet ik veel, dat soort dingen, niet te moeilijk.Paul schreef:Flikker toch op met die rotzooi, jullie hebben nog niet eens het fatsoen om je voor te stellen...
-
Wie kan adverteren op DF? Lees de regels even door.
Voor alle duidelijkheid: Beide 'adverteerders' hebben dus hun post volgens de DF regels in dit topic geplaatst!
Uiteindelijk is zoiets niet anders dan een advertentie van een wildvreemde die door een bekende DF'er vanaf Marktplaats (of welke site dan ook) in dit topic wordt geplaatst omdat het hem/haar een interessant aanbod lijkt.
Ik laat beide posts dan ook staan.
Voor alle duidelijkheid: Beide 'adverteerders' hebben dus hun post volgens de DF regels in dit topic geplaatst!
Uiteindelijk is zoiets niet anders dan een advertentie van een wildvreemde die door een bekende DF'er vanaf Marktplaats (of welke site dan ook) in dit topic wordt geplaatst omdat het hem/haar een interessant aanbod lijkt.
Ik laat beide posts dan ook staan.

-
Gaan jullie nog een eens luisteren naar de mensen die DF maken of niet? Goh waarom kom ik hier een stuk minder de laatste tijd.......
N.
N.
- Knot
Ohoh.. 8 jaar oud, ton op de klok, is nog geen 7k meer waard zo'n oud getuned ding.
-
Ik moet hier eigenlijk niet op reageren maar ik vind het zo jammer dat op fora niets te koop aangeboden mag worden en als je dat "gerechtigd" doet lees je een hoop azijngezeik (citaat) over de auto die wordt aangeboden.
Hebben jullie nooit dat je een voorstel- of projecttopic leest en denkt... had ik maar geweten dat die auto te koop stond! Kans gemist! Marktplaats is een plek waar mensen gericht zoeken naar producten, ik vind het juist geweldig dat driving-fun een koopjeshoek heeft ingericht! Super, hierdoor hoeven leden geen "kans" te missen en komen ze bij auto`s terecht die ze misschien nooit zouden overwegen of dachten dat het in budget paste.
Hebben jullie nooit dat je een voorstel- of projecttopic leest en denkt... had ik maar geweten dat die auto te koop stond! Kans gemist! Marktplaats is een plek waar mensen gericht zoeken naar producten, ik vind het juist geweldig dat driving-fun een koopjeshoek heeft ingericht! Super, hierdoor hoeven leden geen "kans" te missen en komen ze bij auto`s terecht die ze misschien nooit zouden overwegen of dachten dat het in budget paste.
-
Het ging redelijk totdat reeskies erbij kwam.
Je naam is wel netjes, maar je adv is toch wel typisch. Waar is de kmstand? Nu staat ie wel op een ander forum.
Ben wel benieuwd wat die station met die kmstand nog waard is. Volgens het knot-boekje dan wel he.
Je naam is wel netjes, maar je adv is toch wel typisch. Waar is de kmstand? Nu staat ie wel op een ander forum.
Ben wel benieuwd wat die station met die kmstand nog waard is. Volgens het knot-boekje dan wel he.

Sorry misschien van mn opmerking en misschien niet helemaal terrecht.. maar stoor me er soms aan.. zelfde als mensen die hun auto in het voorsteltopic zetten.. en voor de rest hoor en zie je nooit meer wat van die mensen.. wat voor nut heeft het dan om overal je auto maar neer te gaan planten...
Snap ik niet ..
Snap ik niet ..
- RVV
Welk nut het heeft ? Voor de verkoper natuurlijk het verkopen
Nut voor de DF'er, uiteraard DE reden waarom dit topic bestaat, het in aanraking komen met leuke aanbiedingen van auto's die anders mischien helemaal niet opvallen of im frage zijn.

Nut voor de DF'er, uiteraard DE reden waarom dit topic bestaat, het in aanraking komen met leuke aanbiedingen van auto's die anders mischien helemaal niet opvallen of im frage zijn.
Je begrijpt me niet goed Rico..
Ik bedoel er komen hier legio mensen die stellen zich voor + auto en daar hoor je nooit weer wat van..
Dat bedoel ik..
Ik bedoel er komen hier legio mensen die stellen zich voor + auto en daar hoor je nooit weer wat van..
Dat bedoel ik..
- RVV
Ah oke, inderdaad, dat is ook zo.. maar dat blijft een lastig punt..
- Arthur
- Auto: Nr.51
Iets met Hamann en Gemballa ofzo
:

- Stefan R
- Auto: Vakantievoertuig
Wij hebben al contact gehad met elkaar via SCN. 2 aanvullingen/opmerkingen.danielvanderwoude schreef:Zojuist deze advertentie geplaatst op marktplaats:
De kleur is 65C (Reddish blue)
De airco is wél achteraf ingebouwd, dat is namelijk altijd het geval bij een GTT. (Wel bij de dealer overigens)
oh ja, ik ben wel gecharmeerd van de auto, al zou hij eigenlijk 74F (Sonic Blue) moeten zijn.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Was het niet zo dat een GTT airco en ABS of airbags had en een ander (4 spaaks) stuur.
De 555 had dit niet en een 3 spaaks stuur.
Is voor mij alweer 9 jaar geleden...
De 555 had dit niet en een 3 spaaks stuur.
Is voor mij alweer 9 jaar geleden...

-
Dit is toch echt originele airco, volgens de dealer in ieder geval. Heb gezien hoe een niet originele airco eruit ziet en dat is toch goed zichtbaar. Ik heb ook airbags en abs (voor zelfs een 4pots remklauw upgrade gedaan)
- Stefan R
- Auto: Vakantievoertuig
Als je airco bij de auto bestelde kreeg de dealer hem afgeleverd met een mooie grote doos met de airco erin 
@Arthur, nee zo zat het niet. de sv/le modellen waren kaal,en hadden derhalve geen ABS/Airbag's Airco is altijd een optie geweest.

@Arthur, nee zo zat het niet. de sv/le modellen waren kaal,en hadden derhalve geen ABS/Airbag's Airco is altijd een optie geweest.
-
post hierboven beetje kort door de bocht maar ik baal gewoon een beetje van het huidige beleid. Namen zijn nog steeds niet geregeld terwijl er al tig voorbeelden en voorstellen zijn gedaan. Het enige wat ik zie is "het kan niet want blablabla". Vind dat absoluut niet steekhoudend.
Ben laatst op het mercedes forum aangemeld om de 300 te verkopen. Stel me eerst netjes voor en dan pas zet ik de auto te koop. Niet meer dan normaal lijkt me zo. Ook met weinig woorden gezegd dat ik er geen vaste gast zal worden maar dat is geen enkel probleem.
Laatste driftdag was super maar ik zat om me heen te kijken en zag 5 bekenden. Ik weet wat er gebeurt als een forum groeit maar een aantal zaken mag IMO echt wel een beetje anders aangepakt worden.
N.
Ben laatst op het mercedes forum aangemeld om de 300 te verkopen. Stel me eerst netjes voor en dan pas zet ik de auto te koop. Niet meer dan normaal lijkt me zo. Ook met weinig woorden gezegd dat ik er geen vaste gast zal worden maar dat is geen enkel probleem.
Laatste driftdag was super maar ik zat om me heen te kijken en zag 5 bekenden. Ik weet wat er gebeurt als een forum groeit maar een aantal zaken mag IMO echt wel een beetje anders aangepakt worden.

N.
- Kasteel
Als zelfs oudgediende hybride voertuigen gaan kopen, dan moet er wel nieuwe aanwas komenNandor schreef:
![]()
N.