privacy glas
- Edwin de Haas
privacy glas
Hallo
Ben ik een van de weinige die de donker getinte achterruiten bij auto's tegenwoordig een beetje lelijk vindt ?
Voor mijn gevoel wordt 1 op 3 auto's tegenwoordig met privacy glas afgeleverd. Voor mij ziet het er vaak uit als of het een bestelwagen is. (denkende aan de regels die er "begin" jaren '90 waren)
Op een S \ 7 \ A8 ofzo kan ik het nog een beetje begrijpen, als tie bereden wordt door een chauffeur met baas\bazin achterin.
Ben ik een van de weinige die de donker getinte achterruiten bij auto's tegenwoordig een beetje lelijk vindt ?
Voor mijn gevoel wordt 1 op 3 auto's tegenwoordig met privacy glas afgeleverd. Voor mij ziet het er vaak uit als of het een bestelwagen is. (denkende aan de regels die er "begin" jaren '90 waren)
Op een S \ 7 \ A8 ofzo kan ik het nog een beetje begrijpen, als tie bereden wordt door een chauffeur met baas\bazin achterin.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Re: privacy glas
Ik vind het mooi.
Bestel het er dan ook zeker bij indien mogelijk.
Lekker voor de kids en de airco heeft het makkelijker (?).

Bestel het er dan ook zeker bij indien mogelijk.
Lekker voor de kids en de airco heeft het makkelijker (?).

- Adje ///M3
Bij de nieuwere "stations" mag het wel vind ik:

Dit is toch prachtig?
Dit is toch prachtig?

-
Bij langere wagens, en de SUV's tuurlijk, vind ik het kunnen. 

- L@urens
Ik vind het helemaal nix, inderdaad een bestelautoidee... de lijn van de station gaat eraan kapot.

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Mee eens..............................ik vind het niets, beetje louche uitstraling..............................
Op de M3 kan het ook..........................ik heb er beleefd voor geweigerd
Op de M3 kan het ook..........................ik heb er beleefd voor geweigerd

- Stéphane
Tja. Als je steeds je schoonmoeder meeneemt op de achterbank, heb ik er geen moeite mee als je privacy glass neemt 

-
- Auto: M3P, 130i
Om het het contrast van de geblindeerde ruiten te verminderen, zou ik de (voorste) portierruiten ook laten tinten. Ben ervan bewust dat dezelfde tint als de andere ruiten niet mogelijk is.
- Edwin de Haas
Dat vindt ik ook indobesar.
Heb eens een zwarte E46 gezien waarbij de voorste portierramen licht zwart getint waren en de rest donker zwart.
Smaken verschillen gelukkig, maar bij alles wat hier getoond wordt, krijg je bij mij
niet op elkaar.
Maar bij een 207 bv. of 1 serie 3drs. (om maar wat te noemen) ziet er nog beroerder uit naar mijn mening.
Heb eens een zwarte E46 gezien waarbij de voorste portierramen licht zwart getint waren en de rest donker zwart.
Smaken verschillen gelukkig, maar bij alles wat hier getoond wordt, krijg je bij mij

Maar bij een 207 bv. of 1 serie 3drs. (om maar wat te noemen) ziet er nog beroerder uit naar mijn mening.
- Femme
Alleen de achterste ruiten getint vind ik ook niks vanwege de bestelauto/grijskenteken-look. Als je het doet, doe het dan goed door ook de voorste ruiten (al dan niet legaal) mee te tinten.
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Volledig mee eens, lijkt wel een bestelwagen. Om die reden vorig jaar ook niet besteld op mijn auto.
- stefan740
Beide zijruiten is idd veel mooier en ik heb er nog nooit problemen mee gehad :banaan:
- RVV
Ik lees het al, donkere zonneschermpjes vinden jullie ook niks 

- RutgerK
Privacyglass affabriek verschilt heel erg vanuit welke hoek je er naar kijkt.
Bij onze Audi is de rechterkant op deze foto pikzwart en op de linkerkant kan je er doorheen kijken. Als je voor de ruit staat kan je nauwelijks naar binnen kijken maar schuin van achter kijk je weer zo door de ruiten heen.
Verder vind ik het van binnenuit perfect.

achterruit doorzichtig

achterruit zwart

Bij onze Audi is de rechterkant op deze foto pikzwart en op de linkerkant kan je er doorheen kijken. Als je voor de ruit staat kan je nauwelijks naar binnen kijken maar schuin van achter kijk je weer zo door de ruiten heen.
Verder vind ik het van binnenuit perfect.
achterruit doorzichtig
achterruit zwart
-
Bij sommige vind ik het wel kunnen..

- RobS
Wie heeft er een goed adresje (omgeving Eindhoven) om het achteraf te laten doen.
- Paskal
- Auto: meerdere
Ben ik ook benieuwd naar... Lijkt me immers ook wel wat voor mijn e39 540 toerding
- Niall
Deze schijnt goed werk af te leveren, is niet goedkoop....
http://www.glascoatingsomeren.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.glascoatingsomeren.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Rico schreef:Ik lees het al, donkere zonneschermpjes vinden jullie ook niks
Alleen achterruit.........................laat die zijruiten maar zitten..............................

-
Mwah, in de S bevalt het best.romo schreef:Rico schreef:Ik lees het al, donkere zonneschermpjes vinden jullie ook niks
Alleen achterruit.........................laat die zijruiten maar zitten..............................
- Ar
- Auto: Prius
Ik heb het ook in mijn e38. Alleen de vooruit is niet gedaan door de vorig eigenaar
. De tint is even donker bij alle ruiten.
Een lichte tint vind ik wel mooi staan, zolang het maar niet te donker is.
Na aankoop van de auto kwam ik er achter dat de achterruitverwarming het niet deed. De zekering was eruit gehaald en ik heb er een nieuwe zekering in gedaan. Ee folie is wel iets beschadigd, maar, dat vind ik minder belangrijk dan de zicht naar achteren.
Een ander nadeel van folie/film is de krasgevoeligheid als je kinderen hebt.
In de vier jaar dat ik de auto heb ben ik een keer bekeurd, omdat het iets te donker zou zijn aan de voorste zijruiten. De politie heeft het gemeten met een apparaatje die de doorlaat van het licht meet. Zelf vind ik het niet erg donker en van binnenuit lijkt het nog minder.
Bedrijven rekenen er aardige bedragen voor en dan vind ik het niet waard om het aan te laten brengen. Het laten coaten9spuiten) lijkt me beter.

Een lichte tint vind ik wel mooi staan, zolang het maar niet te donker is.
Na aankoop van de auto kwam ik er achter dat de achterruitverwarming het niet deed. De zekering was eruit gehaald en ik heb er een nieuwe zekering in gedaan. Ee folie is wel iets beschadigd, maar, dat vind ik minder belangrijk dan de zicht naar achteren.
Een ander nadeel van folie/film is de krasgevoeligheid als je kinderen hebt.
In de vier jaar dat ik de auto heb ben ik een keer bekeurd, omdat het iets te donker zou zijn aan de voorste zijruiten. De politie heeft het gemeten met een apparaatje die de doorlaat van het licht meet. Zelf vind ik het niet erg donker en van binnenuit lijkt het nog minder.
Bedrijven rekenen er aardige bedragen voor en dan vind ik het niet waard om het aan te laten brengen. Het laten coaten9spuiten) lijkt me beter.
-
Rij op dit moment met een tijdelijke A6 2.7 tdi met van die geblindeerde ramen achter. Ik vind het geen porum. Doe mij maar de gordijntjes die je al dan niet elektrisch kunt openen en sluiten.
- Stefan R
- Auto: Vakantievoertuig
Ik ben er erg gecharmeerd van 8)

-
Vind het persoonlijk niet mooi. Ben overigens ook geen fan van al die electrische rolgordijntjes achter die 24/7 omhoog staan omdat dat stoer of statusvol is. Wellicht handig als je passagiers achterin hebt zitten en de zon op hun bol schijnt. Anders is het maar een zielige vertoning. Zo, benieuwd wie ik nu weer op de tenen heb getrapt... 

- Edwin de Haas
Gelukkig ben ik niet de enigste.
Vandaag ook weer, staat er een nieuwe X5 bij mijn werk, zwart metalic met groen ? getinte voorramen en zwarte achterste
maar niet zo donker getint als bij de nieuwe Mazda 6 want daar kun je helemaal niet naar binnen kijken.
Vandaag ook weer, staat er een nieuwe X5 bij mijn werk, zwart metalic met groen ? getinte voorramen en zwarte achterste

maar niet zo donker getint als bij de nieuwe Mazda 6 want daar kun je helemaal niet naar binnen kijken.