De SM wordt met de dag populairder en dat zal wel niet voor niets zijn. Pret met een hoofdletter P zei laatst iemand tegen me
Elmar.
- Joop
Lekdijk-West, Lekdijk-Oost, Waalbanddijk, Lingedijk (Arkel-Leerdam), dijk Kesteren-Arnhem; allemaal leuke weggetjes, Als je wil kun je vanaf Arnhem over de dijk helemaal tot aan Krimpen a/d IJssel komen. Ik mag er zelf ook graag in gezwinde spoed overheen rijden.
Met zo'n supermotar moet dat ook goed te doen zijn lijkt mij.
Met zo'n supermotar moet dat ook goed te doen zijn lijkt mij.
- Elmar
Koop er nu ook maar 1 Niels.
Ik kan hier voor de deur de dijk op richting Arnhem, dan naar Nijmegen, Tiel, Vuren en dan via Leerdam terug naar Vianen. Is dan ca. 220 KM dijk aan een stuk. Moet dan wel 2 keer tanken.
In juni gaan we knallen in de Pyreneeen, ga dan ook onboard beelden maken en zal dan hier een link zetten. Kijken op eigen risico.
Ik kan hier voor de deur de dijk op richting Arnhem, dan naar Nijmegen, Tiel, Vuren en dan via Leerdam terug naar Vianen. Is dan ca. 220 KM dijk aan een stuk. Moet dan wel 2 keer tanken.
In juni gaan we knallen in de Pyreneeen, ga dan ook onboard beelden maken en zal dan hier een link zetten. Kijken op eigen risico.
- Niels
- Auto: Prius+
- Maik
- Elmar
-
BBVW
- Auto: Z3 2.8, 330i Touring, Leon
- johnnyloco
- Erik dB
Top, daar moet ook maar eens een rondje doen danElmar schreef:Koop er nu ook maar 1 Niels.
-
sven deutschmann
vette bike Elmar. hoop dat ook ik dit jaar nog voor mekaar ga krijgen een papiertje te halen en een SM te kopen! ben zelf alleen echt sterk eraan aant denken om een honda crf 450 om te bouwen tot SM
aangezien ik er nul verstand van heb wil ik wel es weten wat je ervan denk of toch beter kijken voor een originele SM
heb jarenlang een cr(f) gereden op de crossbaan en nooit echt serieuse problemen ermee gehad dus daarom trek ik erg aan honda
aangezien ik er nul verstand van heb wil ik wel es weten wat je ervan denk of toch beter kijken voor een originele SM
heb jarenlang een cr(f) gereden op de crossbaan en nooit echt serieuse problemen ermee gehad dus daarom trek ik erg aan honda
- Elmar
Sven, ik vind een crf een hele mooie machine, voor streetlegal zal je dan een HM moeten hebben. Zijn dan wel kostbaar.
Nadeel van een enduro ombouwen naar SM is dat het vaak net niet is. Er moet toch veel omgebouwd worden, 17" velgen met voor SM geschikte banden, 320 mm remschijf met 4 zuigerklauw en als belangrijkste moet de vering een stuk stugger. Geometrie kan ook iets anders zijn. Als je dan gaat kijken naar wat voor kosten je hebt gemaakt, ga dan voor een fabrieks SM.
Nadeel van een enduro ombouwen naar SM is dat het vaak net niet is. Er moet toch veel omgebouwd worden, 17" velgen met voor SM geschikte banden, 320 mm remschijf met 4 zuigerklauw en als belangrijkste moet de vering een stuk stugger. Geometrie kan ook iets anders zijn. Als je dan gaat kijken naar wat voor kosten je hebt gemaakt, ga dan voor een fabrieks SM.
-
sven deutschmann
- Elmar
Re: Elmar. Niewe Dike Bike p. 2.
Ook de Husaberg is tegenwoordig met de kenmerkende kleurencombinaties bestickerd.

-
indobesar
- Auto: M3P, 130i
Re: Elmar.
Nice! Nu je helm nog!
- Elmar
Helm niet, wordt ook op de Cannondale gebruikt.
- Geert.
Wederom weer mooi werk Elmar 
-
indobesar
- Auto: M3P, 130i
Dus?Elmar schreef:Helm niet, wordt ook op de Cannondale gebruikt.
- Elmar
Dus, zowel de Cannondale als de helm blijven zo. 
- frank de jonge
De Cannondale ook in de befaamde kleuren maken Elmar 
Mooie fiets!!! en 320mm schijven met 4 zuigerklauwen dat zal wel grijpen op zo'n licht ding :banaan:
Mooie fiets!!! en 320mm schijven met 4 zuigerklauwen dat zal wel grijpen op zo'n licht ding :banaan:
- Asief
Zelden een bestickering gezien die zo kenmerkend en opvallend is als op jouw auto's en motor 
- Mathieu
Gave bestickering
Echt waar.
Echter één tip voor meneer Elmar
Echter één tip voor meneer Elmar