1 April gaat de auto weer de weg op en nee dat is geen grap

http://www.anwbtankkorting.nl/ANWB_Auto ... WB_New.asp" onclick="window.open(this.href);return false;Robin schreef:Heb 'm net volgeklokt met Ultimate 98 hier verderop. tank ik al jaren(pasje) en aangezien die Gulf 100 hier niet in de buurt te verkrijgen is, jammer. Betaalde zojuist bruto 1,38nogwat voor een liter(gaat nog wat korting af ivm gebruik tankpasje)
Is dat 'n beetje de gangbare prijs anno begin nov 2008 voor Ultimate 98 in de straat(dus niet aan snelweg)?
In Leeuwarden betaal ik voor BP Ultimate 1,35.Robin schreef:Heb 'm net volgeklokt met Ultimate 98 hier verderop. tank ik al jaren(pasje) en aangezien die Gulf 100 hier niet in de buurt te verkrijgen is, jammer. Betaalde zojuist bruto 1,38nogwat voor een liter(gaat nog wat korting af ivm gebruik tankpasje)
Is dat 'n beetje de gangbare prijs anno begin nov 2008 voor Ultimate 98 in de straat(dus niet aan snelweg)?
Ik zou toch een flesje FuelStabilizer toevoegen.....Mike R32 schreef:De R32 helemaal volgetankt met BP Ultimate, 1,35 per L.
1 April gaat de auto weer de weg op en nee dat is geen grap
Ik betaalde afgelopen donderdag 1,375 langs de straat hier in Ede. Langs de A30 hier in Ede betaalde ik een dubbeltje meer (1,48) voor een liter BP Ultimate.Robin schreef:Heb 'm net volgeklokt met Ultimate 98 hier verderop. tank ik al jaren(pasje) en aangezien die Gulf 100 hier niet in de buurt te verkrijgen is, jammer. Betaalde zojuist bruto 1,38nogwat voor een liter(gaat nog wat korting af ivm gebruik tankpasje)
Toeval, ik ookMark schreef:Goh opeens zie ik allemaal mensen uit de buurt, grappig.
Edit: zie dat ik het niet in mijn profiel heb staan maar ik woon in Veenendaal
Dan zou ik dit misleidende reclame noemen...Verhoogt het octaangetal (RON) met 2 tot 5 punten.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Google [Bot], Majestic-12 [Bot], Wout309t en 4 gasten