Voor mijn eerste auto (die echt van mezelf gaat zijn, buiten de Auto's om die ik van de Mazda dealer meekreeg tijdens mijn stage als verkoper/marketingman) zit ik nog een beetje in dubio tussen:
Peugeot 106GTI..Waar ik door Yme en Rene mee in aanraking ben gekomen. heerlijke Lift-off Oversteer momenten gister weer met Yme fantastisch.. Mooi klein gebakje wat een beetje het gevoel geeft dat je een kart met een dak bestuurd..
BMW e36 325i.. Door mijn werk bij de kartbaan kom ik vaak in aanraking met het hele drift gebeuren..Paar keer naar Frank_D dagen mee geweest als toeschouwer/passagier en ben er echt van onder de indruk.. Nou ben ik nooit verder gekomen dan een keer een laf driftje op Nat in een Mazda Mx-5 en in de sneeuw in de 130i van André op een groot stuk asfalt... Nou lijkt het me wel erg mooi om dat stukje wagenbeheersing ooit onder de Knie te krijgen.. Vandaar dan deze auto.. Voor misschien een paar keer een dag Ring.. wat ik super vind... en met Wanli op de hinterachse..heerlijk schuin in de gloria hier over de friese wegen.. Allebei zijn charmes.. Voor eerste auto misschien een 106GTI wat goedkoper voor het dagelijkse gebruik (wegenbelasting verzekering verbruik etc..) Maar misschien een 325i wat meer uitdaging.. I
k blijf nog even nadenken..
Voor de toekomst..
- Bmw 130i De vries Spec.
- Mitsu Evo MR (fantastisch hoe je daar een bocht mee kan aanvallen.. en dat uitaccelereren..

)
- E46 M3 >> CSL.. 8)
- Maar als echte droomauto zal dan straks toch wel de E36M3 het eerst in mijn bezit komen..
Gr. Marco