Downhill Bike draadje

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Erik
Auto: BMW ///M

Downhill Bike draadje

Bericht door Erik » 29 okt 2008, 20:26

oh ja 114km/u op de downhill fiets offroad (Kaprun UCI downhill 1996)
en 140km/u op m'n downhill fiets geduwd (gestrekt been tegen mn zadel) door een motor (was ook in Kaprun trouwens)
gaan met die banaan :banaan:
E

Mathieu

Re: Hoogste-snelheid-ooit topic

Bericht door Mathieu » 29 okt 2008, 20:47

81 km/u op de fiets achter een vuiniswagen, dus op de bumper.

52x13 toen :twisted:

frank de jonge

Bericht door frank de jonge » 30 okt 2008, 12:12

Respect voor Erik :D

Ik heb in winterberg tegen de 85km/h op de freecross gehaald op dat laatste stuk :D
Zwartewoud 90 op mn oude ATX 970 van bj '96 met V-Brakes haha.

Dit weekend proberen in Bad Iburg, schijnt ook een DH strecke te hebben.

Erik

Bericht door Erik » 30 okt 2008, 18:16

Winterberg freecross is wel easy natuurlijk, die 80+ haal je wel eenvoudig denk ik, je gaat daar normaliter zo hard dat je niet meer kunt trappen. Veel leuker vind ik de jumps, mega slopestyle eraf, no handers, no footers in het parkje halverwege. M'n laatste no footer vergat ik te landen voordat mn fiets landde. Dus mega pijn in me flikker want het zadel zat diep in de maagstreek gebeukt. Tot overmaat van ramp blies ik dus op de terugweg vlakbij Oberhausn met een volle tank ron100 de motor van mn destijds zakelijke Leon Fr 1.8 20Vt met 250+kmu voor de eerste keer op, wel 263 teller (=rev limiter) gehgaald en toen dacht ik al dit is niet normaal.

Wel een zeer mooi weekend met ca 20 NL mannen in pension Tallblick, savonds naar de disco die grote alpennogwat..................lachen hoor daar, heb toen wel in een weekend voor 1000euro aan onderdelen te barsten gereden en dan de motor van de auto natuurlijk.

Dus...............

E

frank de jonge

Bericht door frank de jonge » 30 okt 2008, 19:21

Dat nofooter gebeuren laat ik wel achterwege.
Wel ff flink plat in de lucht airtime :D

De Rockgarden van de Downhill is ook wel lachen om die in1 x te springen, gewoon verstand op nul :D alleen het bochtje wat erna komt is dan zo krap :P

Erik

Bericht door Erik » 30 okt 2008, 19:32

mijn no footer was ook zeker niet gepland :mrgreen:
plat = goed
1 handje los gaat nog net
maar wat dat 12 jarige tuig tegenwoordig uithaalt
heb je die roadgap al eens gezien ?
ik had hem bijna gesprongen tot mn maat (ollie van Hope Benelux) besluit zijn stuur te breken tijdens de landing
toen durfde ik echt niet meer tering
6m vert drop
WTF
E

HSR

Bericht door HSR » 30 okt 2008, 19:39

Erik schreef:mijn no footer was ook zeker niet gepland :mrgreen:
plat = goed
1 handje los gaat nog net
maar wat dat 12 jarige tuig tegenwoordig uithaalt
heb je die roadgap al eens gezien ?
ik had hem bijna gesprongen tot mn maat (ollie van Hope Benelux) besluit zijn stuur te breken tijdens de landing
toen durfde ik echt niet meer tering
6m vert drop
WTF
E

Ollie? Voormalige 24-belg ?

Erik

Bericht door Erik » 30 okt 2008, 22:36

Ollie de voormalig 24 Nederlandse Marine Belg :banaan:

HSR

Bericht door HSR » 30 okt 2008, 23:06

Erik schreef:Ollie de voormalig 24 Nederlandse Marine Belg :banaan:

Lijpe gozer was dat. Stond hij niet op de 24-hobby-backdoor-p0rno foto's een vrouwke te likken ? :D

Erik

Bericht door Erik » 31 okt 2008, 07:11

Ja die Ollie hebben we het over.
Die backdoor was idd wel een strakke actie, waren trouwens wel wat meer gasten bij betrokken...................... :bag:
Ollie rijd tegenwoordig in een Range Rover Sport en boert goed als oa importeur van Hope schijfremmen voor op de mountainbike.
Strakke gast, is zichzelf gebleven, en nog steeds knettergek als hij op zijn fiets zit.
Naar verluid heeft hij een soort van skischans tegen zijn huis gebouwd met een heel jumppark in de achtertuin waar mega jam sessies worden gehouden inclusief afterparty slut fluffing bitches :thumbup:
Ollie rules.

PS er is een tijd geweest dat ik net zo leip zo niet leiper was op de fiets, maar goed toen hadden we ook nog elfstedentochten enzo.
:shakeit:

frank de jonge

Bericht door frank de jonge » 31 okt 2008, 08:19

Ollie van Hope (remmerij) ??????

Ik zit nu al 3 maand te wachten op een adapter voor mn 225mm schijf van hope voor de 6 zuigerklauw

Afbeelding
Afbeelding

Naja, als beetje meezit eindelijk deze week nog klaar en anders morgen geen Bad Iburg :(
Echt drama die service van Hope :(

HSR

Bericht door HSR » 31 okt 2008, 10:21

Erik schreef:Ja die Ollie hebben we het over.
Die backdoor was idd wel een strakke actie, waren trouwens wel wat meer gasten bij betrokken...................... :bag:
Ollie rijd tegenwoordig in een Range Rover Sport en boert goed als oa importeur van Hope schijfremmen voor op de mountainbike.
Strakke gast, is zichzelf gebleven, en nog steeds knettergek als hij op zijn fiets zit.
Naar verluid heeft hij een soort van skischans tegen zijn huis gebouwd met een heel jumppark in de achtertuin waar mega jam sessies worden gehouden inclusief afterparty slut fluffing bitches :thumbup:
Ollie rules.

PS er is een tijd geweest dat ik net zo leip zo niet leiper was op de fiets, maar goed toen hadden we ook nog elfstedentochten enzo.

Schitterend! Brings back memories. Ik was toen 16-17 jaar, geweldig. Ollie was mijn held. Nooit geweten dat er nog zo'n geld te verdienen valt in het importeurschap voor een nichermarkt. Dan moet jij die ouwe betonborer 'Dude' Kevin ook nog wel kennen. Heeft ooit een feestje gegeven samen met die lijpert uit Rotterdam, van de bergschenhoek baan. Ze vonden het wel een mooi idee om straalbezopen die ouwe bestelbus over de stoep te jassen. Ding finaal kort gereden. Baal nog steeds dat ik dat feestje nooit mee heb mogen maken.

Btw, je gaat mij niet vertellen dat jij ook nog op die backdoor foto's stond! :D

M-bitious

Bericht door M-bitious » 31 okt 2008, 10:27

hugo schreef:
Erik schreef:Ja die Ollie hebben we het over.
Ollie rules.

Schitterend! Brings back memories. Ik was toen 16-17 jaar, geweldig. Ollie was mijn held. Nooit geweten dat er nog zo'n geld te verdienen valt in het importeurschap voor een nichermarkt. Dan moet jij die ouwe betonborer 'Dude' Kevin ook nog wel kennen. Heeft ooit een feestje gegeven samen met die lijpert uit Rotterdam, van de bergschenhoek baan. Ze vonden het wel een mooi idee om straalbezopen die ouwe bestelbus over de stoep te jassen. Ding finaal kort gereden. Baal nog steeds dat ik dat feestje nooit mee heb mogen maken.

Btw, je gaat mij niet vertellen dat jij ook nog op die backdoor foto's stond! :D
Volgens mij zijn we behoorlijk OT :please:

Paul

Bericht door Paul » 02 nov 2008, 00:04

Vroeger kon ik zeker wel zon 22kmpu fietsen.. nu denk ik niet harder dan een kmtje of 7 per uur.. je wordt wat ouder heh..

Plaats reactie