dat geldt natuurlijk ook voor een normalere Golf, dus elke non GTI etc.Mike R32 schreef:Ik zeg Golf VI, observeer voor een langere tijd een 1 serie en je weet waarom......
BMW 1 serie / GOLF VI
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Re: BMW 1 serie / GOLF VI
-
Als je de auto als rijdend kantoor zou gaan gebruiken waarom dan 18inch? Lijkt mij niet noodzakelijk, dan zou ik een optie nemen voor een dikkere motor (120d/ 2.0tdi 140pk)(> met 16/17inch velgen.. De looks okay maar als je 60k maakt in de auto zit je heel wat langer in de wagen dan dat je staat te geilen op de 18 duimers.. ( of vloek ik nou in de kerk?
) Ik zou altijd proberen te gaan voor meer motor vermogen, my opinion..

- Macboy
Mensen zeggen wel eens er bestaan geen domme vragen. Ik antwoord dan altijd met een foto 

Wie na het zien van deze foto's nog steeds de Golf kiest moet zich na laten kijken ...
Nog andere vragen ?
(alles met knipoog natuurlijk maar zo denk ik er gewoon over)

Wie na het zien van deze foto's nog steeds de Golf kiest moet zich na laten kijken ...
Nog andere vragen ?
(alles met knipoog natuurlijk maar zo denk ik er gewoon over)
-
Ben het met Wouter81(?) eens. Proefrijden, en kijken wat je het meeste bevalt.
18" is leuk, maar kijk je daar constant naar als je die 60.000 in het jaar verslindt? Dan zit je toch al gauw op de snelweg en dergelijke, dus wie er dan nog op let van goh die rijdt op 18"..
Ik hecht meer aan navi, motorvermogen (meekomen in het verkeer) en parkeersensoren, allerlei andere accesoires die vooral voor de bestuurder belangrijk zijn, niet qua looks
18" is leuk, maar kijk je daar constant naar als je die 60.000 in het jaar verslindt? Dan zit je toch al gauw op de snelweg en dergelijke, dus wie er dan nog op let van goh die rijdt op 18"..
Ik hecht meer aan navi, motorvermogen (meekomen in het verkeer) en parkeersensoren, allerlei andere accesoires die vooral voor de bestuurder belangrijk zijn, niet qua looks

- Jelmer850i
parkeersensors zijn voor vrouwen