Egocentrisch zijn ze wel, en buiten de VS bestaat er eigenlijk niets meer.......................ergo; nooit van gehoord.............................
Dat kwam door hun middeleeuwse kiessysteem (en een beetje fraude).ze (de Amerikanen) herkozen Bush wel voor de 2e keer, en dat zegt ook wel wat.
Eens. Democraten zijn echter over het algemeen wel wat meer op binnenlandse problemen gericht, dmv meer overheidinvloed (dat wat er in NL veel teveel is), om die problemen aan te pakken.Klopt ook, ze zijn de wereldmacht, maar ik denk dat er weinig veranderd met een andere president, ze geven miljarden uit aan hun leger maar de meeste mensen in Amerika zelf leven onder de armoede grens, dat zou toch niet moeten mogen in dat land??
Ik ga nergens heen, ik wil gewoon discussieren met iemand die mijn post leest.romo schreef: [Ik wil hier leuk discussieren, als je je te goed voelt hier, nou dan reageer je toch niet meer, beter, vertrek dan maar.........................
Ik ben niet pissed, maar ik word soms wel moe als ik het idee heb dat er maar een deel van mijn post gelezen word.romo schreef:Ik snap het al; hij is a little bit pissed off vanwege de BMW supercar discussie.....................................tja, daaar kan ik ook niets aan doen, sorry :lol
Ok, agreed dat was niet fraai.Hans Disco schreef: Dat kwam door hun middeleeuwse kiessysteem (en een beetje fraude).
Ik hoop voor de Amerikanen dat de volgende president meer naar het binnenland zal kijken en er ook wat aan zal doen.Hans Disco schreef: Eens. Democraten zijn echter over het algemeen wel wat meer op binnenlandse problemen gericht, dmv meer overheidinvloed (dat wat er in NL veel teveel is), om die problemen aan te pakken.
Ik ben minder lomp dan dat ik soms overkom.Hans Disco schreef:Al met al zijn onze opvattingen niet zover van elkaar verwijderd als je het wat genuanceerder opschrijft![]()
Live de uitzending bekeken en ik moet zeggen.....hij wist de gevoelige snaren wel te raken.romo schreef:Indrukwekkende toespraak Obama in Berlijn voor 200.000 man.........
Maar liefst 75% van alle Duitsers ziet hem het liefs t als toekomstig president.
Met de alure van een president, er zijn reeds vergelijkingen gemaakt met de toespraak van J.F. Kennedy in 1963.
Het is nog vroeg, maar Mcain lijkt momenteel history....................
I wholehartedly agree with all the above.Dexter schreef:Live de uitzending bekeken en ik moet zeggen.....hij wist de gevoelige snaren wel te raken.romo schreef:Indrukwekkende toespraak Obama in Berlijn voor 200.000 man.........
Maar liefst 75% van alle Duitsers ziet hem het liefs t als toekomstig president.
Met de alure van een president, er zijn reeds vergelijkingen gemaakt met de toespraak van J.F. Kennedy in 1963.
Het is nog vroeg, maar Mcain lijkt momenteel history....................
Stel dat hij de onderwerpen die hij noemde ook allemaal zou aanpakken dan is hij de nieuwe messias.
Gelukkig is hij maar een mens en heeft hij veel goede wil.
Ben benieuwd hoe ver hij daarmee komt tegen de lobbys van de wapenindustrie, de olieindustrie, de financiële wereld, Europa en Azië en talloze schurkenstaten en terroristische organisaties.
Hij is zich er in ieder geval wel van bewust dat Amerika zich nu voor de laatste keer kan opwerpen als economische en politieke wereldleider.
Want nog wat meer fuck-ups en het is voorgoed gedaan met die rol....
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 5 gasten