Gaan we 's avonds gewoon een keertje oefenen op de rotonde bij Wijk en Aalburg.

Zijn jullie dan ook nog naar de Efteling geweest??dick50 schreef:Hans ziet er ook strak uit in dit pakje
patricia schreef:Zijn jullie dan ook nog naar de Efteling geweest??dick50 schreef:Hans ziet er ook strak uit in dit pakje
ik werk op de efteling :shakeit:Laurens schreef:Geef nou maar toe dat je ook nog naar de Efteling was
Pas op knaapje,Nieuwerkerk is niet zo ver van SchiedamLaurens schreef:Ahh dus jij zegt de hele dag: "papier hier"
HANZ06 schreef:patricia schreef:Zijn jullie dan ook nog naar de Efteling geweest??dick50 schreef:Hans ziet er ook strak uit in dit pakje
ehh, wie is u?
Eerst ff voorstellen voordat je op het forum begint te boeren![]()
HANZ06 schreef:Pas op knaapje,Nieuwerkerk is niet zo ver van SchiedamLaurens schreef:Ahh dus jij zegt de hele dag: "papier hier"
luco hornsveld schreef:en dat met een corvette, zal die wel om drie uur snachts vertrekken als die er om 7 uur moet zijn
Kabouter FLOP dan toch zeker?!Stefan R schreef:Uit de kluiten gewassen kabouter PLOP lijkt het wel
Nee je staat alleen zo vaak achterstevorenHANZ06 schreef:luco hornsveld schreef:en dat met een corvette, zal die wel om drie uur snachts vertrekken als die er om 7 uur moet zijn
Mij hoor je niet mieren dat ik niet gewend ben aan achterwielaandrijving![]()
Mijn carter zit er nog onderluco hornsveld schreef:Nee je staat alleen zo vaak achterstevorenHANZ06 schreef:luco hornsveld schreef:en dat met een corvette, zal die wel om drie uur snachts vertrekken als die er om 7 uur moet zijn
Mij hoor je niet mieren dat ik niet gewend ben aan achterwielaandrijving![]()
![]()
![]()
luco hornsveld schreef:Zometeen uitzending van het dsc op sbs 6
Ik schakelde een beetje te laat in. Zijn jullie nog in beeld geweest?luco hornsveld schreef:Zometeen uitzending van het dsc op sbs 6
Klopt.luco hornsveld schreef:deze uitzending ging over de gt en supersport 1 klasse, volgende week de supersport 2 en de sportklassen denk ik
Gebruikers op dit forum: Ti-Tourist (Erik) en 1 gast