Kosten: 1,925.00 euro ex BTW.Alle bovenstaande AC Schnitzer diesel-performance kits bestaan uit een eenvoudig te monteren additionele powerbox en worden geleverd met een duidelijke montage handleiding.
De vermogens- en koppelwinst wordt niet gerealiseerd door middel van een verhoging van de inspuit- en/of turbodruk maar door een
aanpassing van de inspuithoeveelheid en inspuittijd.
motor , turbo(s) , mechanische of automatische versnellingsbak , aandrijfassen , wielassen incl. differentie(e)l(en) ,
sperdifferentieel en viscokoppeling bij xi modellen , remmen , wielophanging en electrische installatie.
Deze garantie kan na de eerste 2 jaar tegen betaling nog 1 jaar verlengd worden ( tot een maximum van 100.000km).
Alle bovenstaande AC Schnitzer diesel-performance kits bestaan uit een eenvoudig te monteren additionele
powerbox en worden geleverd met een duidelijke montage handleiding. De vermogens- en koppelwinst
AC Schnitzer neemt de originele BMW fabrieksgarantie voor een duur van maximaal 2 jaar over vanaf de
dag van 1e ingebruikname van de auto met een maximum van 100.000km. Dit geldt voor de volgende onderdelen :
Alle vermelde prijzen zijn exclusief BTW (KK : B) en exclusief montage.
Ja inderdaad, aangezien Schnitzer het claimt lijkt me het nog serieus te nemen ook. Inclusief de 100k kilometers of twee jaar garantie vind ik die 2k helemaal niet duur eigenlijk.Rico schreef:Serieuze waarden
+41pk en 80nm is toch wel een heel verschil hoor....dat ga je gagarandeerd heel goed merken. Ik vind de prijs ook nog wel meevallen gezien de garantie, tegenwoordig is alles duurKasteel schreef:2k voor een powerbox met slechts 100dkm/2jr garantie (hoewel je niet meer kan verwachten opzich), vind ik een boel en zoveel komt de auto niet te kort dunkt mij?
Binnenkort is alles weer wat voordeliger..! :banaan:1995 M3 schreef:+41pk en 80nm is toch wel een heel verschil hoor....dat ga je gagarandeerd heel goed merken. Ik vind de prijs ook nog wel meevallen gezien de garantie, tegenwoordig is alles duurKasteel schreef:2k voor een powerbox met slechts 100dkm/2jr garantie (hoewel je niet meer kan verwachten opzich), vind ik een boel en zoveel komt de auto niet te kort dunkt mij?
Best prijzig inderdaad.Arthur schreef:In BMW termen misschien niet duur, nee...
even ergens afspoelen is binnen een paar min klaarTristan schreef:Ja, 1/2 dag poetsen en na 2 dagen denk je "waarom heb ik dit in godsnaam gedaan". In de winter poets ik niet veel. Met ca. 1000km in de week wordt het toch weer snel vies.
Gebruikers op dit forum: Bakker, Bing [Bot], Bombadil, Joost H., Majestic-12 [Bot], matthyssie, maurizio, Murena, Vanreijmersdal, Wimo en 11 gasten