Nokia zuigt
- InjectTheVenom
Re: Nokia zuigt
Je komt niet geheel toevallig uit Friesland? Daar schijnen ze wel vaker zo irritant bijdehand te doen
... ik ken in ieder geval 2 Friezen die net zo erg zijn.

-
Ik probeer te denken als een limburger (of iemand die daar woont)

- InjectTheVenom
Je doet je best maar ik ben geboren en (deels) getogen in Zuid Holland en voel me derhalve niet aangesproken :twisted:E60 M5 schreef:Ik probeer te denken als een limburger (of iemand die daar woont)![]()
- InjectTheVenom
Die heb ik dus sinds deze zaterdag in bestelling staanEdwin van der Velden schreef:Dit schijnt helemaal top te zijn
http://www.pdashop.nl/product/54969/nok ... steel.html" onclick="window.open(this.href);return false;

- InjectTheVenom
Iemand enig idee of zoiets ook voor Nokia verkrijgbaar is?? Ik heb hier zeer gretige oren naar omdat ik regelmatig leuke nummers op de radio voorbij hoor komen, is een beetje handiger opzoeken als dat je met Google op goed geluk 1 regel in tikt in de hoop dat de juiste treffer voorbij komtFlatline schreef:Vooral de programma's die je vaak gratis kan downloaden is echt top. Heb nu Shazam erop en daarmee kan je je telefoon laten luisteren naar muziek die je hoort en dan zoekt het programma het nummer erbij.. Super handig!

-
Super telefoon qua bediening.
Enige telefoon die ik overweeg als vervanger is de Nokia E51. De rest mogen ze hebben.
Heb ook een MDA Compact 3 (HTC), bediening zuigt gewoon als je het ding als telefoon wilt gebruiken. Voor de rest gebruik ik het ding vooral als 2e phone.
-
Heb sinds korte tijd een HTC P3470 met HenkHenk 6 en Windows Debilo 6, en het dingetje bevalt me prima. Extra pennetje erbij gekregen en al die trammelant, grappig dingkie. Heb wel dat beschermplastic over het scherm heen geplakt 
Standby tijd met normaal gebruik bij mij is zo'n 6 dagen voordat ik hem moet opladen omdat hij een melding begint te geven.

Standby tijd met normaal gebruik bij mij is zo'n 6 dagen voordat ik hem moet opladen omdat hij een melding begint te geven.
-
Heb zelf ook altijd Nokia, ondanks dat ze bijna allemaal wel kapot gaan in het jaartje wat ik ze gebruik.
Maar gebruikersgemak (of noem het gewenning) wint het nog altijd.
Maar gebruikersgemak (of noem het gewenning) wint het nog altijd.
- Individual
Nokia heerscht. Tenminste, de klassiekers dan. Ik heb sinds dit weekend een Nokia 1680. Echt een simpel toestelletje voor 35 euro. Ik hoop dat ie het net zo lang uithoudt als mijn nokia 3410 ooit. Alle samsung en SE troep die ik tussendoor heb gehad vertoonde na enkele maanden al kuren. Bovendien is samsung wat mij betreft de nummer één in gebruikersongemak.
-
Nou Sony-Ericsson troep noemen gaat veel te ver imho, ik heb een W800i gehad en die is echt net zo stevig als de 6310i hoor. Die is vaak uit mijn klauwen gevallen op zeer harde ondergrond en het ding werkt nog steeds perfect. Mijn broertje gebruikt hem nu. Met andere SE telefoons zoals de K750i etc. heb ik ook hele goede ervaringen mee.Individual schreef:Nokia heerscht. Tenminste, de klassiekers dan. Ik heb sinds dit weekend een Nokia 1680. Echt een simpel toestelletje voor 35 euro. Ik hoop dat ie het net zo lang uithoudt als mijn nokia 3410 ooit. Alle samsung en SE troep die ik tussendoor heb gehad vertoonde na enkele maanden al kuren. Bovendien is samsung wat mij betreft de nummer één in gebruikersongemak.
De meeste moderne SE telefoons vind ik behoorlijk goed qua camera en gebruiksgemak. Eigenlijk zou SE ook een goed alternatief voor mijn Nokia zijn. Maar dat komt allemaal nog wel, de 6310i werkt goed genoeg.
- Individual
Met troep bedoel ik de joystick generatie SE phones. Echt schandalig hoeveel problemen daarmee geweest zijn. W800i is inderdaad zeer degelijk, maar ook bij dit toestel houdt de joystick het niet lang uit. Verder vind ik SE (zeker de huidige generatie, met richtingstoetsen) erg goed qua gebruikersgemak, design en cameraprestaties. Qua camera kwaliteit loopt SE misschien zelfs wel voorop. De 3.2 MP cybershot camera van de K800i maakte echt voortreffelijke foto's.
-
- Auto: M3P, 130i
Worden die nog verkocht?EG schreef:
Enige telefoon die ik overweeg als vervanger is de Nokia E51. De rest mogen ze hebben.
Heb ook een MDA Compact 3 (HTC), bediening zuigt gewoon als je het ding als telefoon wilt gebruiken. Voor de rest gebruik ik het ding vooral als 2e phone.
-
Zelfs de W800i maakt gewoon bizar goeie foto's voor 2 megapixels... Nachtfoto, dagfoto, maakt niet uit, er kwamen hele scherpe en mooie foto's eruit...Individual schreef:Met troep bedoel ik de joystick generatie SE phones. Echt schandalig hoeveel problemen daarmee geweest zijn. W800i is inderdaad zeer degelijk, maar ook bij dit toestel houdt de joystick het niet lang uit. Verder vind ik SE (zeker de huidige generatie, met richtingstoetsen) erg goed qua gebruikersgemak, design en cameraprestaties. Qua camera kwaliteit loopt SE misschien zelfs wel voorop. De 3.2 MP cybershot camera van de K800i maakte echt voortreffelijke foto's.
Bij Mercedes iig wel, ze kosten daar 277 euro inc. btw volgens mij.indobesar schreef:Worden die nog verkocht?EG schreef:
Nokia zelf maakt ze niet meer als het goed is.
- Jelmer850i
Nokia E51 bevalt prima, voorral de communicatie met Exchange server is heerlijk !
Die andere onzin gebruik ik niet, en zit er ook weinig op, zo nu en dan een simpele foto maken kan ook nog, wat wil je nog meer?
Die andere onzin gebruik ik niet, en zit er ook weinig op, zo nu en dan een simpele foto maken kan ook nog, wat wil je nog meer?
-
M'n nieuwe Iphone is er gister mee gestopt. Twee keer gereset, foto's tunnelrun kwijt en muziek weg. Lekker bezig!
N.
N.
-
- Auto: M3P, 130i
Offtopic vraag, maar is een exchange server prive ook mogelijk? Lijkt me supermakkelijk aangezien ik prive op desktop(thuis), laptop(mobiel) en Smartphone (S100) werk.Jelmer850i schreef:Nokia E51 bevalt prima, voorral de communicatie met Exchange server is heerlijk !
Dan kan ik ook overstappen om een centrale mail.

- Jelmer850i
Misschien dat het ergens online wordt aangeboden.
maar ik heb het gewoon thuis draaien op een server. Werkt top!
Alleen zit je wel met die server + onderhoud, keuzes.....
maar ik heb het gewoon thuis draaien op een server. Werkt top!
Alleen zit je wel met die server + onderhoud, keuzes.....
- Prins Claus †
- Auto: BMW 118iA
Google en u zult vinden: http://www.nedsolutions.nl/exchange.php ... 1QodaRxcOg" onclick="window.open(this.href);return false;Jelmer850i schreef:Misschien dat het ergens online wordt aangeboden...
M.vr.gr.,
Sander AKA ZKH
- Prins Claus †
- Auto: BMW 118iA
Collega heeft 'm wegens aanhoudende problemen (dekkingsproblemen) geruild tegen een Touch Diamond...Nandor schreef:M'n nieuwe Iphone is er gister mee gestopt. Twee keer gereset, foto's tunnelrun kwijt en muziek weg. Lekker bezig!
N.
M.vr.gr.,
Sander AKA ZKH
-
- Auto: Fun Damn Mentally
OK, dan hier maar
Onze jongedame heeft een nieuwe smartphone sinds gisteren, de Sony Ericsson Experia X1 met zo'n toetsenbordje. Best ingewikkeld en vol met (onnodige) mogelijkheden is het eigenlijk een klein laptopje met Vista erop....(ik prefereer m'n Iphone 3G met minder mogelijkheden maar easier in gebruik)
ANYWAY.
VRAAGJE
Hoe (of überhaupt?) kun je de taal(standaard Nederlands(Windows Vista) veranderen in Engels/Spaans?ALS het al mogelijk is. Alles geprobeerd, maar we komen er niet uit.
Iemand?

Onze jongedame heeft een nieuwe smartphone sinds gisteren, de Sony Ericsson Experia X1 met zo'n toetsenbordje. Best ingewikkeld en vol met (onnodige) mogelijkheden is het eigenlijk een klein laptopje met Vista erop....(ik prefereer m'n Iphone 3G met minder mogelijkheden maar easier in gebruik)
ANYWAY.
VRAAGJE

Hoe (of überhaupt?) kun je de taal(standaard Nederlands(Windows Vista) veranderen in Engels/Spaans?ALS het al mogelijk is. Alles geprobeerd, maar we komen er niet uit.
Iemand?