CSL rulezzzzz
Het grote E46 M3 CSL (occasion) draadje
- Mathieu
- Niall
Re: Het grote E46 M3 CSL (occasion) draadje
Heb een paar keer met Andy meegereden op de ring en die rijdt dat ding altijd fullspeed, laatse keer was 08:15 BTG
Hij had vroeger een Audi S4 die hij tegen de vangrail had geplant op de ring, kort daarna heeft ie de CSL gekocht.

- Macboy
8.15 min is niet fullspeed denk ik. Niets ten nadele van Andrew natuurlijk en tijden boeien mij ook niet, maar Tom van H. reed met mij erin 1 maand geleden 8.00 min BTG met zijn E36 M3 286pk. Dat is 15sec sneller dan de CSL 8)
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Naar mijn beste weten ( ik ben geen ring kenner) gaat een CSL in pak hem beet 7.51 over de ringMacboy schreef:8.15 min is niet fullspeed denk ik. Niets ten nadele van Andrew natuurlijk en tijden boeien mij ook niet, maar Tom van H. reed met mij erin 1 maand geleden 8.00 min BTG met zijn E36 M3 286pk. Dat is 15sec sneller dan de CSL 8)

- Macboy
Dit is op dit moment de goedkoopste CSL op mobile: € 42.500,- (die zwarte was de goedkoopste met € 42.999,= maar je ziet hoe ze elkaar voorbij streven).
Na het invoeren kost je deze dan € 56.354,- zoals je hier kunt zien:

Dat een CSL zijn waarde behoudt kan je hier zien bij deze versie uit 1979 !
-
En dat is nog niet eens een originele CSL.....maar een bouwpakket van Hartge! 

-
Die Hartge-fake is behoorlijk ongunstig doordat BPM afschrijving veel te laat begint. Een echte is gewoon 2 jaar ouder. Dus die zwarte is op NL kenteken VEEL goedkoper en wel een echte WBSBL950.0JB98...Macboy schreef:Na het invoeren kost je deze dan € 56.354,- zoals je hier kunt zien:
- Fernando
dat moet hem wel zijn ja...Mathieu schreef:Dat kan Andrew Mulholland weleens zijn geweest.
CSL rulezzzzz
-
Je lijkt wel een advocaat, halfbakken informatie verkopen en suggestieve dingen zeggen die niet eens in de buurt van de waarheid komen, zo'n Hartge verkopen als CSLMacboy schreef:Dit is op dit moment de goedkoopste CSL op mobile: € 42.500,- (die zwarte was de goedkoopste met € 42.999,= maar je ziet hoe ze elkaar voorbij streven).

- Kasteel
Wat bepaalt dat deze auto te duur is? Als ik de prijzen in Duitsland zie, zonder Huisselectie ed fratsen, valt het volgens mij nog wel mee. Lijkt mij opzich nog wel wat, om begin 2009 gewoon een late CSL met huisselectie te kopen, gewoon 2 jaar rammen met hokRico schreef:Niels punt is gewoon dat deze auto 10000 euro te duur is geprijst, met een dubieuze geschiedenis nog een keer.
Overigens moet ik nog zien of die met huisselectie word verkocht (2 jaar garantie) hij staat niet op huisselectie site van BMW.

Hoe staat het met dagelijkse inzetbaarheid van een CSL t.o.v. een 'normale'?
- Niall
Wel als het met pasen isMacboy schreef:8.15 min is niet fullspeed denk ik. Niets ten nadele van Andrew natuurlijk en tijden boeien mij ook niet, maar Tom van H. reed met mij erin 1 maand geleden 8.00 min BTG met zijn E36 M3 286pk. Dat is 15sec sneller dan de CSL 8)

- FreudeamFahren
Re: Het grote E46 M3 (occasion) draadje
*klik* BMW M3 CSL 72.000 km EUR 49.900 bij de Beier
Zou die vent op die schimmel zijn mail nog checken voor ie de daken op gaat? De nummer 1 op wensenlijstje is toch iets anders dan ik ingevuld had
Zou die vent op die schimmel zijn mail nog checken voor ie de daken op gaat? De nummer 1 op wensenlijstje is toch iets anders dan ik ingevuld had

-
FreudeamFahren schreef:*klik* BMW M3 CSL 72.000 km EUR 49.900 bij de Beier

- RVV
Dit zijn van die momenten dat je het moeilijk krijgt 

- Niels
- Auto: Prius+
Dat snap ik
Om het nog even moeilijker te maken voor je.......als je nog eens wat wil op CSL dan is dit toch wel een hele goeie kans volgens mij. Die dingen komen straks in het liefhebber circuit en dan is inruil en handel vele malen moeilijker. Het is schaars dat zo'n ding bij een dealer staat lijkt me.
Passen er ook drie kinderstoeltjes achterin een 330D?

Passen er ook drie kinderstoeltjes achterin een 330D?

- RVV
Hahaha ja dat kan, de oudste zit al zonder. Toevallig moet ik maandagmorgen bij de Beier zijn, zonneschermpjes voor de 330d halen. Ik ga de CSL wel even bekijken (en als het mogelijk is even in rijden
)

- Eddy
- Auto: BMW E61 535d High Executive
Ben er maandagmorgen ook nog even..Wat kleine dingetjes ophalen die ik besteld had..
Dan ook gelijk maar even om die CSL heen 8)
Dan ook gelijk maar even om die CSL heen 8)
-
Rico schreef:Dit zijn van die momenten dat je het moeilijk krijgt

Als je er in gaat rijden graag een (uitgebreid) verslag met foto's

- RVV
M5 eruit M3 CSL er in
Ben wel altijd CSL liefhebber geweest, maar heb nooit eentje gereden. Van de week nog Das CSL buch doorgelezen. M5 is ook wel heel goed in alles, veel meer all round, aan de andere kant, en dat zie ik wel een beetje met lede ogen.. dat is de toekomst met een M5.. kastjes gezeik blalbla. daardoor fors waardeverlies, want over 2 jaar wil echt niemand maar dan ook niemand meer een M5 met een V10 hebben als ze daar fors voor moeten betalen ivm de kilometerheffing. Een CSL blijft vanwege zijn liefhebbers status natuurlijk wel wat waardevaster.
Maar het kastjes verhaal kan ook allemaal afgeblazen worden, ik acht die kans best aanwezig. Dan is de M5 ook geen blok aan het been.
Een M3 CS heb ik gehad, zo'n CSL is van een andere orde, maar of die ook de allroundheid in alles van de M5 kan overtreffen.. dat denk ik ook niet.. dan moet de CSL op deelvlakken wel heel erg uitblinken tov de M5.. die vlakken zijn er, dat weet ik nu al, maar of mij dat kan overtuigen..
Moeilijke materie.. maar inderdaad wat Niels schrijft,. een mooie CSL (en dat lijkt deze te zijn) tegenkomen bij een dealer en dan ook nog eens je eigen dealer.. die kans is vrij klein.. nouja gewoon onbevangen die CSL bekijken maandagmorgen..
Maar het blijft een unieke BMW.. de mooiste en meest bijzondere van de afgelopen.....nouja in mijn ogen ever..

Ben wel altijd CSL liefhebber geweest, maar heb nooit eentje gereden. Van de week nog Das CSL buch doorgelezen. M5 is ook wel heel goed in alles, veel meer all round, aan de andere kant, en dat zie ik wel een beetje met lede ogen.. dat is de toekomst met een M5.. kastjes gezeik blalbla. daardoor fors waardeverlies, want over 2 jaar wil echt niemand maar dan ook niemand meer een M5 met een V10 hebben als ze daar fors voor moeten betalen ivm de kilometerheffing. Een CSL blijft vanwege zijn liefhebbers status natuurlijk wel wat waardevaster.
Maar het kastjes verhaal kan ook allemaal afgeblazen worden, ik acht die kans best aanwezig. Dan is de M5 ook geen blok aan het been.
Een M3 CS heb ik gehad, zo'n CSL is van een andere orde, maar of die ook de allroundheid in alles van de M5 kan overtreffen.. dat denk ik ook niet.. dan moet de CSL op deelvlakken wel heel erg uitblinken tov de M5.. die vlakken zijn er, dat weet ik nu al, maar of mij dat kan overtuigen..
Moeilijke materie.. maar inderdaad wat Niels schrijft,. een mooie CSL (en dat lijkt deze te zijn) tegenkomen bij een dealer en dan ook nog eens je eigen dealer.. die kans is vrij klein.. nouja gewoon onbevangen die CSL bekijken maandagmorgen..
Maar het blijft een unieke BMW.. de mooiste en meest bijzondere van de afgelopen.....nouja in mijn ogen ever..
- RVV
Schop en samengevoegd we hadden teslotte een CSL draadje 

-
Behalve waardevast, denk ik dat een CSL ook een goede investering is voor in de Toekomst! 

- RVV
Ernst Jan Dekker schreef:Behalve waardevast, denk ik dat een CSL ook een goede investering is voor in de Toekomst!
Relatief natuurlijk maar je kunt een CSL ook kwijt in het "buitenland" er lopen altijd liefhebbers voor rond. Een M5 is natuurlijk een ander verhaal. Die raak je straks nergens meer kwijt behalve bij piet sloop

- Fernando
Hey Rico mocht je tot aanschaf overgaan van deze ultieme M3 dan kun je gelijk je Gilette M3 Power scheermes tevoorschijn toveren voor dat stuur. Of valt daar nog maar weinig eer aan te behalen...? 

- RVV
Dat stuur lijkt me redelijk overleden 

- ///Martin
Zeker een erg strak aanbod wat mij betreft, maar besef wel dat een "geen garantie" prijs de meerwaarde van een dealer natuurlijk sterk beperkt. De hopelijk redelijke inruil van een BMW is het grote voordeel voor sommigen.