Mijn naam is dus Roy (VJ Fury) en ben hier via Joost terecht gekomen, vroeger ging ik vaak met hem en twee andere vrienden mee naar de DSC races om te helpen filmen. Autorijden vond ik altijd al leuk, maar het race-virus heb ik daar toch wel echt te pakken gekregen!
Zakelijk rij ik een Vito busje, erg praktisch aangezien ik daardoor bijna altijd binnen de "rijbewijs limiet" rij

Voor de fun heb ik een E30 325i van een vriend overgenomen die ik ook bij me had tijdens de driftdag in Lelystad waar ik erg heb genoten, echt gaaf om veilig de grenzen van die auto op te zoeken. Ik heb me ingeschreven om in Okt m'n racelicentie te gaan halen op Zandvoort met dit hok. Ik vermoed dat ik afgelopen zondag op weg naar huis m'n eerste boete te pakken heb, net na de inductie-lus op de Rijkstraatweg in Wassenaar (op weg naar Den Haag) gaf ik iets te enthausiast gas... *flits*... argh...
Verder is (als alles meezit) binnenkort mijn Lancia Fulvia 1.3 Rallye af, al zal deze niet gebruikt worden om te scheuren... daarvoor zit er te veel werk in. Wel leuk om op een mooie dag relaxte tochtjes mee te maken.
Op het moment heb ik geen directe plannen voor andere wagens... al lijkt een roadster zoals de Honda S2000 me wel erg gaaf... nouja, je moet wat te wensen over houden zullen we maar zeggen

Groet,
Roy