WTCC Coronel
-
WTCC Coronel
Iedereen maar denken dat de beste man gek is om regenbanden achter en slicks voor te monteren. Maar winnen kan die ermee! 

- Leen
Re: WTCC Coronel
genoten van de 2e race , al dacht ik dat farfus hem er in de laatste bocht wel tussen zou duwen.
idd goede gok om op een voorwielaandrijver regenanden achter te doen , moet wat meer vertrouwen geven in de natte bochten zonder hem van achter kwijt te raken .
idd goede gok om op een voorwielaandrijver regenanden achter te doen , moet wat meer vertrouwen geven in de natte bochten zonder hem van achter kwijt te raken .
- Stéphane
NIet gezien vanmiddag.
@Leen: nieuwe vriendin?
@Leen: nieuwe vriendin?
-
Nee Stéphane, was namelijk in de ochtend. 

- Mark 320iS
Geweldig inderdaad.
Eindelijk heeft ie eens kunnen winnen, zeer verdiend ook na jaren ploeteren met inferieur materiaal. Hopelijk krijgt ie volgend jaar eens een echte fabrieksauto.
Eindelijk heeft ie eens kunnen winnen, zeer verdiend ook na jaren ploeteren met inferieur materiaal. Hopelijk krijgt ie volgend jaar eens een echte fabrieksauto.
- Tom V
Goed gereden gewoon, het blijft een mooie vent, die gekke Coronel.
-
Zeker TOP !Mark 320iS schreef:Geweldig inderdaad.
Op de natte baan was het extra koppel op de voorwieltjes (ivm de FWD) niet de juiste set-up

Ben benieuwd of hij volgend seizoen een betere auto zal hebben; heeft inmiddels toch echt wel bewezen wat hij kan lijkt me. Het duel met Farfus was daar een mooi voorbeeld van !
- Mark 320iS
Ja, Coronel heeft al lang bewezen wat ie kan.Aernoudt schreef:Zeker TOP !Mark 320iS schreef:Geweldig inderdaad.
Op de natte baan was het extra koppel op de voorwieltjes (ivm de FWD) niet de juiste set-upMeestal zijn de tdi's (ivm het regelement) wel sneller. Erg jammer, want de emotie factor qua beleving (geluid en zo) wordt er volledig mee vene*kt
![]()
Ben benieuwd of hij volgend seizoen een betere auto zal hebben; heeft inmiddels toch echt wel bewezen wat hij kan lijkt me. Het duel met Farfus was daar een mooi voorbeeld van !
Wat betreft de tdi's, ik heb begrepen dat die uitgefaseerd gaan worden. Volgend jaar wordt het maximale toerental nog een keer verlaagd, en de restrictor wordt kleiner. Ik ben benieuwd hoe zich dat in 2009 gaat ontwikkelen. Ik vind er ook geen drol aan die tdi's, net als op Le Mans met de LMP1's van Audi en Peugeot.
- Bert ///M3
Volgens mij hadden ze dit seizoen ook al een 20 KG penalty. RWD Diesel zou dan helemaal crap zijn omdat je dan de 30 KG RWD penalty hebt en ook nog eens 20 KG extra voor diesel. Zou BMW dat gaan doen dan heb je het volgens mij best moeilijk met de benzine FWD's.
Overigens zal die auto van Farfuss ook een KG of 53 KG zwaarder geweest zijn. Deels RWD penalty en de succesballast van Farfus is hoger. Coronell heeft daar mazzel mee dat hij nog vrij laag zit met 24 KG, de top nu tegen het einde van het seizoen allemaal op 70 KG.
Overigens zal die auto van Farfuss ook een KG of 53 KG zwaarder geweest zijn. Deels RWD penalty en de succesballast van Farfus is hoger. Coronell heeft daar mazzel mee dat hij nog vrij laag zit met 24 KG, de top nu tegen het einde van het seizoen allemaal op 70 KG.
-
- Auto: M3P, 130i
Tom is nu op bezoek bij HollandSport, VPRO.
- Dennis van der Schoot
Goede tip,thanks!