Apex'i AVC-R
- Miesjel
- Auto: MX5 NA, MX5 NC, RAV4
Apex'i AVC-R
Wie heeft hier ervaring met deze boostcontrollers ?
Mijn MR2 wordt binnenkort voorzien van een turbo-swap en één van de dingen die ik gelijk wil laten inbouwen is een boostcontroller. Nu lees ik veel positieve verhalen over de AVC-R en ik vroeg mij af of dat ook geschikt is voor een noob zoals ik.. of is dat meer wat voor de doorgewinterde tjoenert ? Waar kan ik het ding hier in NL voor een voordelige prijs krijgen, en waar kan ik het eventueel laten inbouwen ?
Mijn MR2 wordt binnenkort voorzien van een turbo-swap en één van de dingen die ik gelijk wil laten inbouwen is een boostcontroller. Nu lees ik veel positieve verhalen over de AVC-R en ik vroeg mij af of dat ook geschikt is voor een noob zoals ik.. of is dat meer wat voor de doorgewinterde tjoenert ? Waar kan ik het ding hier in NL voor een voordelige prijs krijgen, en waar kan ik het eventueel laten inbouwen ?
-
Re: Apex'i AVC-R
Perfekt apparaat zo'n AVC-r. Gewoon even bellen met Marc Verhoeven van EMS, en door hem af laten stellen op jouw wensen. Ben je in een uurtje klaar en loopt het geheel als een zonnetje !
- Stefan R
- Auto: Vakantievoertuig
In het Subaru wereldje zijn er zat mensen die je gratis willen helpen, en ook nog eens de AVC-R beter begrijpen dan Mark Verhoeven :idea:
Het is overigens geen rocket science zo'n ding :playcar:
Het is overigens geen rocket science zo'n ding :playcar:
- Miesjel
Ik zit niet in het subaru wereldje
heb me overigens wel op EM aangemeld (5 jaar geleden lol) maar nooit echt actief dus ik ken die allemaal niet.

-
Stefan R schreef:....en ook nog eens de AVC-R beter begrijpen dan Mark Verhoeven :idea:
...:

- Stefan R
Een aantal van die mensen is hier ook actiefMichel Huisman schreef:Ik zit niet in het subaru wereldjeheb me overigens wel op EM aangemeld (5 jaar geleden lol) maar nooit echt actief dus ik ken die allemaal niet.

@Aernoudt, Mark Verhoeven heeft die van mij destijds ook ingesteld. En dat was om eerlijk te zijn gewoon prutswerk

- Miesjel
OK, maar als Mark Verhoeven (niet de minste dacht ik) het kan verprutsen, dan is het misschien tóch rocketscience ? Verkoopt David die dingen ook , hij heeft/had toch ook een webshop ofzoiets ? Zoiets staat me bij.. weet alleen de website niet meer 

- Stefan R
http://www.fineline-imports.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; En David is ook een van de mensen die hem in kan stellen.
- Miesjel
Super, dank je !
-
Als je ziet hoeveel auto's (incl AVC-r) hij per jaar 'doet'Stefan R schreef:[...
@Aernoudt, Mark Verhoeven heeft die van mij destijds ook ingesteld. En dat was om eerlijk te zijn gewoon prutswerk ..

Laatst gewijzigd door Aernoudt op 26 okt 2008, 16:53, 1 keer totaal gewijzigd.
- Miesjel
- duifjes.com
Michel als jij dit ff. gaat testen etc.
kan ik hem daarna installeren,..
kan ik hem daarna installeren,..

- Stefan R
Dat is uiteraard je goed recht, gelukkig was ik niet de enige waar hij de AVC-R uiterst belabberd heeft afgesteld. En mocht ik ooit nog eens een auto met een AVC-R krijgen weet ik wel bij wie ik wel moet zijn :playcar:Aernoudt schreef:Als je ziet hoeveel auto's (incl AVC-r) hij per jaar 'doet'Stefan R schreef:[...
@Aernoudt, Mark Verhoeven heeft die van mij destijds ook ingesteld. En dat was om eerlijk te zijn gewoon prutswerk ... Sorry, maar jouw uitspraak acht ik dan ook geheel ongeloofwaardig...
- Opa
- Auto: Ford Fiesta ST
Ach en zo moeilijk is 't niet....zelfs ik snap de AVC-r.
Ik zou 'm idd. gewoon bij David kopen en in laten bouwen.

Ik zou 'm idd. gewoon bij David kopen en in laten bouwen.
- Naughty
Daar ben ik al
Mark Verhoeven kan inderdaad wel een AVC-R instellen, maar hij neemt daar vaak niet uitgebreid de tijd voor.
Daardoor werkt de AVC-R wel, maar haal je niet het volle potentieel eruit.
De zilver/blauwe versie heb ik op voorraad, de zwarte zijn nog steeds schaars en dus slecht leverbaar vanuit Apexi
http://www.fineline-imports.nl/detail/1 ... zilver.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Vandaag bestellen en betalen en hij gaat nog de deur uit morgen.
Daarna moet je minimaal 3 weken wachten omdat ik dan in Amerika zit

Mark Verhoeven kan inderdaad wel een AVC-R instellen, maar hij neemt daar vaak niet uitgebreid de tijd voor.
Daardoor werkt de AVC-R wel, maar haal je niet het volle potentieel eruit.
De zilver/blauwe versie heb ik op voorraad, de zwarte zijn nog steeds schaars en dus slecht leverbaar vanuit Apexi
http://www.fineline-imports.nl/detail/1 ... zilver.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Vandaag bestellen en betalen en hij gaat nog de deur uit morgen.
Daarna moet je minimaal 3 weken wachten omdat ik dan in Amerika zit
-
OnlineKasteel
Uitleg van apparaat is echt simpel, David heeft het mij ooit in een kwartiertje uitgelegd en heb altijd alles in 1 keer weten te vinden in ding
. Echt ideaal en kinderlijk eenvoudig
.