Met de E34 vorige week nog 250 op de teller gezet, maar das ook niet veel spannends...

Ik vind de gemiddeld hoogste snelheid over bv 500km misschien wel leuker

Dat zijn nog eens snelheden!!!M-bitious schreef:Op de tellers:
Opel Calibra 322 km/h![]()
M3 E46 306 km/h 8)
M6 342 km/h![]()
M3 E92 286 km/h (begrenzer)![]()
M5 E60 330 km/h (binnenkort meer) :banaan:
Yep, opgeboord blok tot 3,2 V6 met kompressor en shotje NOS, ca 500pk.[/quote]M-bitious schreef:[quote="Mike Spanjersbergh"Dat zijn nog eens snelheden!!!
Maar even serieus ? een opel 322?? LOL
Ik lees dit niethugo schreef:Verpest zijn droom nou niet !EHA schreef:Hmm, en dan een tellerafwijking van 10% ( minimaal ) dus eigenlijk maar rond de 270 renéGTRene schreef:
Juist; dat was dus een alles of niets poging, daarna was ie rijp voor de schroothoop zekerromo schreef:Yep, opgeboord blok tot 3,2 V6 met kompressor en shotje NOS, ca 500pk.M-bitious schreef:[quote="Mike Spanjersbergh"Dat zijn nog eens snelheden!!!
Maar even serieus ? een opel 322?? LOL
duifjes.com schreef:Zondag met de Landcruiser 220 op de tellerIs best gaaf vol gas met een flatgebouw A1 Apeldoorn > Deventer
Verbruik................nou de 4.0 V6 benzine lust hem aardig.....
Moet ineens denken aan een verhaal wat ik vandaag hoorde..Marco R. schreef:Laat me raden, je moest weer tanken na die 2 uur 250+ rijden
Onverantwoord....!!! waarschijnlijk ook nog eens een auto van een klant?BmwfreakieNL schreef:Alleen als bijrijder helaasmaar leuk zat..
![]()
260 km/h met de lorinser.
240 km/h [ Teller ] met de E92 320i [ opgegeven snelheid is 230 ]
Tijdens mijn stage bij bmw : 255 Km/h met een E39 m5 op een landweg toen gingen we een wielrenner voorbij, [ hij viel bijna ..]
Dat verhaal heb ik hier een paar dagen geleden gepostNeluhz schreef:Moet ineens denken aan een verhaal wat ik vandaag hoorde..Marco R. schreef:Laat me raden, je moest weer tanken na die 2 uur 250+ rijden
Eigenaar van een Veyron kreeg van een Bugatti-medewerker dat de banden maximaal 18 minuten op topsnelheid mochten, omdat ze niet bestand waren tegen een langere periode op die hoge snlheid..
Veyron eigenaar schrok en sprak er schande van..
Bugatti medewerken reageerde met: Kan geen kwaad hoor, na 12 minuten op topsnelheid is de tank al leeg
We hebben een bugatti-medewerker in ons middenM-bitious schreef:Dat verhaal heb ik hier een paar dagen geleden gepostNeluhz schreef:Moet ineens denken aan een verhaal wat ik vandaag hoorde..Marco R. schreef:Laat me raden, je moest weer tanken na die 2 uur 250+ rijden
Eigenaar van een Veyron kreeg van een Bugatti-medewerker dat de banden maximaal 18 minuten op topsnelheid mochten, omdat ze niet bestand waren tegen een langere periode op die hoge snlheid..
Veyron eigenaar schrok en sprak er schande van..
Bugatti medewerken reageerde met: Kan geen kwaad hoor, na 12 minuten op topsnelheid is de tank al leeg
hihihiihihihihihih,Adje ///M3 schreef:Onverantwoord....!!! waarschijnlijk ook nog eens een auto van een klant?BmwfreakieNL schreef:Alleen als bijrijder helaasmaar leuk zat..
![]()
260 km/h met de lorinser.
240 km/h [ Teller ] met de E92 320i [ opgegeven snelheid is 230 ]
Tijdens mijn stage bij bmw : 255 Km/h met een E39 m5 op een landweg toen gingen we een wielrenner voorbij, [ hij viel bijna ..]
Nee. hij reed op het fietspad, dan kan je niet over hem heenWeide1 schreef:Ja, en we reden bijna over hem heen. Dan was die morsdood geweest. Haha.BmwfreakieNL schreef: Tijdens mijn stage bij bmw : 255 Km/h met een E39 m5 op een landweg toen gingen we een wielrenner voorbij, [ hij viel bijna ..]
Rare leeftijd, 17 jaar.
Dan was het dus ook geen landweg. Landweg is maximaal 4 m breed, beetje smal om 250 te rijden.BmwfreakieNL schreef:Nee. hij reed op het fietspad, dan kan je niet over hem heenWeide1 schreef:Ja, en we reden bijna over hem heen. Dan was die morsdood geweest. Haha.BmwfreakieNL schreef: Tijdens mijn stage bij bmw : 255 Km/h met een E39 m5 op een landweg toen gingen we een wielrenner voorbij, [ hij viel bijna ..]
Rare leeftijd, 17 jaar.
Gebruikers op dit forum: Mark en 4 gasten