Ik heb uit de overlevering trouwens gehoord dat een Civic hybrid met meer dan 200 km/u is gesignaleerd in Duitsland. Hard zat volgens mij.
Ik moet er nu dan ook maar eens achteraan gaan, als die van Macboy in mei geleverd gaat worden.
Dat lijkt me héél erg sterk..!Stéphane schreef:Precies, Rico
Ik heb uit de overlevering trouwens gehoord dat een Civic hybrid met meer dan 200 km/u is gesignaleerd in Duitsland. Hard zat volgens mij.
Ik moet er nu dan ook maar eens achteraan gaan, als die van Macboy in mei geleverd gaat worden.
Die zwarte Civic van hier is met die snelheden gesignaleerd volgens de bestuurder (Francisco).Rob Schouten schreef:Dat lijkt me héél erg sterk..!Stéphane schreef:Precies, Rico
Ik heb bodykit dus wel, maar alleen voor. Zijkant en achter vond ik lelijk, dus vandaar alleen de voorbumper iets beter. Perfect. Alleen voor was ook goedkoopste. Zijkant en achter waren 50% duurder dan andere bumper voorStefanCS schreef:Valt me nog mee dat je de boydkit niet aangevinkt hebt.![]()
Xenon gaat niet lukken denk ik.
Bij auto's van Voor 2005 mag xenon zonder koplampsroieres en automatische hoogteverstelling.Macboy schreef:
Xenon kan wel, alleen moet van Fabian even horen waar ie de sproeiers heeft gedaan. Nu hoor ik ook weer wisselende verhalen dat achteraf xenon inbouwen wel mag zonder verandering.
.
k33z schreef:Staat die 24uur in de typeaanduiding voor de geschatte tijd dat je over een rondje ring gaat doen?
Tis een leasebak en geen eigen autoRob Schouten schreef:Xenon gewoon inbouwen, eerste apk heb je toch pas over 3 jaar
Rob Schouten schreef:Xenon gewoon inbouwen, eerste apk heb je toch pas over 3 jaar
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten