[Officieel] Renault Megane R26 R
-
Re: [Officieel] Renault Megane R26 R
Komop, gooi die prijzen online. Er is toch niets geheims aan?
- Arthur
- Auto: Nr.51

Dat wil iedereen toch weten??
Idd niets geheimzinnigs aan...
-
Goed dan, dit is wat ik heb doorgekregen.
€ 38.500 voor de auto inclusief titanium uitlaat
€ 500 voor de semislicks
€ 675 voor de rolkooi
€ 300 voor de die hards, het luxepakket met elektrische spiegels en climate control ipv handbediende airco
€ 675 voor metallic lak, niet de speciale kleuren
€- voor de zwarte velgen, geen meerprijs tov de rode standaard velgen
Mijn advies. Zelf de toyo's inslaan en de standaardbanden voor de regendagen gebruiken. Rolkooi verplicht natuurlijk.
€ 500 voor de semislicks
€ 675 voor de rolkooi
€ 300 voor de die hards, het luxepakket met elektrische spiegels en climate control ipv handbediende airco
Mijn advies. Zelf de toyo's inslaan en de standaardbanden voor de regendagen gebruiken. Rolkooi verplicht natuurlijk.
- Macboy
€ 39.675,- all in dus.
Valt dus mee, want meesten dachten toch ver over de 40k.
Jammer Ruben dat je het niet red. Maar aan de andere kant: je kunt door veel geld in de knip houden een mooie tracktool vinden toch? Hij hoeft niet per se nieuw te zijn? Dat je geen 40k uit kan geven is begrijpelijk naast je 130i. Dat je ze niet inruilt is ook logisch. Weet niet wat je budget dan wel is, maar voor 15k-20k heb je natuurlijk ook ontzettend veel vette auto's !!!!
In jouw straatje past denk ik het meest de Focus RS voor max 20k. Prijzen dalen nog wel iets (niet veel).
Valt dus mee, want meesten dachten toch ver over de 40k.
Jammer Ruben dat je het niet red. Maar aan de andere kant: je kunt door veel geld in de knip houden een mooie tracktool vinden toch? Hij hoeft niet per se nieuw te zijn? Dat je geen 40k uit kan geven is begrijpelijk naast je 130i. Dat je ze niet inruilt is ook logisch. Weet niet wat je budget dan wel is, maar voor 15k-20k heb je natuurlijk ook ontzettend veel vette auto's !!!!
In jouw straatje past denk ik het meest de Focus RS voor max 20k. Prijzen dalen nog wel iets (niet veel).
-
Bedankt voor je positieve reactie Macboy. Ik baal er best wel van kan ik je zeggen. Inderdaad ga ik nu waarschijnlijk op zoek naar een goedkopere trackday auto. Budget staat niet vast, maar meer dan de 20k gaat het zeker niet worden. 10k lijkt mij aannemelijker omdat ik een bepaalde reserve wil houden. Voor 10 of 20k heb je hoe dan ook geen nieuwe auto, dus met pech betaal je zelf de rekening.
- StefanW
- Auto: 106 Rallye S2
Jammer Ruben. Je had je er zo op verheugd.
Maar er zijn nog zat andere leuke auto's.
Maar er zijn nog zat andere leuke auto's.

- Paskal
- Auto: meerdere
Jammer Ruben dat het niet lukt met de Megane, maar so be it.
Bijkomend voordeel is dat je nu straks minder geld in de waagschaal gaat leggen op het circuit. Da's voor mij nu ook de reden om uit te kijken naar een tracktool van rond de 10 a 15k... Ben nog steeds zoekende trouwens, maar er is redelijk wat keuze en dat maakt het niet eenvoudiger
Bijkomend voordeel is dat je nu straks minder geld in de waagschaal gaat leggen op het circuit. Da's voor mij nu ook de reden om uit te kijken naar een tracktool van rond de 10 a 15k... Ben nog steeds zoekende trouwens, maar er is redelijk wat keuze en dat maakt het niet eenvoudiger

- Thomasss
- Auto: Bakfiets!
Woon je zelf ook in Bunschoten?Ruben schreef:Goed dan, dit is wat ik heb doorgekregen.
€ 500 voor de semislicks
€ 675 voor de rolkooi
- Arthur
- Auto: Nr.51
Jammer Ruben!
Zou het ook een te groot risico vinden om zoiets te financieren.
Is serieus geld ook al lijkt dat hier op DF wel eens anders
Zou het ook een te groot risico vinden om zoiets te financieren.
Is serieus geld ook al lijkt dat hier op DF wel eens anders

Iemand nog een echte racevijf kopen
Is sneller dan de megane r26r en stukken goedkoper

Is sneller dan de megane r26r en stukken goedkoper

- Laurens
Er gaat een wereld voor je open zeker nu je meer dan alleen maar Renault gereden hebt 

- Laurens
iets met wal en sloot zeker :banaan:
- Laurens
Nja moet eerlijk toegeven dat een 2.02 met een Renault 5 toch wel snel is 

- Francisco
probeer wel een zo nieuw mogelijke tracktool te kopen. Civic type R is snel, leuk, relatief jong, luid en degelijk.
oude meuk daar blijf je aan sleutellen.
oude meuk daar blijf je aan sleutellen.
-
Volgens mij is dat alleen bij Renault zo. Zelfs Luco staat tegenwoordig op de foto in een Einser. Zegt genoeg...Francisco schreef:oude meuk daar blijf je aan sleutellen.

Nou Allen, ik heb in vergelijking met de bmw rijders in de dnrt veel minder sleutelwerk, echt kapot is die eigenlijk nog nooit geweest.
Ik sloop wel eens een aandrijfas of startmotor, maar voor de rest heeft die me nog nooit in de steek gelaten hoor.
Relatief goedkoop in runningcosts ivm het lage gewicht.
Enige dure is in principe de sequentiele bak, dat kost je 800 per jaar aan revisie.
Ik sloop wel eens een aandrijfas of startmotor, maar voor de rest heeft die me nog nooit in de steek gelaten hoor.
Relatief goedkoop in runningcosts ivm het lage gewicht.
Enige dure is in principe de sequentiele bak, dat kost je 800 per jaar aan revisie.
-
- Auto: M3P, 130i
Ruben, gezien je avatar, toch een R26R?
-
Nope, is klein grapje.indobesar schreef:Ruben, gezien je avatar, toch een R26R?
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Of ga je dat stapeltje op die avatar nu ritueel verbrandenRuben schreef:Nope, is klein grapje.indobesar schreef:Ruben, gezien je avatar, toch een R26R?

-
:fy: 
Over twee weken ligt overigens de Car of the Year test van Evo met de R26.R in de bus. Topgear Magazine UK zou de auto ook al getest hebben, 16 van de 20 punten.

Over twee weken ligt overigens de Car of the Year test van Evo met de R26.R in de bus. Topgear Magazine UK zou de auto ook al getest hebben, 16 van de 20 punten.
- Paskal
- Auto: meerdere
Och ja, je kunt hem volgend jaar altijd nog een keertje huren bij Ron Simons om er een dagje mee over de Ring te jagen
Goede business dat verhuren blijkbaar als je ziet wat voor een wagenpark er inmiddels bij hem is ontstaan...... Naast de good old 75's inmiddels oa een GT3 RS, Clio RS, E39 M5 en een Prosport LM300 

-
En een M3 CSL, Nissan GTR en nog wat speelgoed.Paskal Morriën schreef:Och ja, je kunt hem volgend jaar altijd nog een keertje huren bij Ron Simons om er een dagje mee over de Ring te jagenGoede business dat verhuren blijkbaar als je ziet wat voor een wagenpark er inmiddels bij hem is ontstaan...... Naast de good old 75's inmiddels oa een GT3 RS, Clio RS, E39 M5 en een Prosport LM300
-
Uit pure ellende post ik 'm maar hier.
http://www.topgear.com/uk/renault/megan ... port-r26.r" onclick="window.open(this.href);return false;
En de vooraankondiging van Evo:
http://www.evo.co.uk/news/evonews/23061 ... llery.html#" onclick="window.open(this.href);return false;
Einde GRATIS reclame voor Renault.
http://www.topgear.com/uk/renault/megan ... port-r26.r" onclick="window.open(this.href);return false;
En de vooraankondiging van Evo:
http://www.evo.co.uk/news/evonews/23061 ... llery.html#" onclick="window.open(this.href);return false;
Einde GRATIS reclame voor Renault.