Wat een kansloze stakker.....

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie

Wie is nou werkelijk de kern van dit probleem?

Oom agent
3
8%
Kansloze stakker
34
92%

Totaal aantal stemmen: 37

Fernando

Wat een kansloze stakker.....

Bericht door Fernando » 21 okt 2008, 20:04

Speltip 9, Weet wanneer je moet stoppen.... :hammer:

http://www.dumpert.nl/mediabase/276861/ ... uiker.html
Laatst gewijzigd door Fernando op 21 okt 2008, 23:51, 2 keer totaal gewijzigd.

M@rcel

Re: Wat een kansloze stakker.....

Bericht door M@rcel » 21 okt 2008, 20:12

Liquideren die twee in dat gebakkie....auto achter die dijk de zee in donderen...vind je nooit meer iets van terug 8)

Mark Nauta
Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94

Bericht door Mark Nauta » 21 okt 2008, 20:13

HAHA en terecht!! Wat een domme mongool zeg!

Eric H
Auto: Mazda CX-30 SkyActivX

Bericht door Eric H » 21 okt 2008, 20:15

Ja gaaaaf.....ik heb deze stakker toen inderdaad in de uitzending gezien....

whahahaha, ben je dan een lutser of niet !!!
Ontiegelijke stakker...

( moet trouwens zeggen dat ik het gedrag van de agent in eerste instantie ook wel een beetje intimiderend vond

Stéphane

Bericht door Stéphane » 21 okt 2008, 20:16

Hoge bomen vangen veel wind. Vooral als die bomen ook nog dom zijn :roflol:

Agent was inderdaad ook wel tegen het aggressieve aan, dat mag ook gezegd worden.

M@rcel

Bericht door M@rcel » 21 okt 2008, 20:18

maar spugen....dan ben je zielig tot en met.

Stéphane

Bericht door Stéphane » 21 okt 2008, 20:40

Dat zeker, Marcel. Puber met te veel adrenaline en testosteron in zijn bloed vanwege rijden in de auto van zijn vriendin waarschijnlijk. Met primatengedrag geconditioneerd dan wel.

Bort

Bericht door Bort » 21 okt 2008, 20:55

Steven N.
Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster

Bericht door Steven N. » 21 okt 2008, 21:48

Ik betrap de agent op uitstekende mensen kennis, niks meer aan doen.

Peric

Bericht door Peric » 21 okt 2008, 22:08

Gewoon die gozer pas over 2 jaar af laten rijden. Zal 'm leren... :)

RVV

Bericht door RVV » 21 okt 2008, 22:41

Sorry, maar ik vind dat de agent, AFGEZIEN van het feit dat die lulhannes geen rijbewijs heeft 100% de oorzaak is van het probleem.. alles voor de kijkcijfers..hup achter de motorrijder aan die ansich helemaal niks verkeerd deed. zonder in zijn spiegel te kijken, ineens VOL op de rem.. afslaan.. maar NIET doorrijden en onverwacht terug steken..

Zoiets zou mij OOK pissed off maken, ik was uitgestapt naar hem toegelopen en had hem eventjes fijntjes uitgelegd waar die drie spiegeltjes voor bedoeld zijn. :twisted:

Dus de vraag wie wel of niet kan rijden.. dan zou die agent OOK wel even in de spiegel mogen kijken, letterlijk en figuurlijk...

Al met al vind ik dit erg bedenkelijk.. vooral omdat het gedaan word voor het kijkcijfer kanon wegmisbruikers.. ik zie namelijk normaal surveillerende zo'n ongelovelijke STOMME actie (plotseling zonder aankondiging op de rem staan) niet zo snel maken.

Fernando

Bericht door Fernando » 21 okt 2008, 22:59

Rico schreef:ineens VOL op de rem.. (plotseling zonder aankondiging op de rem staan)
hoe kondig je aan te gaan remmen?

Nou nou Rico, dat vind ik dan weer een beetje overdreven, die agent remt gewoon normaal af. En als je erachter rijdt kun je toch wel een beetje anticiperen, die stakker hield gewoon niet voldoende afstand. Ikzelf ben ook niet echt fan van die tuinlaaf en z'n programma maar dit zijn gewoon prototype verkeershuftertjes die je niet hard genoeg kan aanpakken. En die agent gaf ook aan een fout te maken dat gebeurd zelf mij weleens. :wink:
En laat ik ook niet vergeten dat hij gewoon onverzekerd rondrijdt...

RVV

Bericht door RVV » 21 okt 2008, 23:09

Dat die vent geen rijbewijs heeft is verder niet relevant er zijn mensen die rijden 50 jaar lang rond zonder rijbewijs :roll: . Ik heb dit soort acties ook wel eens meegemaakt.. niet met agenten maar wel weggebruikers die ineens besluiten om iets te gaan doen, zonder richting aanwijzer te gebruiken.. vol op de rem... insteken.. en je hoeft niet hard te rijden.. 40/50 km/h... geen aso snelheden.. dan ineens een voorligger die zo'n grap uithaalt.. bijna een keer de M3 aan de voorzijde kort gereden. En ik reed slecht 40 km/h afstand.. en toch op een haartje na niet de voorligger die doodleuk ineens stillstaat geraakt. Ik werd echt woest en had die vent nog net niet nij de strot gegrepen.

Als bestuurder heb je een bepaald verwachtingspatroon van andere weggebruikers.. dat een voorligger abrupt remt en begint te steken op de weg behoort niet tot dat verwachtingspatroon.

Bekijk deze situatie eens vanuit een normaal perspectief en niet het roze wegmisbruikers perspectief waarbij iedereen op voorhand al een wegmisbruiker is..

Dat spugen is natuurlijk een beetje simpel... ik praat dat gedrag ook niet goed..

Maar je hoeft als achterligger niet voor je voorligger te gaan denken omdat die besluit om de normaal geldende spelregels op de weg te veranderen, en van een ervaren politieagent hoef je het al helemaal niet te verwachten..

Maar wacht even was hier laatst een draadje dat politieagenten van die brokkenpiloten waren :roll:

Geert.

Bericht door Geert. » 21 okt 2008, 23:13

Ik ben woonachtig in den helder (helaas haha) en ken die plek maar al te goed. De motorrijder waar ze achteraan willen gaan, kan daar amper 100 km/h hebben gereden waar je maar 80 mag. De motorrijder gaat door een slinger in de weg met adviessnelheid 60 km/h, nu zal die wel iets harder hebben gereden maar echt raar doet ie niet.. beetje jammer om daar zo achteraan te willen rijden :?

De bocht kun je daar 3dubeldik met je ogen dicht maken, die agent maakte dus echt wel een fout, maar ok kan gebeuren. Vind het prima dat ze die gast zo aanpakken, want die ***figuren denken dat ze alles maar kunnen maken.. :police:

Zolang ze mij maar met rust laten :mrgreen:

Dexter

Bericht door Dexter » 21 okt 2008, 23:14

De agent geeft zelf toe dat hij met het keren een (inschattings)foutje maakte en daardoor extra moest steken.
Hij had dat niet verwacht en is daar dus fout mee.
Maar hij vind wel dat een beetje normaal reageren dan op zijn plaats is en dat ben ik met hem eens.
Lulletje rozenwater mag wat mij betreft wel een flinke douw krijgen voor zijn opgefokte houding om nog maar niets te zeggen over het rijden zonder rijbewijs en dus onverzekerd.
Kijken wat er gebeurd als hij zijn Peugeootje erlangs wringt omdat hij zonder enige ervaring en rijbewijs wel denkt dat hij erlangs kan en er komt een fietser in de kreukels te liggen.
Wie is er dan fout?

RVV

Bericht door RVV » 21 okt 2008, 23:20

Natuurlijk mag dat ventje hard worden aangepakt omdat die geen rijbewijs heeft.. volledig mee eens.. aan de andere kant.... wie van ons is zo'n heilig boontje :angel: geweest om niet te rijden zonder rijbewijs..

Ik reed zelf al een paar maand stiekem op mijn motor voordat ik mijn rijbewijs had.. :oops: En dan heb ik de privelesjes die ik van mijn vader kreeg voordat ik 18 was nog niet meegeteld..

Ik praat het niet goed ofzo...

Matt.7:1-3 “Oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld wordt; 2 want met het oordeel, waarmede gij oordeelt, zult gij geoordeeld worden, en met de maat, waarmede gij meet, zal u gemeten worden. 3 Wat ziet gij de splinter in het oog van uw broeder, maar de balk in uw eigen oog bemerkt gij niet?”

Iceman

Bericht door Iceman » 21 okt 2008, 23:30

Zulke snuiters moeten ze hard aanpakken. Prima overigens, dat ze dit opnemen

HSR

Bericht door HSR » 22 okt 2008, 00:10

Wat een domme lul, skitterend.

Overigens niemand opgevallen dat de agent toegeeft een foutje te maken. Beter geeft ie zichzelf dus ook een prent.

Wouter81
Auto: GR86|California|Grand Vitara

Bericht door Wouter81 » 22 okt 2008, 09:02

Weinig mis met die agent, die maakt gewoon een inschattingsfout (zoals iedereen die wel eens maakt) maar geeft dat ook netjes en eerlijk toe. Daarmee is het mijns inziens klaar.

Die gozer in die pimp Peugeot moeten ze gelijk de Walther PPK tegen het hoofd zetten en een acute loodinjectie geven, wat een domme mongool.

indobesar
Auto: M3P, 130i

Bericht door indobesar » 22 okt 2008, 09:29

"Als je de les remmen nog neit gehad hebt, wordt het lastig" :mrgreen:

Kansloze stakker. Niet in het bezit van een rijbewijs en afgeven op anderen. Dan heb je recht van spreken. LOL :roflol:

Knot

Bericht door Knot » 22 okt 2008, 09:40

Tsja, als de agent achteruit steekt in de peugeot is hij toch gewoon fout, achteruitrijdend verkeer blabla. Maar zonder rijbewijs is nog wel ff 100x zo erg. Vind ik ze nog mild reageren.

Eric H
Auto: Mazda CX-30 SkyActivX

Bericht door Eric H » 22 okt 2008, 09:56

Jongens het is toch simpel.....

Heb een beetje begrip voor anderen, wees wat toleranter..
Vanochtend weer zo'n mooi voorbeeld :

Ik rijd de straat in bij mijn kantoor.
Smalle straat met aan de linkerkant parkeerhavens en rechts geparkeerde auto's.
Vervolgens staat er een leswagen een parkeersteek achteruit uit te voeren.
Dit gaat niet in een keer goed, logisch, het is niet voor niets een leswagen !
Toch vindt de bestelwagenchauffeur voor mij het nodig om luid en duidelijk zijn ongeduld kenbaar te maken......... :wtf:

Dat de jongen in de leswagen hier nog wat nerveuzer van werd kan ik mij goed voorstellen, dus het duurt al met al nog wat langer....

Ik heb dan zoiets van : we hebben het toch allemaal moeten leren......
Zijn we dat dan allemaal spontaan vergeten als we het roze papiertje hebben en een wagen onder onze kont hebben.

Had echt de neiging om uit te stappen en om de bestuurder van de bestelwagen dit even fijntjes uit te leggen.
Heb dit maar niet gedaan, voor je het weet heb je een mes tussen je ribben of erger.....

Heb wel even een duimpje gegeven naar degene in de lesauto......

MORAAL : behandel anderen zoals je zelf behandeld wil worden.

Hunter

Bericht door Hunter » 22 okt 2008, 10:54

Haha... Ik zag hem inderdaad voorbij komen op TV.
Lijkt me logisch dat het knaapje zonder rijbewijs nog geen enkel recht van spreken heeft.
1 van de weinige keren trouwens dat ik achter oom agent sta :wink:

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 22 okt 2008, 11:32

Die vent heeft lef: ophef maken tegen agenten terwijl je geen rijbewijs hebt... :clap:
Maar dat wist hij op dat moment natuurlijk niet :wink:

Ochja, ik zou ook misbaar hebben gemaakt op dat moment. Niet spugen overigens :wink:
Dus idd, agent fout, domme lul in die Pug :mrgreen:

Geelhoed

Bericht door Geelhoed » 22 okt 2008, 11:56

Agent niet fout want die mag alle verkeersregels aan de laars lappen bij de uitvoering van zijn taak.

Stakker: :goodnight:

Plaats reactie