Ik stel mezelf bij deze voor..
Ik ben Jeffrey, 23 jaar en kom uit Rotterdam.
Werkzaam als autospuiter bij Bmw dealer F. Breeman in Rotterdam.
Rij momenteel in een 95ér 328i Coupe, auto heeft een aantal weken op marktplaats gestaan wegens financieele redenen, maar het is niet meer nodig om hem weg te doen !

Dus ga ik hier weer wat leuks van maken zoals mijn eerdere 2 projecten.
Eerste. Kadett Gsi champion uit oktober 1991. Was grijs/groen. Volledig overgespoten naar opc blauw. Astra dash. Motorswap van 8v naar 16v. enz enz enz
Tweede. Knalrode 325i coupe uit 1993. Volledig overgespoten naar carbonzwart. Origineel M uitgebouwd. Dikke evo's eronder. Zwarte hemel (nog van paul gekocht toendertijd) enz enz
Van mijn vorige coupé heb ik nog deze foto's (de rest plus het project staan nog op cd ergenssss

Maargoed.. even naar mijn huidige auto..
Het is een origineel nederlandse cosmoszwarte 328i coupe uit 1995, die ik van de 2e eigenaar heb gekocht. De laatste eigenaar heeft hem maar een 2 maanden gehad. En kon de auto al lang.
De opties.
Exterieur. M-uitgevoerd af fabriek, helaas zijn bij de vorige eigenaar al 2x de M-spiegels en de M-lijsten gejat dus die heeft hij er later niet meer op gezet. Ik zet ze er nog wel op. Originele 16inch sportvelgen incl. het reservewiel. Koplampsproeiers. M-onderstel. Witte knippers rondom.
Airco, half leder (ziet er nog gelikt uit), rollo achter, alles electrisch incl. achterraampies. M-stuur, M-pook. Zwarte hemel. Telleringen. M-instaplijsten. Uitgebreidste BC, ledere armsteun. Enz enz
Motorisch origineel, keiharde bodem, op de brug ook echt niks op aan te merken. Alles kurkdroog, geen uitgescheurd of gerepareerd sub-frame. Helemaal perfect.
Zoals ik de auto heb gekocht is die op de spiegels, zwaar lelijke haaievin, tellering, en deurlijsten na uit de fabriek gerold. De ex-eigenaar heeft destijds dus een aardig dikke 328i nieuw gekocht.
Hier wat foto's..
Wat ga ik er aan doen??
-Ff apk'tje geven deze week. Nieuwe schijven, blokken, stuurkogels, en 1 spoorstangrubber achter en hij is er doorheen.
-Volgend jaar nieuwe lak. Er komt een Bmw individual-kleur op. Zwart met een metallic/rode gloed in de zon. Echt waanzinnig kleurtje, helaas kent mijn mengapperatuur op de zaak het kleurnummer niet. Dus dat word uitgezocht. Zoniet spuit ik hem opnieuw cosmos.
- Hout eruit, carbon erin.
- Xenon (eerst nieuwe koplampen MET lenzen)
- M-lijsten er weer op
- Schnitzer spiegels.
- Dikke wieltjes. Waarschijnlijk 18 inch alpina's origineel, Hartge, of wat ik bijna zeker weet dat het m word, de 18`BBS motorsport velgen.
- hij mag (zoiezo aan de voorkant) nog een tikkie zakken.
- interieur laat ik verder zo verlopig, de rest is al duur genoeg, plus het ziet er nog goed uit !
- Motorisch wil ik zeker ook wat gaan doen, maar wat ????
Denk dat ik zo wel genoeg heb verteld tot nu toe..
Mocht r iets gaan gebeuren, ik hou jullie op de hoogte..
Groetjes Jeff