hahah, gelijk even aangepast. Tja het avondeten moet worden gekocht en ik denk dat ik nu een beetje verklapt heb dat er vis op tafel komt.Dennis Cavallino schreef:Pas op dat je geen bot vangt als je te laag biedt Rutger![]()

hahah, gelijk even aangepast. Tja het avondeten moet worden gekocht en ik denk dat ik nu een beetje verklapt heb dat er vis op tafel komt.Dennis Cavallino schreef:Pas op dat je geen bot vangt als je te laag biedt Rutger![]()
Foto niet geloof ik, maar we hebben een film gemaakt van de auto. (voor AutoGetest.nlMacboy schreef:Daar heb je toch wel een foto van ??
Foto's, prijs graag rob.Rob Schouten schreef:Mijn Priusje is inmiddels voorzien van een Pilot xenon setje
Michel P schreef:Foto's, prijs graag rob.Rob Schouten schreef:Mijn Priusje is inmiddels voorzien van een Pilot xenon setje
Michel
De foto is gemaakt met mn telefoon in de regen, het geeft denk ik een vertekend beeld.Mike Spanjersbergh schreef:Volgens mij heb ik jou niet graag als tegenligger.![]()
Geeft die xenon in die koplampen van jou nou zo een verstrooit licht of lijkt dat zo? ziet er op de foto namelijk al vervelend fel uit.
Schande! Die had op de Elise gemonteerd moeten wordenRob Schouten schreef:Mijn Priusje is inmiddels voorzien van een Pilot xenon setje
Heb jij toch niet nodig, je ogen zijn toch gelaserdNandor schreef:Thanks Rob!
Xenon ziet er goed uit! Groepbuy Pol?!
N.
Die Prius is voor mij puur een gebruiksobject, en dus niet om te wassen of af te stoffenMacboy schreef:Rob stof je auto eens af man !
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast